۰ نفر

تجربه کمپینگ و رصد ستارگان در پاییز را از دست ندهید / وسایل مناسبی که باید همراه داشته باشید

۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۱۳
کد خبر: 678122
تجربه کمپینگ و رصد ستارگان در پاییز را از دست ندهید / وسایل مناسبی که باید همراه داشته باشید

وسایل مناسب کمپینگ و رصد ستارگان در پاییز، را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، اگر علاقمند به کمپ زدن و تماشای آسمان بخصوص در فصل پاییز هستید پیشنهاد می کنیم مطلب را تا انتها مطالعه بفرمایید تا با تهیه این وسایل لذت سفر خود را چند برابر کنید .تماشای ستارگان با چشم غیر مسلخ دلچسب است اما دیدن سطح ماه و قمرهای مشتری به کمک یک تلسکوپ یا تماشای ستارگان با وضوح بیشتر به کمک یک دوربین چشمی لذتی وصف نشدنی به شما می‌دهد. یا به عنوان مثال میل کردن ناهار زیر یک آلاچیق سبک و ضد آب آرامش بیشتری به شما می‌دهد.

 

چادر مسافرتی ۶ نفره گلرت مدل وکتور

چادر مسافرتی ۶ نفره تولید شده از پارچه با جنس آکسفورد و ستون بندی فایبرگلاس. این چادر مسافرتی ۱۷.۵ کیلوگرم وزن دارد، برای استفاده ۱۰ تا ۱۲ نفر مناسب بوده و در یک بسته بندی قابل حمل قرار دارد. این چادر دو در و چهار پنجره دارد؛ همچنین پشه بند و آفتابگیر و سه هواکش نیز دارد. همراه با این چادر به غیر از وسایل مربوط به ستون و نصب آن طناب‌های مهارکننده، کیت اضطراری تعمیرات و کیف حمل نیز ارائه شده است.

چادر مسافرتی

آلاچیق تاشو ساویتا مدل DC33

آلاچیق تاشو تولید شده از پارچه پلی استر و ستون‌های آلومینیومی. ارتفاع این آلاچیق بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ سانتیمتر است، در برابر آب ضد نفوذ است و در پنج رنگ مختلف تولید شده است.

آلاچیق تاشو

تلسکوپ برسر مدل New Messier 150/750

تلسکوپ ۶ اینچی بازتابی مناسب برای کمپینگ و رصد ستارگان و سیارات، تولید شرکت برسر آلمان. با این تلسکوپ می‌توانید به وضوح سطح ماه را مشاهده کنید و قمرهای مشتری را نیز ببینید. توان این تلسکوپ ۳۰۰ برابر چشم غیر مسلح است و همراه خود در بسته‌بندی جوینده و چشمی دارد.

تلسکوپ

دوربین دو چشمی برسر مدل New Condor 10×۵۰

دوربین دو چشمی ضد آب با بزرگنمایی ۱۰ برابر. این دوربین قابلیت اتصال به پایه جنس لنز را دارد و با گاز بی‌اثر پر شده است. همراه با این محصول یک کیف همراه، بند گردنی و دستمال تمیزکننده نیز ارائه شده است.این دوربین مناسب کمپینگ و رصد ستارگان می باشد.

دوربین دو چشمی

چراغ قوه نایت کر مدل ام اچی ۲۷ یو وی

چراغ قوه قابل حمل و مقاوم در برابر آب که به صورت دستی، آویزی و پوشیدنی قابل استفاده است. طول این چراغ قوه ۱۵۴ میلیمتر است و بدنه‌ای از جنس آلومینیوم دارد. ۴ لامپ داشته، قابلیت تنظیم کانون نور دارد و منبع تامین انرژی آن باتری لیتیومی است. این محصول همراه خود یک کیف کمری، بند، حلقه و یک باتری لیتیومی دارد.

چراغ-قوه

کیسه خواب نیچرهایک مدل NH01 Down DK1000L

کیسه خواب تولید شده در ابعاد ۲۰۵*۸۰*۲۰ سانتیمتر و وزن ۱۵۳۰ گرم. این کیسه خواب جزو کیسه خواب‌های متوسط است، روکش آن پلی استر و جنس داخلش از نایلون است. نوع پوشش این محصول پر است و در برابر آب مقاوم است. این کیسه خواب یک نفره با زیپ از چپ باز و بسته می‌شود و مناسب برای استفاده در دمای -۱۲ تا -۱۸ درجه سانتیگراد ساخته شده است.

کیسه-خواب

زیر انداز کیسه خواب سی تو سامیت مدل Comfort Light L

زیرانداز بادی کیسه خواب مناسب برای کیسه خواب‌های یک نفره با طول حداکثر ۲ متر. وزن این محصول ۶۱۵ گرم و جنس آن از پلی استر است. این زیرانداز کاور مخصوص دارد و کاملا قابل شستشو است، پاره نمی‌شود و سوپاپ چند منظوره نیز دارد. همراه با این محصول یک کیسه حمل و کیت تعمیر نیز ارائه می‌شود.

زیر انداز کیسه خواب

اجاق سفری کووآ کد KGG-0904PM

اجاق گاز سفری تولید شده از جنس استیل با کپسول استوانه‌ای. این اجاق با گاز بوتان کار می‌کند و مناسب برای استفاده چهار نفر است. سه صفحه مختلف پخت و پز دارد و ماهیتابه آن روکش نچسب دارد.اگر تمایل داشتید مطلب منقل ذغالی مناسب برای آشپزی در طبیعت را هم مطالعه بفرمایید.

اجاق سفری

مجموعه ظروف سفری استنلی مدل Adventure

سرویس دو نفره ظروف سفری شامل کفگیر، ملاقه، قابلمه ۱.۵ لیتری ضد خش و از جنس فولاد. جنس ظروف غذای این سرویس از استیل است و ۱۰ پارچه است.

مجموعه ظروف سفری

جی پی اس گارمین مدل Montana 680

جی‌پی‌اس تولید شده در ابعاد ۱۵*۸*۴ سانتیمتر و صفحه نمایش ۴ اینچی. این محصول ضد آب است و درگاه USB و همچنین قابلیت اتصال به WiFi دارد. با باتری قلمی کار می‌کند و قابل شارژ نیز هست. با این محصول می‌توانید مسیریابی اتوماتیک کنید، موقعیت را ثبت کنید، مساحت را محاسبه کنید، رد پا ثبت کنید و از فشار سنج و ساعت آن استفاده کنید.

جی پی اس گارمین