۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت کدام خودرو ۶ میلیون تومان ریزش کرد؟

۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲
کد خبر: 604019
قیمت کدام خودرو ۶ میلیون تومان ریزش کرد؟

قیمت خودرو در آخرین روزهای کاری این هفته اندکی عقب‌نشینی کرد و بیشتر خودروها در بازار امروز کاهش یک تا دو میلیون تومانی قیمت را تجربه کردند.

اقتصاد آنلاین- هادی احتشام؛ بازار خودرو در محدوده قیمت‌های فعلی نوسان جزئی قیمت را تجربه می‌کند و این روزها تغییرات قیمت در این بازار معمولا به افزایش یک تا دو میلیون تومانی و سپس برگشت به سطح قیمت‌های قبلی محدود شده است. 

فعالان بازار خودرو می‌گویند که بسیاری از مشتریان منتظر نتیجه مذاکرات برجام هستند و به کاهش قیمت‌ها امید دارند. این در حالی است که سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو هم پیش از این به اقتصاد آنلاین گفته بود که مذاکرات وین معاملات بازار خودرو را قفل کرده است. 

حالا در روزهای انتهایی هفته جاری قیمت انواع خودرو در بازار آزاد با کاهش جزئی یک تا دو میلیون تومانی قیمت مواجه بوده است و البته قیمت برخی خودروهای گران‌قیمت‌تر کاهش بیشتری را تجربه می‌کنند. 

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار خودرو حاکی از آن است که قیمت ۲۰۶ تیپ دو امروز با دو میلیون کاهش به ۲۶۸ میلیون تومان رسیده است. 

پژو پارس معمولی با یک میلیون تومان کاهش قیمت به ۲۷۹ میلیون تومان رسیده است. سمند ال ایکس هم که دیروز با نرخ ۲۶۸ میلیون تومان در بازار معامله شد، امروز با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۲۶۹ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای هم با یک میلیون تومان افزایش قیمت امروز با نرخ ۳۶۱ میلیون تومان معامله می‌شود و پژو ۲۰۷ پانوراما با دو میلیون تومان کاهش قیمت ۳۶۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. 

پراید ۱۳۱ هم که دیروز بهای آن به ۱۷۵ میلیون تومان رسیده بود امروز با دو میلیون تومان کاهش قیمت و با نرخ ۱۷۳ میلیون تومان معامله می‌شود. بهای پراید ۱۱۱ اما با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۱۹۱ میلیون تومان رسیده است. 

قیمت تیبا ۲ امروز ۲ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و در حالی که دیروز با نرخ ۱۸۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد امروز به قیمت ۱۸۶ میلیون تومان عقب‌نشینی کرده است اما بهای تیبا صندوقدار که دیروز ۱۸۲ میلیون تومان بود امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت به ۱۸۱ میلیون تومان رسیده است. 

کوئیک دنده‌ای امروز بدون تغییر قیمت ماند و بهای آن در بازار آزاد همچنان ۱۹۵ میلیون تومان است. دنا تیپ یک امروز کاهش قیمت را تجربه کرد و در حالی که دیروز با نرخ ۳۶۷ میلیون تومان معامله می‌شد امروز با دو میلیون تومان کاهش قیمت به ۳۶۵ میلیون تومان رسید و دنا اتومات با ۶ میلیون تومان کاهش قیمت نرخ ۴۹۸ میلیون تومان را تجربه می‌کند.