۰ نفر

راهنمای اجاره ویلا و سوئیت در سفرهای کاری و تعطیلات

۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۴۰
کد خبر: 391697
راهنمای اجاره ویلا و سوئیت در سفرهای کاری و تعطیلات

اگر قصد سفر به شهرهای مختلف کشور را داشته باشید حتما یکی از چالش های پیش روی شما محل اقامت موقت خود و خانواده بوده است. یکی از انتخاب هایی که در هر سفر میتوانید داشته باشید هتل است، تقریبا در تمامی شهرهای ایران هتل یا مسافرخانه وجود دارد اما عده ای بنا به دلایلی شخصی ترجیح میدهند ایام سفر خود را در جایی شبیه به منزل خود سپری کنند، برای اقامت در ویلا یا سوئیت مبله دلایل خاصی وجود دارد که به راحتی پخت و پز، اقامت تعداد بالاتر میهمان در یک محل و فضای دربست و غیر رسمی و ده ها مورد دیگر می توان اشاره کرد.

محل های اقامتی این چنینی انواع مختلفی دارد که میتوان به آپارتمان مبله، سوییت مبله، ویلا ، اقامتگاه سنتی، خانه محلی اشاره نمود که هر کدام بسته به امکانات و موقعیت شامل جزئیات متفاوتی می شوند، به عنوان مثل در مورد ویلا میتوان به ویلا استخردار و ویلا استخردار یا ویلا و کلبه جنگلی اشاره کرد.

برای رزرو یک اقامتگاه در ساده ترین حالت میتوان به برنامه های نمایش آگهی مراجعه نمود اما در این برنامه ها هویت و اصالت یک اگهی قابل تشخیص نیست و به همین دلیل ممکن است به راحتی با کلاهبرداران مختلف روبرو شده و پس از جلب رضایت شما و واریز بیعانه یا کل وجه دیگر خبری از کلید ویلا نشود و این مورد در زمینه اجاره روزانه ویلا و آپارتمان مبله  در بسیاری از موارد دیگر به کررات مشاهده میشود. یک راه دیگر نیز حضور در محل است و رزرو از طریق افراد واسطه که در این صورت نیز دو ریسک وجود دارد، اول اینکه بسیاری از واسطه ها بدون داشتن مشخصات هویتی و شناسایی ممکن است سر شما را کلاه بذارند یا در بهترین حالت در صورت مراجعه به کیوسک های میراث فرهنگی و افراد معتبر ممکن است ویلاهای مورد نظر شما از قبل رزرو شده باشد و نتوانید محل اقامت مناسبی را پیدا کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و حضور کسب و کارهای نوین و استارتاپ های مختلف این مشکل تا حدود زیادی رفع شده است، هم اکنون سایت های مختلفی بصورت کاملا تخصصی در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند که میتوان به سایت میهمان شو اشاره کرد. به گفته مسئولین این سایت ایده اصلی شکل گیری این کسب و کار رشد کلان استارتاپ مشابهی در دنیا بنام Airbnb بوده که هم اکنون تبدیل به چند برند اصلی حوزه فناوری در دنیا شده است. سایت میهمان شو بصورت مستقیم با مالکین و افراد واسطه معتبر همکاری می کند و ضمن شناسایی و تصدیق هویت میزبانان بیش از 3000 ویلا و آپارتمان مبله را حدود 270 شهر ایران برای رزرو بصورت انلاین در اختیار میهمانان قرار داده است.

اما چگونه از این سایت میتوان رزرو کرد ؟

 برای رزرو از این سایت کافی است پس از مراجعه به وبسایت میهمان شو به آدرس mihmansho.com شهر مقصد خود را انتخاب کنید، پس از ان لیستی از تمامی ویلاها به همراه تصاویر و متوسط قیمت از قیمت ارزان تا لوکس به شما نشان داده میشود که امکان فیلتر نمودن بر اساس تعداد نفرات، تاریخ ورود و خروج و سایر فیلتر ها همچون اجاره ورود حیوان خانگی، پارکینگ و غیره وجود دارد. مثلا برای اجاره سوئیت در کیش پس از مشاهده خانه و آپارتمان های مبله و اقامتگاه ها میتوان هر کدام که مد نظر شما باشد را انتخاب کنید و سپس اطلاعات کامل تر اقامتگاه شامل تصاویر مختلف، توضیحات، امکانات و تقویم قیمتی را مشاهده و سپس بصورت کاملا انلاین اقدام به رزرو نمایید. در هر مرحله این امکان وجود دارد که از طریق بخش گفتگو با میزبان گپ بزنید و سوالات خود را بپرسید یا در صورت نیاز با تماس با تیم پشتیبانی خیال خود را از ابهانات پیش رو برطرف کنید.

محل عکس

باید دقت داشته باشید که برای رزرو یک سوئیت اجاره ای در شهرهای مختلف ابتدا برنامه ریزی کنید تا بتوانید چند روز قبل از شروع سفر یک محل اقامت مناسب را اجاره کنید، در ایام خاص همانند تعطیلات یا اواخر هفته معمولا تقاضا برای اجاره بیشتر شده و اگر دیر اقدام کنید ممکن است با مشکل روبرو شوید، مثلا برای اجاره سوئیت در تهران برای اواخر هفته بهتر است حداکثر تا اواسط ان هفته رزرو خود را قطعی نمایید.

اگر قصد یک سفر کاری یا تفریحی را داشتید بد نیست یک سری به این سایت ها بزنید و ضمن مطالعه قوانین و مقررات و اشنایی بیشتر با انها خود را برای یک سفر آرامش بخش اماده کنید.