۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت تور آلانیا در هفته دوم نوروز ۱۴۰۱ + جدول

۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۳۰
کد خبر: 621908
قیمت تور آلانیا در هفته دوم نوروز ۱۴۰۱ + جدول

قیمت انواع تورهای گردشگری زمینی به مقصد آلانیا ویژه ایام نوروز ۱۴۰۱ به شرح جدول زیر است؛

به گزارش اقتصاد آنلاین، تعطیلات عید نوروز زمانی بسیار مناسب برای استراحت و تفریح به شمار می رود. حال تصور کنید این زمان را به مکانی سفر کنید که یکی از مقاصد گردشگری محبوب در سرتاسر دنیا می باشد و پر است از جاذبه ها و مکان های دیدنی خاص. کشور ترکیه در غرب آسیا و شرق اروپا واقع شده است و یکی از بهترین مقاصد توریستی در تمام دنیا می باشد.

شهرهای گردشگری ترکیه بسیار زیاد هستند ولی برترین آن ها، استانبول، آنتالیا، مارماریس و آلانیا است. بدون شک کشور ترکیه برای بسیاری از افراد جذابیت های بیشماری دارد که می تواند تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ را به تجربه ای شگفت انگیز و خاص مبدل کند. این کشور برای تمامی افراد با سلیقه های متفاوت چیزی دارد که آن ها را راضی کند. در محله های شلوغ و پر رفت و آمد بازارهای سنتی و مکان های دیدنی برای تفریح و بازدید وجود دارد که به محض فاصله گرفتن از آن ها، طبیعتی دلنشین و فوق العاده در انتظار شما خواهد بود.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی ویژه نوروز ۱۴۰۱؛ برای ۶ شب اقامت در هتل ۵ ستاره Mylome luxury Alanya قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۲۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۳۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است .

این در حالی است که هتل ۵ ستاره  Vikingen Infinity Resort با همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۲۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۲۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

برای مشاهده قیمت سایر تورهای داخلی و خارجی ویژه نوروز ۱۴۰۱

اینجا کلیک کنید

قیمت تور آلانیا(۶شب / ویژه نوروز ۱۴۰۱)
هتل / ۵ ستاره
نوع اتاق
قیمت (هرنفر/ تومان)
Mylome luxury Alanya
۲ تخته ۲۳,۴۰۰,۰۰۰
Mylome luxury Alanya ۱ تخته ۳۱,۸۰۰,۰۰۰
Haydarpasha Palace Alanya ۲ تخته ۲۱,۵۰۰,۰۰۰
Haydarpasha Palace Alanya ۱ تخته ۲۷,۰۰۰,۰۰۰
Sueno Beach Side Antalya ۲ تخته ۲۱,۰۰۰,۰۰۰
Sueno Beach Side Antalya ۱ تخته ۲۶,۲۰۰,۰۰۰
 Villa Side Alanya ۲ تخته ۲۲,۵۰۰,۰۰۰
 Villa Side Alanya ۱ تخته ۲۴,۶۰۰,۰۰۰
 Vikingen Infinity Resort ۲ تخته ۲۳,۵۰۰,۰۰۰
 Vikingen Infinity Resort ۱ تخته ۲۴,۶۰۰,۰۰۰