۰ نفر

روحانی در تماس با استاندار خوزستان؛

باید حق معترضان را محترم بشماریم / برای حل سریع مشکل آب خوزستان از همه امکانات استفاده شود

۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۳۰
کد خبر: 547306
باید حق معترضان را محترم بشماریم / برای حل سریع مشکل آب خوزستان از همه امکانات استفاده شود

رییس جمهوری اعتراض مردم در شرایط سخت و طاقت فرسای ناشی از بی‌آبی و گرمای شدید هوا را حق مردم استان مقاوم و قهرمان پرور خوزستان دانست و تاکید کرد: باید حق معترضان را محترم بشماریم و حرفشان را بشنویم.

به گزارش اقتصادآنلاین؛  حسن روحانی بعدازظهر پنجشنبه در تماس تلفنی با «قاسم سلیمانی دشتکی»  استاندار خوزستان ضمن دریافت گزارش استاندار از وضعیت استان و اقدامات انجام شده برای حل مشکلات اخیر، تاکید کرد: تحمل بی‌آبی و گرمای بالای ۵۰ درجه، بسیار سخت و طاقت فرساست و مردم حق دارند به شرایط موجود اعتراض کنند.

رییس جمهوری با بیان اینکه شرایط ایجاد شده در استان به دلایل کاملا ناخواسته بوده است، گفت: مردم خوب، صبور و مقاوم استان تردید نداشته باشند که دولت گوش شنوای صدای اعتراض بحق آنها است و همه سعی و تلاش خود را برای حل سریع مشکل بی‌آبی ناشی از خشکسالی بی‌سابقه کشور و انباشت مشکلات باقی مانده از سال‌های گذشته، به‌کار خواهد بست.

روحانی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مقام‌های استان به مردم و تشریح دلایل وضعیت ایجاد شده به صورت کاملا شفاف و دقیق به مردم به استاندار خوزستان دستور داد از همه امکانات لازم در استان و همچنین استان‌های همجوار استفاده کرده و با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌ها نسبت به حل سریع مشکلات ایجاد شده اقدام کند.

رییس جمهوری همچنین با اشاره به سفر فردای معاون اول رییس جمهوری به استان برای بررسی و پیگیری از نزدیک مشکلات به نمایندگی از رییس جمهوری و دولت، تاکید کرد هماهنگی‌های لازم برای حداکثر استفاده از ظرفیت این حضور برای رفع سریع مشکلات انجام گیرد.