۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

هزینه سفر به دیار پاسارگاد و تخت جمشید چقدر است ؟ + جدول

۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۳۵
کد خبر: 613015
هزینه سفر به دیار پاسارگاد و تخت جمشید چقدر است ؟ + جدول

قیمت انواع تورهای گردشگری زمینی از تهران به مقصد شیراز به شرح جدول زیر است؛

به گزارش اقتصاد آنلاین، شیراز به دلیل داشتن جاذبه‌های تاریخی، مذهبی، فرهنگی و طبیعی فراوان، گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند و توریست‌ها در سفر خود به ایران حتما از این شهر خوش نام و پر آوازه دیدن خواهند کرد، اما برای سفر به هر شهری باید دانست بهترین زمان سفر به آن چه فصل یا ماهی خواهد  بود.

تمام فصل‌ها و ماه‌های شهر شیراز زیبا و جذاب هستند، اما نمی‌توان این واقعیت را کتمان کرد که فصل بهار زیباترین آن‌هاست. در حقیقت، اردیبهشت بهترین زمان سفر به شیراز است، زیرا حال و هوای تکرار نشدنی دارد. عطر شکوفه‌های بهار نارنج شیراز در اردیبهشت ماه هوش از سرتان می‌برد و هوای روحتان را تازه می‌کند. اردیبهشت در شیراز به دلیل خالی شدن شهر از مسافران نوروزی و زیبایی‌ها و آب و هوای بی‌نظیرش، بدون شک بهترین زمان برای مسافرت است. 

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری داخلی ؛ برای ۲شب اقامت هتل ۲ ستاره نصیرالملک مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان و برای ۳شب اقامت مبلغ ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

این درحالی است که هتل ۵ ستاره زندیه قیمت ۲شب اقامت را ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان و هزینه ۳شب اقامت را ۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور زمینی شیراز (اسفندماه ۱۴۰۰)
هتل
درجه هتل
مدت اقامت
قیمت (هرنفر/تومان)
نصیرالملک
۲
۲شب
۱,۰۰۰,۰۰۰
نصیرالملک
۲
۳شب
۱,۲۰۰,۰۰۰
وکیل
۳
۲شب
۱,۲۵۰,۰۰۰
وکیل
۳
۳شب
۱,۴۰۰,۰۰۰
ارگ
۳
۲شب
۱,۳۰۰,۰۰۰
ارگ
۳
۳شب
۱,۵۰۰,۰۰۰
بین المللی پارس
۴
۲شب
۱,۵۰۰,۰۰۰
بین المللی پارس
۴
۳شب
۱,۸۰۰,۰۰۰
زندیه
۵
۲شب
۱,۹۰۰,۰۰۰
زندیه
۵
۳شب
۲,۶۰۰,۰۰۰