۰ نفر

آدم هایی که خیلی گیر میدن، متولدین کدوم ماهن؟

۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۳
کد خبر: 639553
آدم هایی که خیلی گیر میدن، متولدین کدوم ماهن؟

مواجه‌شدن با ضعف‌ها و قبول کردنشان کار ساده‌ای نیست. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، ما چشمان مان را روی ضعف‌های خود می‌بندیم در صورتی که بهتر است نگاه نقادانه تری به خودمان داشته و پس از شناسایی ضعف هایمان، در پی برطرف کردن آن‌ها باشیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مواجه شدن با ضعف‌ها و قبول کردن شان کار ساده‌ای نیست. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، ما چشمان مان را روی ضعف‌های خود می‌بندیم در صورتی که بهتر است نگاه نقادانه تری به خودمان داشته و پس از شناسایی ضعف هایمان، در پی برطرف کردن آن‌ها باشیم. با آگاهی از ضعف‌ها نقاط قوت مان را تقویت خواهیم کرد و فرد کامل تری هم برای خود و هم برای اطرافیان و جامعه مان خواهیم شد.

هر فردی ضعف‌هایی دارد که تا حدودی می‌توان آن‌ها را از ماه تولد شناسایی کرد. در این مطلب ما بارزترین نقاط ضعف افراد را با توجه به ماه تولدشان برایتان آورده ایم. اگر دوست دارید بدانید که ضعف‌های شما چیست، با ما همراه باشید.

فروردین

فروردینی‌ها در مقایسه با بقیه ماه‌های سال، افرادی مستقل و فعال هستند که به تنهایی از پس هر مشکلی بر می‌آیند. آن‌ها دوست دارند مدیریت امور را به دست بگیرند، به همین دلیل در جایی که مدیر نیستند، ناامید و دلسرد خواهند شد. اگر چه به شدت مهربان اند، اما وای به روزی که عصبانی شوند. آن‌ها زبان تندی دارند و ممکن است که در عرض چند ثانیه از کوره در روند و همه چیز را فراموش کنند.

دوست دارند که به سرعت تمام کارهایشان را پیش ببرند و اگر امور طبق برنامه آن‌ها پیش نرود، با زبان تندشان بر دیگران می‌توپند. به همین دلیل به فروردینی‌ها پیشنهاد می‌شود که در این شرایط قبل از هر گونه اقدامی اول آبی به صورت شان بزنند و چند نفس عمیق بکشند، سپس عمل کنند.

اردیبهشت

اردیبهشتی‌ها افراد به شدت لجبازی هستند. اگر تصمیمی بگیرند، هیچ چیز و هیچ کس نمی‌تواند مانع از آن شود. آن‌ها تا رسیدن به هدف شان دست از تلاش بر نمی‌دارند، حتی اگر به ضررشان تمام شود یا مطمئن باشند راهی که می‌روند اشتباه است. آن‌ها عقاید خاص خود را دارند که تغییر آن تقریبا غیر ممکن است.

در مکالمه‌های آن‌ها «من» زیاد می‌شنوید به این علت که عقاید خودشان را بیش از هر چیز دیگری قبول دارند. پیشنهاد ما به اردیبهشتی‌ها این است که گاهی دست از لجبازی بردارند. سرسختی همیشه خوب نیست، گاهی باید رها کرد تا اتفاقات خوب بعدی رخ دهد.

خرداد

تقریبا همه می‌دانند که خردادی‌ها افرادی دو شخصیته هستند، اما این موضوع برای آن‌ها آزار دهنده نیست. همه ما دو جنبه سیاه و سفید داریم که طبیعی است، اما این برای خردادی‌ها شدیدتر است. یک زمان عاشق یک نفر هستند و لحظه‌ای بعد از او فرار می‌کنند. بدترین قسمت این است که آن‌ها تکلیف شان را با خود و رابطه‌ای که با دیگران دارید، نمی‌دانند.

نه تنها دو شخصیته بلکه شایعه پراکنی نیز از دیگر خصوصیات نامطلوب متولدین این ماه است. آن‌ها در محیط کار، محیط‌های دوستانه و ... ساکت نمی‌نشینند و مدام در حال شایعه پراکنی هستند. بهترین درس برایشان این است که گاهی سکوت کنند.

تیر

بدی متولدین تیر این است که مثبت اندیش نیستند. آن‌ها از کاه کوه می‌سازند و غرق افکار منفی شان می‌شوند تا حدی که اعصاب خود و اطرافیان شان را خورد می‌کنند. اگر احساس کنند که چیزی سر جایش نیست، حتی اگر غیر این باشد، باور نمی‌کنند و به افکار منفی خود ادامه می‌دهند.

آن‌ها افراد احساساتی هستند و گاهی آنقدر غرق احساسات شان می‌شوند که دیگر هیچ چیزی را نمی‌بینند. این رفتار‌ها تنها وقت آن‌ها را تلف می‌کند، بی آنکه فایده‌ای برایشان داشته باشد؛ بنابراین پیشنهاد ما به تیری‌ها این است که دید مثبت تری به زندگی داشته باشند و از لحظه لحظه زندگی شان نهایت لذت را ببرند.

مرداد

مردادی‌ها افراد متظاهری هستند که دوست دارند تمام نگاه‌ها را به سمت خودشان جلب کنند. آن‌ها از این که دیگران به آن‌ها توجه یا دقت نکنند، به شدت دلگیر می‌شوند طوری که ساعت‌ها به علت آن می‌اندیشند. نه تنها تظاهر بلکه حسادت نیز از دیگر ویژگی‌های بد آنهاست. اگر دوستان، خانواده یا اطرافیان مردادی‌ها به دیگران بیش از آن‌ها توجه کنند، ممکن است که حتی شاهد گریه آن‌ها باشند. البته این گریه شاید از روی ناراحتی باشد، اما بیشتر برای جلب توجه، احساس ناامنی و بی پناهی است.

شهریور

شهریوری‌ها افراد کمال گرایی هستند که دست از تلاش بر نمی‌دارند. آن‌ها نه تنها برای خود بلکه برای دیگران هم بهترین‌ها را می‌خواهند. دوست دارند که جهانی بهتر بسازند و به همین دلیل همیشه مسئولیت‌های زیادی روی دوش شان است. از اشتباه به شدت فراری هستند و در صورت مرتکب شدن آن، خودشان را مدام سرزنش می‌کنند. توصیه ما به آن‌ها این است که در صورت اشتباه کردن، به جای غصه خوردن و نقد منفی، از آن به عنوان راهی برای رشد و پیشرفت استفاده کنند.

مهر

متولدین ماه مهر همیشه بین دو راهی گیر افتاده اند. در این شرایط، نه تنها خود بلکه دیگران را نیز درگیر می‌کنند. فرقی نمی‌کند تصمیمی که می‌گیرند کوچک است یا بزرگ، در زمان تصمیم گیری نمی‌توانند ذهن شان را خالی کنند. آن‌ها ترجیح می‌دهند که دیگران به جای آن‌ها تصمیم بگیرند، زیرا از استرسی که باید تحمل کنند نیز بیزارند. آن‌ها دوست دارند که دنیا همیشه روی تعادل باشد به همین دلیل تا شرایط ذره‌ای تغییر می‌کند و قوانین طبق مرادشان نیست، گیج و دودل می‌شوند. اما برای پیشرفت گاهی باید انعطلاف پذیری بیشتری به خرج داد.

آبان

هیچکس در خساست به پای آبانی‌ها نمی‌رسد. آن‌ها نه تنها هنگام پول خرج کردن عقب می‌کشند بلکه به شدت هم دمدمی مزاج اند. بدین معنی که شما در مدت زمان کوتاهی رفتار‌های مختلف و عجیب و غریبی را از آن‌ها می‌بینید که این رفتار می‌تواند حسابی اطرافیان را آزرده کند یا حتی موجب سوتفاهم شود. به همین دلیل متولدین آبان باید بیشتر مراقب رفتارهایشان باشند، در غیر این صورت در مدت زمان کمی تمام دوستان شان را از دست خواهند داد.

آذر

آذری‌ها دوست ندارند که اخبار ناراحت کننده، جزییات یک رابطه عاطفی یا دردودل‌های عاشقانه دیگران را بشنوند. به همین دلیل همراه خوبی برای نوشیدن یک فنجان قهوه نخواهند بود. آذری‌ها تن به احساسات خود نمی‌دهند و دوست دارند که به دنبال راهی برای پیشرفت و حرکت باشند. آن‌ها عاشق مسافرت هستند، اما دوست ندارند که خیلی در مورد آن برنامه ریزی کنند. از یک جا نشستن و فکر کردن، بیزارند. آنچه برایشان اهمیت دارد تنها حرکت کردن به سمت جلوست که البته گاهی عواقبی را به دنبال دارد. پیشنهاد ما به شم آذری‌ها این است که به دلیل روحیه ماجراجویانه بالایی که دارید، قبل از جواب مثبت دادن به هر ماجراجویی، خوب خطر‌های آن را در نظر بگیرید.

دی

متولدین دی افراد سردمزاجی هستند، اما این بی تفاوتی نشانه بی اهمیت بودن آن‌ها نیست. بلکه برعکس، آن‌ها اهمیت زیادی برای اطرافیان شان قائل اند، اما ترجیح می‌دهند که احساسات شان را کنترل کنند. به اعتقاد آن‌ها هر چه رفتار بی تفاوت تری داشته باشی، در زندگی موفق تری. مطمئنا آن‌ها زمان زیادی را صرف خودشناسی خود کرده اند تا به این نتیجه رسیدند، اما این نتیجه همیشه کارساز نیست. آیا زندگی بدون احساس ممکن است؟ اگر چه دنبال کردن هدف اهمیت دارد، اما خندیدن و گریه کردن است که ما را از ربات‌ها جدا می‌سازد.

بهمن

بهمنی‌ها هر لحظه مشغول یک کارند، نمی‌توانند یک جا بند شوند. به عنوان مثال ایده‌های زیادی برای شروع مکالمه دارند، اما پس از دقایقی صحبت تمام آن‌ها را نیمه تمام رها می‌کنند و به سراغ موضوع بعدی می‌روند. آن‌ها کمک به دیگران را دوست دارند، اما ناگهان در اواسط راهی که در پیش گرفته اند، جا می‌زنند، به این دلیل که به سادگی ذهن شان آشفته می‌شود و دچار گیجی می‌شوند. اگر یک بهمنی هستید و گاهی از هدف تان متوقف شدید، نگران نشوید، طبیعی است، اما یادتان باشد که تنها با سخت کوشی و پافشاری است که به اهداف متن خواهید رسید. هیچگاه مسیری که روزی آغاز کردید را فراموش نکنید.

اسفند

اسفندی‌ها افرادی هستند که از ظاهر عبور می‌کنند و در عمق غرق می‌شوند. آن‌ها در هر چیزی نشانه‌ای می‌یابند، اما گاهی عکس العمل‌های لازم را دریافت نمی‌کنند. آن‌ها درد و رنج‌های دیگران را درک می‌کنند، اما از این که نمی‌توانند آن را بیان کنند و کار مفیدی انجام دهند، به شدت ناراحت می‌شوند و غصه می‌خورند. برای یک زندگی بهتر، متولدین این ماه باید توجه بیشتری به خودشان کنند، در غیر این صورت روزی می‌رسد که زندگی خودشان را فدای دیگران کرده اند.