۰ نفر

رییس صنف جایگاه‌داران کشور:

کارتخوان بانکی جایگاه‌ های سوخت قطع شد

۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۷
کد خبر: 584269
کارتخوان بانکی جایگاه‌ های سوخت قطع شد

قلیزاده گفت: از کسانی که به جایگاه‌های سوخت مراجعه می‌کنند خواهش می‌کنیم که فعلا پول نقد همراه داشته باشند، جایگاه‌ها سعی می‌کنند پوزهای بانکی دیگر بانک‌ها را در فاصله زمانی کوتاه در اختیار مراجعان قرار دهند و تا آن زمان صبوری مردم مهم است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  ایلنا،  اسدالله قلیزاده رییس صنف جایگاه‌داران کشور  گفت: قطع پرداخت پایانه‌های بانکی متعلق به یک بانک در جایگاه‌های سوخت اتفاق افتاده است که دلیل قطعی آن مشخص نیست و تلاش برای حل مشکل ادامه دارد.

وی افزود: از دیشب با این مشکل مواجهیم و هم اکنون مشکل جدی شده است و مردم نمی‌توانند از این پایانه‌ها استفاده کنند.

قلیزاده با بیان اینکه اکنون با قطعی در سراسر کشور مواجهیم، ادامه داد: از کسانی که به جایگاه‌های سوخت مراجعه میکنند خواهش می‌کنیم که فعلا پول نقد همراه داشته باشند و جایگاه‌ها سعی می‌کنند پوزهای بانکی دیگر بانک‌ها را در فاصله زمانی کوتاه در اختیار مراجعان قرار دهند و تا آن زمان صبوری مردم مهم است.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی کشور گفت: طبیعی است که به دلیل عدم امکان تسویه حساب مردم با کارکنان جایگاه‌ها صف در جایگاه‌هایی که فقط از یک پایانه بانکی استفاده می‌کنند مشکلاتی وجود دارد.

قلیزاده گفت: هم اکنون متخصصین برای رفع مشکل تلاش می‌کنند و جایگاه‌داران همه تمام تلاش و امکان خود را برای تسویه حساب با مردم و خلوت کردن جایگاه‌ها انجام می‌دهند.

وی با گلایه مندی از مسئولان در طی این سال‌ها گفت: همه از این مسائل اطلاع دارند و قابل پیش بینی بوده و ما بارها اعلام کردیم که متاسفانه توجهی نشده است.