۰ نفر

به منظور جذب کاربران بیشتر انجام شد؛

ترجمه متن استوری‌ های اینستاگرام به ۹۰زبان زنده دنیا

۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۵۰
کد خبر: 547346
ترجمه متن استوری‌ های اینستاگرام به ۹۰زبان زنده دنیا

شبکه اجتماعی اینستاگرام به منظور جذب کاربران بیشتر، قابلیت ترجمه متن در استوری را در اختیار همه کاربرانش قرار داده است.

به گزارش انگجت؛ با محبوبیت جهانی شبکه اجتماعی اینستاگرام، این احتمال وجود دارد که کاربران با استوری‌هایی روبرو شوند که به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری نوشته شده باشد و آن‌ها نتوانند آن را بخوانند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،اینستاگرام برای این موضوع هم چاره‌ای اندیشیده و ویژگی جدید ترجمه متن در استوری را به این پلتفرم محبوب اضافه کرده است.

قابلیت ترجمه متن در استوری

تا امروز، کاربران برای اینکه متوجه شوند دیگر افراد به زبان‌های دیگری غیر از زبان اصلی کاربر چه چیزی در استوری خودشان نوشته اند باید از برنامه خارج می‌شدند و آن عبارت یا جمله را ترجمه می‌کردند تا منظور شخصی که استوری منتشر کرده را متوجه شوند. اما اکنون اینستاگرام ویژگی جدیدی را معرفی کرده که متن‌های خارجی را که کاربر در Stories مشاهده می‌کند، ترجمه می‌کند و این ویژگی اکنون در سراسر جهان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

هنگامی که برنامه تشخیص می‌دهد کاربر یک استوری را به زبان دیگری مشاهده می‌کند، یک اعلان «مشاهده ترجمه» در قسمت بالا سمت چپ و پایین آی‌دی شخص نمایش داده می‌شود. تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که بر روی آن عبارت ضربه بزند تا متن را به زبان مادری خود مشاهده کند.

اینستاگرام اعلام کرد که این ویژگی می‌تواند متن‌های استوری را به بیش از ۹۰ زبان در دنیا ترجمه کند. اگرچه در حال حاضر این ویژگی با صدا کار نمی‌کند. هنوز هم اگر کاربری با زبان خودش در استوری حرف بزند، زیرنویسی برای آن نمایش داده نمی‌شود و اینستاگرام فکری برای این موضوع نکرده و شاید در آینده این ویژگی را هم فعال کند. ارائه قابلیت ترجمه در استوری گامی بزرگ در جذب کاربران بیشتر توسط اینستاگرام است. کاربران همچنین می‌توانند از ویژگی ترجمه خودکار اینستاگرام برای رفع محدودیت ترجمه فعلی استفاده کنند.