۰ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری داخلی؛

۳ شب و ۴ روز سفر به قشم چقدر پول می خواهد؟ + جدول

۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۰
کد خبر: 646272
۳ شب و ۴ روز سفر به قشم چقدر پول می خواهد؟ + جدول

بررسی هزینه های انواع تورهای گردشگری به مقصد قشم در تیر ماه به شرح جدول زیر است؛

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ سفر به قشم نه تنها شما را با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این خطه از سرزمین پهناور ایران آشنا خواهد ساخت، بلکه اطلاعات بسیار مفیدی را راجع به اماکن دیدنی، اقامتگاه ها، مراکز خرید و بازارهای این شهر شگفت انگیز به شما عرضه خواهد کرد.

جزیره زیبای قشم دیگر رازی سرپوشیده نیست، تصاویر طبیعت تماشایی و جاذبه های گردشگری این مقصد دیدنی چنان فضای مجازی را اشباع کرده که دیگر هیچ کس با این جزیره شگفت انگیز و رویایی بیگانه نیست.

از مواهب طبیعی خاص و جاذبه های منحصربفردش گرفته تا سبک زندگی متفاوت و آداب و رسوم مردمان دوست داشتنی و میهمان نوازش، قشم به خوبی توانسته هویتی مستقل و جدا از کشورمان را برای خود بوجود آورد و به منطقه ای متمایز مبدل گردد.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری این هفته، برای ۳ شب و ۴ روز سفر رفت و برگشت هوایی به قشم و اقامت در هتل سان سیتی قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۳/۲۰۰/۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۳/۷۵۰/۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل ۴ ستاره آوینا برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و تفاوت درنوع  ارائه خدمات هتلداری و همچنین سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور هوایی قشم ( ۳ شب و ۴ روز / تیرماه ۱۴۰۱)
هتل
درجه هتل
نوع اتاق 
قیمت (هرنفر / تومان)
سان سیتی
۳
۲ تخته 
۳/۲۰۰/۰۰۰
سان سیتی
۳
۱ تخته
۳/۷۵۰/۰۰۰
لاچین
۳
۲ تخته 
۳/۴۰۰/۰۰۰
لاچین
۳
۱ تخته
۴/۱۵۰/۰۰۰
آسانا
۴
۲ تخته 
۳/۴۰۰/۰۰۰
آسانا
۴
۱ تخته
۴/۲۰۰/۰۰۰
خلیج فارس
۴
۲ تخته 
۳/۵۰۰/۰۰۰
خلیج فارس
۴
۱ تخته
۴/۰۰۰/۰۰۰
هانی
۴
۲ تخته 
۳/۹۰۰/۰۰۰
هانی
۴
۱ تخته
۴/۹۰۰/۰۰۰
آوینا
۴
۲ تخته 
۴/۰۰۰/۰۰۰
آوینا
۴
۱ تخته
۵/۵۰۰/۰۰۰