۰ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری داخلی؛

سفر ۲ روزه با قطار به مشهد چقدر هزینه دارد؟ + جدول

۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۶:۳۰
کد خبر: 626094
سفر ۲ روزه با قطار به مشهد چقدر هزینه دارد؟ + جدول

بررسی هزینه های انواع تورهای گردشگری به مقصد شهر مشهد در فروردین ماه ۱۴۰۱ به شرح جدول زیر است؛

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ حرم مطهر امام رضا علیه السلام مقصد اصلی اکثر مسافران مشهد است. این مکان مقدس در نیمه شرقی شهر مشهد است و چهار خیابان اصلی نواب صفوی، طبرسی، امام رضا و شیرازی به این حرم منتهی می‌شوند. به غیر از مقبره امام رضا (ع) در مرکز حرم، مساجد، آرامگاه‌ها، رواق‌ها، صحن‌ها، کتابخانه‌ها و موزه‌ها در اطراف آن قرار دارند.

مسجد گوهرشاد و مسجد بالاسر از مهم ترین بناهای پیوست به حرم است.اگر میخواهید در حرم به‌راحتی و بدون دغدغه زیارت کنید و یا حتی دستی به ضریح برسانید، پاییز و زمستان و همینطور اواخر بهار فصل مناسبی برای شماست. در ایام خلوت بعضی از اقامتگاه‌ها نیز تخفیف های خوبی ارائه می‌دهند.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری داخلی این هفته ؛ قیمت ۲شب سفر رفت و برگشت با قطار به مشهد و اقامت در هتل ۲ ستاره دایان مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰تومان ؛ هتل۴ ستاره کیانا مبلغ ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل ۵ ستاره درویشی برای ۲شب اقامت با همین نوع سفر مبلغ ۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان و هتل ۵ ستاره قصر طلایی مبلغ ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان را تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تور زمینی مشهد (۲شب / فروردین ماه ۱۴۰۱)
هتل
درجه هتل
قیمت ( هر نفر/ تومان)
دایان
۲
۱,۰۰۰,۰۰۰
شاکر
۲
۱,۰۰۰,۰۰۰
مرمر
۲
۱,۱۰۰,۰۰۰
ساوین
۳
۱,۳۰۰,۰۰۰
گوهر
۳
۱,۳۰۰,۰۰۰
کارن
۳
۱,۳۵۰,۰۰۰
رضوان
۴
۱,۶۰۰,۰۰۰
کیانا
۴
۱,۹۰۰,۰۰۰
الماس ۱
۴
۲,۰۰۰,۰۰۰
درویشی
۵
۲,۲۰۰,۰۰۰
الماس ۲
۵
۲,۳۵۰,۰۰۰
قصر طلایی
۵
۲,۴۰۰,۰۰۰