۰ نفر

تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ با کشتی کروز + جدول قیمت

۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۶:۰۰
کد خبر: 668965
تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ با کشتی کروز + جدول قیمت

بررسی هزینه های انواع تورهای گردشگری از تهران به مقصد دوحه قطر، ویژه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به شرح جدول زیر است؛

به گزارش اقتصاد آنلاین، کشتی کروز MSC Poesia فضایی مملو از امکانات منحصر‌به‌فرد با طراحی خلاقانه و نوآورانه است که تجربه اقامتی بی‌نظیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این روزها که همه در تب و تاب بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند، خیلی از علاقه‌مندان و هواداران تیم‌های فوتبال را می‌بینیم که در حال برنامه‌ریزی برای سفر به کشور قطر می‌باشند.

علاقه‌مندان به فوتبال و بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعاً از امکانات ورزشی که در کشتی کروز MSC Poesia فراهم شده است، بسیار استقبال خواهند کرد. فرقی نمی‌کند که به چه ورزش و فعالیتی علاقه دارید، این کشتی امکانات لازم برای انجام بیشتر ورزش‌ها را برای شما فراهم کرده است تا در کنار همراهان خود از سفری دلپذیر و مفرح به قطر و تماشای بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نهایت لذت را ببرید.

جام جهانی با کشتی کروز

باشگاه ورزشی و تناسب اندام مجهز، زمین بسکتبال، زمین تنیس، میز بازی شافل بورد، سالن ورزشی و مینی گلف تنها برخی از صدها امکانات منحصر‌به‌فرد در این کشتی به‌شمار می‌روند.

تور بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ عموما به مدت ۴ شب و ۵ روز در تاریخ بازی‌های تیم ملی ایران برگزار می‌شوند که شامل ۳ بازه زمانی می‌باشد.

بازه زمانی اول مربوط به بازی تیم ملی ایران در مقابل تیم انگلستان بوده که زمان پرواز و مدت اقامت از ۲۹ آبان تا ۳ آذر می‌باشد. بازه دوم مربوط به تاریخ بازی تیم ملی ایران در مقابل تیم ولز بوده که زمان پرواز و مدت اقامت از تاریخ ۳ آذر تا ۷ آذر می‌باشد و بازه زمانی سوم نیز متعلق به بازی تیم ملی ایران و تیم آمریکا بوده که زمان پرواز و مدت اقامت آن از تاریخ ۷ آذر تا ۱۱ آذر می‌باشد.

جام جهانی با کشتی کروز

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی ویژه  جام جهانی قطر ۲۰۲۲، برای ۳ شب سفر رفت و برگشت هوایی و اقامت در کشتی کروه در دوحه قطر و خدمات دهی برای ۴ نفر مبلغ ۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و برای ۱۰ شب مبلغ ۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

این در حالی است که همین سفر و اقامت در همین کشتی کروز برای ۲ به مدت ۳ شب مبلغ ۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و برای ۱۰ شب مبلغ ۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

جام جهانی با کشتی کروز

تور جام جهانی قطر ۲۰۲۲ با کشتی کروز Cruise Ship Hotel - Msc World Europa 
تعداد نفرات
مدت اقامت
قیمت (هرنفر / تومان)
۴ نفر
۳ شب 
۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۴ نفر
۶ شب 
۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰
۴ نفر
۱۰ شب
۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۳  نفر
۳ شب 
۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۳  نفر
۶ شب 
۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
۳  نفر
۱۰ شب
۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۲ نفر
۳ شب 
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۲ نفر
۶ شب 
۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
۲ نفر
۱۰ شب
۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰