۰ نفر

می خوای بدونی مردی که دوستش داری عاشقته؟ + خصوصیات مردان عاشق

۵ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۵۰
کد خبر: 697530
می خوای بدونی مردی که دوستش داری عاشقته؟ + خصوصیات مردان عاشق

آیا قرار است با کسی ملاقات کنید که از نیت واقعی او مطمئن نیستید؟ ممکن است نشانه هایی در وجود این مرد وجود داشته باشد که شما را گیج کنند و شما نگران این باشید که او شما را دوست نداشته باشد.

رفتاری که مردان وقتی عاشق میشوند از خود بروز می دهند

به گزارش اقتصاد آنلاین، خوب است بدانید که کلمات تنها راه نشان دادن محبت یک نفر نسبت به شما نیست و بسیاری از اوقات ژست و رفتارها نقشی مهم در نشان دادن عشق به افراد ایفا می کند. در ادامه این مقاله به بررسی مشخص ترین ژست های رفتاری مردان در عشق میپردازیم:

مایل به حل تمامی مشکلات است

هر رابطه می تواند درگیری های خاص خود را داشته و افرادی که با هم در ارتباط هستند زمان های دشوار و رویداردهای سخت را در رابطه تجربه خواهند کرد. حال اگر مردی که با او در رابطه هستید مایل است تمامی موانع و مشکلات بین تان را حل کند احتمالا به این دلیل است که عمیقا به شما اهمیت می دهد و شما را دوست دارد. در قسمت زیر به برخی از این نشانه ها اشاره می کنیم:

او انتظار ندارد که شما کامل و بی نقص باشید

هیچ آدمی کامل نیست، کسی که شما را دوست داشته باشد از جنبه های منفی و نقاط ضعفتان علیه شما استفاده نمی کند. او به شما کمک خواهد کرد که نقص ها را بهبود بخشیده و در جهت رفع آن برآیید. کسی که شما را دوست داشته باشد تمام شما را دوست خواهد داشت تمام جنبه های خوب و بد!

او از مشکلات شما هراسی ندارد

کسی که شما را دوست داشته باشد به شما گوش می دهد ، سعی می کند درک کند و به گذشته شما احترام می گذارد. این ژست به این معنی است که او شما را دوست دارد ، و مهم ترین چیز برای شما زمان حال است نه گذشته!

او این دوست داشتن را با زبان بدن نشان می دهد

همسر ایده آل-عشق-زندگی مشترک

بسیاری از آقایان اهل ابراز محبت به صورت کلامی نیستند و معمولا با زبان بدنشان این علاقه را نشان می دهند. در اینجا برخی از نشانه هایی که باید به دنبال آن باشید وجود دارد:

ارتباط چشمی

مردی که با شما ارتباط چشمی برقرار می‌کند ممکن است سعی در عشق بازی با شما با چشمانش داشته باشد، یا ممکن است کاملا مجذوب چیزی که شما می ‌گویید شده باشد. در هر صورت، این ها نشانه‌ های خوبی هستند!

مردمک گشاد شده چشم

اگر به چشمان او نگاه می کنید و متوجه گشاد شدن مردمک چشم هایش می شوید ، باید بگویم که این یکی از نشانه هایی است که نشان می دهد او جذب شما شده است. این اتفاق به این دلیل است که دوپامین، که با عنوان هورمون عشق شناخته می شود، می تواند بر اندازه عنبیه تاثیر بگذارد.

لبخندهای بزرگ

مردی که عاشق است، لبخندهای شگفت انگیزی تحویل شما خواهد داد. لبخند این مرد چیزی بیشتر از خندیدن به یک شوخی یا طنز ساده است. مردی که عاشق شماست به قول معروف اغلب اوقات نیشش تا بناگوش باز است.

تقلید کردن یا همانند سازی

تقلید یا آینه شکل گسترده ای از زبان بدن است که علاقه را نشان می دهد. زمانی که یک نفر شیفته شما می‌شود، ناخودآگاه بر احساساتش متمرکز شده و این باعث می شود که حرکاتی که شما انجام می دهید را تقلید کند.

او بهانه هایی برای لمس کردن شما پیدا می کند

لمس کردن یکی از روش های رایج مردان برای نشان دادن جذب شدن به کسی است. بنابراین اگر او (با احترام) شما را لمس می کند این می توانید یک نشانه از علاقه او به شما باشد. در قسمت زیر به برخی از این موارد اشاره می کنیم:

او با موهای شما بازی می کند.

بازی کردن با موی شما، یک جنبه سرگرم‌کننده و دوست‌داشتنی است. مردی که با موهای شما بازی می کند، در حال تلاش برای رسیدن به این حقیقت است که به شما تعلق دارد. او با این کار علاقه خود را صریحا نشان می دهد.

او مستقیما دست ها و یا پاهای شما را لمس می کند

معمولا وقتی در حال تعامل و صحبت کردن هستید، سعی می کند دست یا پای شما را لمس ‌کند. غالباً ، مردان این اقدامات کوچک را برای تشویق به انجام این کار از طرف شخصی که به او علاقه دارند، انجام می دهند. او به شما نشان می دهد که می توانید همین کار ( یا بیشتر ) را با او انجام دهید!

مردی که عاشق شماست احساساتش را از شما نهان نمی کند

شاید این کمی کلیشه ای به نظر برسد اما بسیاری از افراد از باز کردن احساساتشان نسبت به فردی دیگر احساس امنیت نمی کنند. به علاوه، یک رابطه به طور خودکار هر دو طرف را آسیب‌پذیر می‌کند.

بنابراین اگر یک مرد با وجود تمام احتمالات پیش رو از احساساتش با شما سخن می گوید، پس او مایل است ببیند آیا شما هم او را دوست دارید یا نه.

شما اولویت او هستید

رها کردن همه چیز و انجام کاری برای شخص دیگر نشانگر دلگرمی و عشق واقعی است. این بدان معنی است که او شما را از همه چیز در زندگی خود مهم تر می داند.

این ژست به خوبی بیانگر این است که شما می توانید روی او حساب کنید و هیچوقت زمانی که به او نیاز دارید شما را تنها نخواهد گذاشت. این فرد صادقانه ، می‌خواهد هر کاری که می‌تواند انجام دهد تا زندگی شما را بهتر کند. در این شرایط شما احساس کسی را دارید که همیشه یک پشتیبان محکم دارد.

در اینجا نمونه‌هایی از کارهایی که او انجام می‌دهد آورده شده‌ است:

او در زمان نیاز فورا نزد شما خواهد آمد.

شما در صدر اولویت هایش هستید و بقیه کارها و دغدغه هایش در ردیف های بعد قرار می گیرند.

او چیزهایی که دوست دارید را در گوشه ای از ذهنش نگه داشته و از این اطلاعات برای خوشحال کردن شما استفاده می‌ کند.

او برای خوشحال کردن و لبخند زدن شما از خود گذشتگی می کند.

او به جزئیات کوچک توجه می کند و حرکات کوچک و شیرین را انجام می دهد.

او چیزهایی را که دوست ندارد را امتحان می کند، فقط به این دلیل که شما آن را دوست دارید.

شما را جزئی از زندگی اش می داند

حتما برایتان این سوال پیش آمده که چطور بفهمیم بخشی مهم از زندگی یک مرد هستیم و به اصطلاح شامل زندگی اش هستیم؟ چند نمونه از رفتارهایی که به سوال شما پاسخ می دهند را آورده ایم:

شما را با دوستانش آشنا می کند

اگر او دوستان خود را به شما معرفی می کند، مطمئننا آینده اش را با شما می بیند. او به احتمال زیاد افکار و نظرات آنها را در مورد شما خواهد پرسید.

شما با خانواده او ملاقات خواهید کرد

ملاقات با خانواده یک موضوع کوچک نیست. برای بسیاری از مردان، این یک نقطه عطف بزرگ است. پس اگر تمایل دارد که شما را با خانواده‌اش آشنا کند در این مورد کاملا در مورد شما جدی است. درست است که این یک ملاقات پر استرس برای شماست، اما راهی است که می توانید به عشق او بیش از راه های دیگر پی ببرید.

او درباره شما با دیگران صحبت می کند

این مرد به شما افتخار می کند و با افتخار در مورد شما با دیگران صحبت می کند و به همه می فهماند که فردی مهم در زندگی او حضور دارد. این نیز یک نشانه خوب و مثبت است.

شما در برنامه های او گنجانده شده اید

یکی از نشانه های خوب و مثبت دیگر این است که زمانی که این مرد درباره آینده خود صحبت می‌کند، شما نیز در آن حضور دارید. منظور ما حرف زدن در مورد عروسی و.. نیست، همین که به این نکته اشاره می کند که در چند ماه آینده ممکن است در کجا باشد و طوری صحبت می‌کند که انگار شما هنوز بخشی از زندگی او خواهید بود، یک نکته مثبت است.

سخن پایانی…

اشارات غیرکلامی و رفتاری کسی که واقعا به شما اهمیت می دهد، بخشی بسیار مهم از رابطه هستند. عشق همیشه فقط به چیزهایی که یک نفر می‌گوید نیست. رفتارها و کارهایی که یک نفر انجام می دهد، بیش از ابراز کلامی ارزش دارند.