۰ نفر

فاصله دریایی کیش تا قطر

۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبر: 637827
فاصله دریایی کیش تا قطر

آیا شما نیز دوست دارید بازی‌های جام جهانی قطر را از نزدیک و حضوری تماشا کنید؟ برای شما مکان و دسترسی به قطر برای امور کاری یا دیگر دلایل اهمیت دارد؟ اگر پاسخ شما به این‌سوال‌ها مثبت است، بهتر است این‌مقاله را کامل مطالعه کنید. ما در این‌مطلب می‌خواهیم درباره فاصله دریایی کیش تا قطر صحبت کنیم.

چند ماه آینده قرار است که بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی دنیا در قطر برگزار شود و جام جهانی 2022 منتظر استقبال از عاشقان تماشای فوتبال است که به این‌کشور سفر می‌کنند. از ایران هم عده زیادی برای این‌سفر خودشان را آماده می‌کنند.

این‌سفر با وجود تقاضا بالا و ترافیکی که برای تهیه بلیت یا ورود به این‌کشور وجود دارد، احتمالا این‌سفر با سفرهای دیگر برای کاربران متفاوت باشد و سوالاتی داشته باشند. باتوجه‌به اینکه قطر نزدیک کیش است، شاید عده‌ای ترجیح بدهند که از طریق کیش و به‌صورت دریایی وارد قطر شوند. اگر دوست دارید در خصوص فاصله دریایی کیش تا قطر و نحوه رسیدن به این‌کشور از طریق کیش بدانید، در ادامه با ما همراه باشید.

انواع بلیط‌های جام جهانی و قوانین دریافت آن‌ها

بازدیدکننده‌های بازی می‌توانند بلیط‌های جام جهانی را به سه شکل تکی، بسته چهار استادیومی و بلیت بسته بازی‌های یک تیم خاص تهیه کنند. فقط به یاد داشته باشید که اگر بلیت را خریداری کنید، دیگر نمی‌توانید آن‌ها را کنسل کنید یا پس بدهید. البته اگر تنها تماشای یک بازی خاص برای‌تان مقدور نیست، می‌توانید بلیط‌تان را در خود سایت فیفا با یک قیمت ارزان‌تر بفروشید.

در جام جهانی 2022 بهتر است در قطر اقامت کنیم یا کیش یا قشم؟

برای ایرانی‌های باتوجه‌به مرز مشترکی که بین قطر و کیش و قشم وجود دارد، این‌سوال پیش می‌آید. می‌دانید که جام جهانی میزبان تعداد زیادی از تماشاچیان است اما قطر پتانسیل محدودی دارد و احتمالا توان پذیرایی از تمام این‌مسافران را نداشته باشد. برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، برخی از توافق‌ها بین ایران و قطر صورت‌گرفته است تا در کیش و قشم هم یک منطقه برای پذیرایی از مسافران محیا شود.

image_1653140688

البته این‌موضوع هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده است اما طبق جلساتی که بین مسئولان برگزار شده است، احتمال این‌که از هتل‌های کیش و قشم برای پذیرایی از مسافران استفاده شود، زیاد است. با این‌اوصاف منطقی به نظر می‌رسد که خیلی از ایرانی‌ها هم ترجیح بدهند از این‌پتانسیل استفاده کنند و به‌جای قطر، کیش یا قشم را برای اقامت انتخاب نمایند.

تور جام جهانی قطر 2022 در کیش و قشم

در تور جام جهانی قطر 2022 جزایر کیش و قشم برای مسافران ایرانی و تماشاچیان ایرانی یکی از بهترین مناطقی است که می‌توانند در آن اقامت کنند. چرا که هزینه هتل‌های این‌جزیره‌ها نسبت به هتل‌های قطر در این‌بازه زمانی مناسب‌تر است. هر شب اقامت در قطر بیش از 10 الی 15 میلیون تومان برای مسافران آب می‌خورد درحالی‌که در کیش و قطر این‌هزینه را تا شبی 1 میلیون تومان هم می‌توانید کاهش دهید.

شرایط رفت‌وآمد دریایی از کیش و قطر چگونه است؟

برای رفت‌وآمد به کشور قطر می‌توان از خطوط آبی استفاده کرد. باتوجه‌به اینکه در حال حاضر خطوط هواپیمایی از جزایر ایرانی به قطر بسته هستند، اما در زمان مسابقات باز می‌شوند، فاصله دریایی کیش تا قطر بیشتر موردتوجه واقع شده است. تماشاگران جام جهانی می‌تواند از طریق فاصله دریایی کیش تا قطر  خودشان را به جام جهانی برسانند و از آنجا هم از طریق خطوط حمل‌ونقل عمومی به استادیوم‌ها بروند.

3

بهترین زمان رزرو تور جام جهانی قطر 2022

قرعه‌کشی بازی‌ها انجام شده است و خیلی از مردم در حال رزرو تور جام جهانی قطر هستند. هرچقدر که به زمان شروع مسابقات نزدیک‌تر شوید، قیمت تورها هم بیشتر می‌شود چرا که قیمت هتل‌ها گران‌تر می‌شود. به همین خاطر است که پیشنهاد می‌دهیم زودتر برای خردید تورهای جام جهانی اقدام کنید.

فاصله دریایی کیش تا قطر

اگر تور خود را هنوز مشخص نکرده‌اید، حتما نگاهی به انواع راه‌های مسافرت به قطر مطالعه کنید. خوش‌بختانه برگزاری بازی‌های جام جهانی در قطر و نزدیکی آن به ایران برای کشور ما نیز فواید بسیاری داشته است.فاصله دریایی کیش تا قطر یعنی فاصله دریایی کیش تا دوحه قطر حدود 275 کیلومتر است.

یعنی با سفر هوایی شما این‌فاصله را در کمتر از یک ساعت طی می‌کنید و با کشتی طی‌کردن این‌مسافت 4 ساعت زمان می‌برد. علاقه‌مندان به فوتبال می‌توانند این‌مسیر را برای تماشای مسابقات طی کرده و خودشان را به دوحه برساند و از آنجا به‌وسیله وسایل حمل‌ونقل عمومی به استادیوم‌ها بروند.

جزئیات سفر دریایی برای تور جام جهانی قطر

مدت‌زمان سفر با کشتی از کیش تا قطر 4 الی 5 ساعت است. سازمان هواپیمایی اعلام آمادگی کرده است تا خطوط هوایی بین قطر و کیش برقرار کند و شرکت‌های دریایی بین‌المللی که در جزیره کیش و سرزمین اصلی هستند، هم اعلام آمادگی کرده‌اند که با استفاده از کشتی کروز اقیانوس‌پیما گردشگران را به کیش منتقل کنند. مدت‌زمان سفر با کشتی حدود 4 تا 5 ساعت است اما سفر با هواپیما تنها 20 الی 30 دقیقه طول می‌کشد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.