۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

حسودی سرمربی تیم ملی به بانوان ملی پوش

۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷
کد خبر: 599803
حسودی سرمربی تیم ملی به بانوان ملی پوش

دراگان اسکوچیچ در حضور اعضای تیم ملی فوتبال بانوان برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ سرمربی کروات تیم ملی فوتبال در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان جهت اعزام به مسابقات جام ملت های آسیا گفت: اگر فکر می‌کنید که من کمتر از اسطوره های فوتبال ایران احساساتی هستم و احساساتی می شوم، اشتباه می کنید. بابت کاری که کردید به شما افتخار می کنیم چون کاری که انجام دادید برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران انجام شده است. زمین تمرین شما به جایی که من کار می کنم نزدیک بود، شما را هر روز می دیدم و می دیدم که با چه روحیه ای در زمین حضور داشتید. 

او ادامه داد: گاهی وقت ها هم حتی حسودی‌ام می شد چون انرژی که در تمرین شما می دیدم بی نظیر بود. به خاطر کارهایی که تا الان انجام دادید از شما تشکر می کنم و انتظار خیلی خوبی دارم که در این تورنمنت کارهای بزرگی انجام می دهید. می دانم که خانم ایراندوست چه مسئولیت بزرگی دارند و مسئولیتی در قبال کشور دارند. وظیفه ای که بر دوش شماست بر دوش من هم هست و از شما قدردانی می کنم.

اسکوچیچ اضافه کرد: امیدوارم الگویی که شما به دختران داده اید ببینند و از ان روحیه بگیرند. باعث شود که دختران بیشتری به سمت فوتبال بیایند. یک بار دیگر می گویم که واقعا به شما افتخار می کنم و از آقای رئیس فدراسیون هم تشکر می کنم که به فوتبال بانوان اهمیت می دهند. صحبت بیشتری ندارم منتظرم خبرهای خوب از سمت شما هستم.