۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

تور هوایی وان ترکیه چند؟ (جدول)

۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶
کد خبر: 608290
تور هوایی وان ترکیه چند؟ (جدول)

قیمت انواع تورهای گردشگری هوایی به مقصد وان در بهمن ماه ۱۴۰۰ به شرح جدول زیر است؛

به گزارش اقتصاد آنلاین، وان به عنوان شهر بزرگ در شرق ترکیه و مرکز استان وان است. شهر وان به عنوان مقصدی محبوب برای ایرانیان در فاصله اندکی با کشورمان قرار دارد و به راحتی از طریق مرزهای زمینی قابل دسترس است.

شهر وان با قدمتی ۳۴۰۰ ساله دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی است، تا حدی که Van از هزاره اول قبل از میلاد به عنوان شهری بزرگ بوده و در سده نهم قبل از میلاد با نام شهر توشپا پایتخت امپراتوری اورارتو و بعدها به‌ عنوان مرکز امپراتوری ارمنی ها شناخته می شده است و تحقیقات باستان شناسان نشان می دهد قدمت این منطقه براساس تاریخ سکونت بشر به ۵۰۰۰ سال قبل بر می گردد.

انتخاب این شهر به عنوان مقصد برای بسیاری از گردشگران به دلیل ارزان بودن آن است. یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته، سفر ۴شب و ۵ روز رفت و برگشت هوایی و اقامت در هتل ۳ ستارهRusen uit قیمت اتاق ۲ تخته را ۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را ۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

این درحالی است که هتل ۵ ستاره Conforium قیمت اتاق ۲ تخته ۸,۱۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را ۹,۷۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.
قیمت تور هوایی وان ترکیه (۴شب و ۵ روز / بهمن ماه ۱۴۰۰)
هتل
درجه هتل
نوع اتاق
قیمت (هرنفر/تومان)
Rusen Suit
۳
۲تخته
۴,۹۰۰,۰۰۰
Rusen Suit
۳
۱تخته
۵,۶۰۰,۰۰۰
Montana
۴
۲تخته
۵,۵۰۰,۰۰۰
Montana
۴
۱تخته
۶,۰۰۰,۰۰۰
Ronesans Life
۴
۲تخته
۵,۷۰۰,۰۰۰
Ronesans Life
۴
۱تخته
۷,۰۰۰,۰۰۰
Ramada
۴
۲تخته
۶,۷۰۰,۰۰۰
Ramada
۴
۱تخته
۷,۰۰۰,۰۰۰
Duble tree by hilton
۵
۲تخته
۷,۹۰۰,۰۰۰
Duble tree by hilton
۵
۱تخته
۸,۵۰۰,۰۰۰
Conforium
۵
۲تخته
۸,۱۰۰,۰۰۰
Conforium
۵
۱تخته
۹,۷۰۰,۰۰۰