۰ نفر

در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خارجه آمریکا؛

نتانیاهو از مواضع ضد ایرانی دولت ترامپ تمجید کرد

۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۵۵
کد خبر: 462218
نتانیاهو از مواضع ضد ایرانی دولت ترامپ تمجید کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه آمریکا ضمن تشکر از مواضع ضد ایرانی دولت دونالد ترامپ، به لفاظی درباره ایران و همچنین توافق عادی‌سازی اخیر تل‌آویو و ابوظبی پرداخت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خارجه آمریکا در قدس اشغالی، از مواضع ضد ایرانی دولت «دونالد ترامپ» تمجید کرد.

بنیامین نتانیاهو در آغاز این نشست خبری مشترک در قدس اشغالی گفت: «وزیر خارجه پامپئو، دوست خوب ما مایک، خوشحالم که شما را دوباره در اورشلیم (قدس اشغالی) می‌بینم...فکر می‌کنم که این دوازدهمین دیدار ما بعد از تصدی وزارت خارجه آمریکا توسط شماست».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سپس از منافع و ارزش‌های مشترک این رژیم و آمریکا سخن گفت و بلافاصله از مواضع پامپئو و دولت دونالد ترامپ تمجید کرد و اتحاد رژیم صهیونیستی و آمریکا را «تاریخی» خواند.

نتانیاهو در این کنفرانس خبری به طور خاص از دونالد ترامپ یاد کرد و گفت: «من می‌خواهم از شما (پامپئو) و رئیس‌جمهور (دونالد ترامپ) بابت همه کارهایی که شما به خاطر امنیت اسرائیل انجام داده‌اید، تشکر کنم».

وی با اشاره به پامپئو افزود: « ازدیدار قبلی‌مان تاکنون، دو اتفاق بزرگ افتاده است، اول اینکه شما در برابر تجاوزگری ایران ایستادید و مکانیسم ماشه را کلید زدید. من می‌خوهم شما را بابت این کار تحسین کنم. مردم باید این را متوجه شوند که توافق (هسته‌ای) ایران (برجام) همانطور که ما پیش بینی می‌کردیم، شکست خورد نه فقط به خاطر اینکه تجاوزگری‌های ایران را خنثی نکرد بلکه باعث افزایش این تجاوزگری شد.»

در حال تکمیل است...