۰ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری داخلی؛

۳ شب سفر هوایی به قشم چقدر هزینه دارد؟ + جدول

۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۷:۳۰
کد خبر: 672372
۳ شب سفر هوایی به قشم چقدر هزینه دارد؟ + جدول

بررسی هزینه های انواع تورهای گردشگری به مقصد قشم در مهر ماه به شرح جدول زیر است؛

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ سفر به قشم نه تنها شما را با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این خطه از سرزمین پهناور ایران آشنا خواهد ساخت، بلکه اطلاعات بسیار مفیدی را راجع به اماکن دیدنی، اقامتگاه ها، مراکز خرید و بازارهای این شهر شگفت انگیز به شما عرضه خواهد کرد.

جزیره زیبای قشم دیگر رازی سرپوشیده نیست، تصاویر طبیعت تماشایی و جاذبه های گردشگری این مقصد دیدنی چنان فضای مجازی را اشباع کرده که دیگر هیچ کس با این جزیره شگفت انگیز و رویایی بیگانه نیست.

از مواهب طبیعی خاص و جاذبه های منحصربفردش گرفته تا سبک زندگی متفاوت و آداب و رسوم مردمان دوست داشتنی و میهمان نوازش، قشم به خوبی توانسته هویتی مستقل و جدا از کشورمان را برای خود بوجود آورد و به منطقه ای متمایز مبدل گردد.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری این هفته، برای ۲ شب سفر رفت و برگشت هوایی به درگهان قشم هتل پرشین گلف مبلغ ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان، ۳شب مبلغ ۳,۵۵۰,۰۰۰ تومان و برای ۴ شب اقامت مبلغ ۳,۸۵۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل شهریار برای همین نوع سفر و ۲ شب اقامت مبلغ ۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان، ۳ شب اقامت مبلغ ۴,۱۰۰,۰۰۰ تومان و برای ۴ شب اقامت مبلغ ۴,۵۵۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و تفاوت درنوع  ارائه خدمات هتلداری و همچنین سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد

قیمت تور درگهان قشم ( مهر ماه ۱۴۰۱)
هتل / ۳ ستاره
مدت اقامت
قیمت(هرنفر / تومان)
هتل پرشین گلف
۲ شب 
۳,۳۰۰,۰۰۰
هتل پرشین گلف
۳ شب 
۳,۵۵۰,۰۰۰
هتل پرشین گلف
۴ شب 
۳,۸۵۰,۰۰۰
هتل آلاله مرکزی
۲ شب 
۳,۴۵۰,۰۰۰
هتل آلاله مرکزی
۳ شب 
۳,۸۰۰,۰۰۰
هتل آلاله مرکزی
۴ شب 
۴,۱۵۰,۰۰۰
هتل سینگو
۲ شب
۳,۵۵۰,۰۰۰
هتل سینگو
۳ شب
۳,۹۵۰,۰۰۰
هتل سینگو
۴ شب 
۴,۳۵۰,۰۰۰
هتل شهریار
۲ شب 
۳,۶۵۰,۰۰۰
هتل شهریار
۳ شب 
۴,۱۰۰,۰۰۰
هتل شهریار
۴ شب 
۴,۵۵۰,۰۰۰