۰ نفر

گزارش امروز بازار خودرو؛

ایست قیمتی در بازار خودرو / ترمز قیمت‌ها کشیده می‌شود؟

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۵۰
کد خبر: 635755
ایست قیمتی در بازار خودرو / ترمز قیمت‌ها کشیده می‌شود؟

روند افزایشی بازار خودرو که در سال جدید تشدید شده بود، امروز پس از مدت‌ها رنگ ثبات به خود دید و اکثر خودروها یدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته معامله شدند‌. این در حالی است که با آزادسازی واردات انتظار می رفت، قیمت‌ها روند نزولی به خود بگیرد. حالا باید دید که ثبات امروز بازار خودرو موقتی است یا پس از مدت‌ها شاهد ثبات و کاهش قیمت‌ها خواهیم بود

اقتصادآنلاین-پرهام کریمی؛  پژو ۲۰۶ امرور در بازار بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۳۱۸ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ که دیروز جهشی ۴ میلیون تومانی به ثبت رسانده بود امروز بدون تغییر ۳۶۰ میلیون تومانی ماند.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ هم معاملات امروز را بدون افزایش سپری کرد و ۴۲۰ میلیون تومان معامله شد. نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰ که دیروز هم بدون تفییر بود امروز هم بدون تغییر ۵۹۰ میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ هم افزایش نداشت و ۴۰۵ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه GLX و بنزینی در مدل ۱۳۹۹ برخلاف دیروز امروز بدون تغییر ۲۸۷ میلیون معامله شد. همین خودرو در نسخه دوگانه سوز هم گران نشد و پس از ورود به کانال ۳۰۰ میلیونی بر روی همین قیمت ماند.

پژو پارس بدون تغییر، ۳۸۸ میلیون تومان معامله شد. این خودرو با موتور XU۷  هم گران نشد و همچنان ۳۱۷ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۲۰۰۸ بالاخره رنگ ثبات به خود گرفت و همان ۱ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان دیروز معامله شد.

سمند LX  که دیروز ۳۰۰ میلیون تومانی شده بود امروز تغییری نداشت.

سورن پلاس هم که دیروز جهشی عجیب داشت امروز بدون تغییر ۳۷۵ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون افزایش، ۳۹۴ میلیون تومان معامله شد و همچنان فاصله کمی با کانال ۴۰۰ میلیون تومان دارد. در نسخه توربو اتوماتیک اما با ۲ میلیون افزایش با قیمت ۵۱۰ میلیون تومان معامله شد.

تارا اتوماتیک هم در لیست خودروهای بدون تغییر قیمتی قرار گرفت و بدون تغییر ۵۹۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای اما با ۲ میلیون افزایش ۴۶۷ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس که در مرز ۳۰۰ میلیون قرار گرفته و چند روزی است بدون تغییر بر روی همان مرز مانده امروز هم بدون تغییر همان ۲۹۹  میلیون تومان معامله شد. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای هم تغییری در قیمتش نداشت و ۳۳۵ میلیون تومان معامله می شود.

پراید ۱۱۱ که با بازگشت به روند صعودی به ۲۰۷ میلیون تومان رسیده بود امروز را بدون افزایش سپری کرد. نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر ۱۸۳ میلیونی ماند.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ با ۲ میلیون افزایش دیگر به قیمت ۳۵۲ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو اما تغییری نداشت و ۲۳۵ میلیونی ماند.

تیبا هاچبک در نسخه ۱۴۰۱ با ۱ میلیون تومان کاهش، ۲۱۲ میلیونی شد. نسخه صندوقدار و درمدل ۱۴۰۱ هم بدون تغییر ۲۰۰ میلیون تومان معامله شد

شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۷۲ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ در بازار ۳۹۵ میلیون تومان اعلام شده است.