۰ نفر

راحت ترین روش اخذ اقامت کشورهای پیشرفته

۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷
کد خبر: 578129
راحت ترین روش اخذ اقامت کشورهای پیشرفته

امروزه مهاجرت به کشور های پیشرفته اروپایی و آمریکایی بسیار افزایش یافته است. متقاضیان از روش های قانونی و غیر قانونی زیادی اقدام به مهاجرت به کشورهایی مثل کانادا، استرالیا، انگلستان، ایتالیا و...می کنند.

 روش های قانونی مهاجرت به این کشور ها بسیار متنوع است و تنها کافی است با کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط یکی از روش هایی که نزدیک به شرایط شما می باشد را انتخاب نمایید. در این میان روش های راحت و کم هزینه ای نیز وجود دارند که متقاضیان می توانند آن ها را نیز انتخاب نمایند.

22

ما در این مقاله قصد داریم تا راحت ترین روش های مهاجرت به کشور های پیشرفته ای مثل استرالیا، ایتالیا، آلمان و کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. شما عزیزان با خواندن این مقاله می توانید با توجه به شرایطی که دارا هستید، یکی از روش های مهاجرتی را انتخاب کنید. البته دانشجویانی که قصد تحصیل در کانادا، استرالیا، ایتالیا و... را دارند، می توانند با مشاوره تخصصی به راحتی ویزا تحصیلی دریافت نمایند.

راه های مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا روش های قانونی زیادی دارد که متقاضیان با خیال راحت و بدون نگرانی می توانند یکی از آنها را انتخاب کرده و پروسه مهاجرت خود را تکمیل نمایند. استرالیا کشوری پیشرفته و مدرن است که از لحاظ اقتصادی موقعیت مناسبی داشته و برای زندگی و کار کشور مطلوبی است. راحت ترین روش های مهاجرت به استرالیا عبارت است از:

  • مهاجرت کاری

    یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به استرالیا از طریق کار است. برای مهاجرت کاری به این کشور متقاضیان مهاجرت باید دارای پیشنهاد شغلی از کارفرمای استرالیایی باشند. برای دریافت این پیشنهاد کافی است که متقاضیان به موسسات کاریابی در استرالیا و یا سایت های کاریابی این کشور مراجعه نمایند و کار مناسبی را که تخصص بالایی در آن دارند و از سابقه مناسبی برخوردار هستند پیدا کنند. پس از پیدا کردن کار مناسب در این کشور، متقاضی می تواند با رزومه کاری خود، کارفرما را متقاعد نماید که برای وی دعوت نامه کاری ارسال کند. پس از دریافت دعوت نامه کاری، متقاضی باید نسبت به اخذ ویزا کاری اقدامات لازم را انجام دهد. 

1

 

  • مهاجرت تحصیلی

    یکی دیگر از راحت ترین روش های مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل است. برای مهاجرت تحصیلی استرالیا کافی است که متقاضی به دانشگاه های موجود در این کشور رزومه تحصیلی خود را ارسال نماید. توجه داشته باشید که دانشگاه با بررسی رزومه تحصیلی متقاضیان در صورت تایید برای آنها نامه پذیرش تحصیلی ارسال می نماید. متقاضیان با دریافت نامه پذیرش می توانند نسبت به اخذ ویزا تحصیلی اقدامات لازم را انجام دهند. لازم به ذکر است که بگوییم، تحصیل در استرالیا رایگان نیست و متقاضیان باید هزینه های دانشگاه و زندگی در این کشور را خودشان پرداخت نمایند.

  • مهاجرت از طریق ازدواج

یکی دیگر از روش های مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج با یکی از شهروندان این کشور می باشد. در این روش ازدواج باید کاملا واقعی باشد؛ چرا که در صورت صوری بودن ممکن است اتفاقات بدی مانند جریمه نقدی، دیپورت به کشور مبدا، زندان و... برای متقاضی رخ دهد.

  • مهاجرت از طریق تولد

یکی دیگر از روش های مهاجرت به استرالیا از طریق تولد فرزند می باشد. تولد فرزند در کشور های اروپایی معمولا از قانون خون تبعیت می کند. این قانون بیان می دارد که متقاضیانی که همسرشان و یا خودشان تابع استرالیا هستند، می توانند با به دنیا آوردن فرزند، تابعیت این کشور را برای کودک شان اخذ نمایند.

2

راه های مهاجرت به کانادا

کانادا یکی دیگر الز کشور های مدرن و پیشرفته در قاره آمریکا می باشد. این کشور به عنوان یکی از پهناور ترین کشور ها در جهان محسوب می شود. کانادا کشوری است که از لحاظ اقتصادی و صنعتی جایگاه مناسبی داشته و برای کار و زندگی، کشور مطلوبی است. راه های زیادی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که عبارت است از:

  • مهاجرت کاری

یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به کانادا از طریق کار است. مهاجرت کاری به کانادا از دو طریق امکان پذیر است. در روش اول متقاضی باید دارای پیشنهاد شغلی از کارفرمای کانادایی باشد و در روش دوم، متقاضی باید از طریق سیستم امتیاز بندی، امتیاز مناسبی را کسب نماید. در صورت اخذ امتیاز مناسب از این طریق متقاضی به مرحله دوم سیستم امتیاز بندی راه می یابد.

  • مهاجرت تحصیلی

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل است. این روش نیز یکی از راحت ترین روش های مهاجرت به این کشور می باشد. برای مهاجرت تحصیلی کانادا کافی است که رزومه تحصیلی خود را به دانشگاه های این کشور ارسال نمایند. در صورتی که رزومه تحصیلی متقاضی مورد تایید دانشگاه های این کشور باشد، نامه پذیرش تحصیلی برای متقاضی ارسال می شود. تحصیل در کانادا می تواند موجب اخذ اقامت دائم این کشور نیز شود. متقاضیان پس از اتمام تحصیلات شان می توانند در این کشور مشغول به کار شده و ویزا کاری دریافت نمایند. پس از چند سال کار در این کشور متقاضی می تواند اقامت دائم کانادا را اخذ نماید.

  • مهاجرت از طریق تولد

    یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند است.

    به طور کلی، قوانین تولد فرزند در تمامی کشور ها از دو قانون تبعیت می کند. یکی قانون خون و دیگری قانون خاک. قانون خون بیان می دارد که تنها به کودکانی تابعیت اعطا می شود که حداقل یکی از والدین آنها تابعیت آن کشور را دارا باشد و یا کودک تازه متولد شده هیچ والدینی نداشته باشد. قانون خون نیز بیان می دارد که تنها به کودکانی تابعیت تعلق می گیرد که در آن کشور متولد شده باشند حتی اگر والدین شان تابیعت آنجا را نداشته باشند. کشور کانادا نیز برای تولد فرزند از قانون خاک تبعیت می کند.

  • مهاجرت از طریق ازدواج

    یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج با یکی از شهروندان این کشور می باشد. توجه داشته باشید که ازدواج با شهروندان کانادا باید به صورت واقعی باشد. در غیر این صورت اتفاقات ناگواری مانند جریمه نقدی، دیپورت به کشور مبدا، زندان و... برای متقاضی رخ خواهد داد.

یکی دیگر از روش ها مهاجرت به کانادا و استرالیا از طریق پناهندگی می باشد؛ اما این روش بسیار خطرناک و ریسک بالایی دارد. به همین خاطر بهتر است که متقاضیان روش دیگری را برای مهاجرت انتخاب نمایند. پناهندگی به این کشور ها بدین صورت است که متقاضی بدون اخذ ویزا به این کشور ها مهاجرت کرده و خود را به مامورین آن کشور تحویل می دهند. پس از آن متقاضی باید درخواست پناهندگی خود را ارائه نماید. پس از ارائه درخواست متقاضیان در کمپ هایی که در کشور کانادا وجود دارد باید زندگی نمایند تا پاسخ درخواست خود را دریافت کنند.

زندگی در این کمپ ها بسیار سخت می باشد و دریافت پاسخ پناهندگی ممکن است چندین ماه یا سال به طول بیانجامد. امروزه با افزایش درخواست های پناهندگی، بررسی آن مدت زمان بیشتری به طول می انجامد. به همین خاطر، بهتر است که متقاضیان روش دیگری را برای مهاجرت انتخاب نمایند. برای انتخاب روش دیگری برای مهاجرت بهتر است با مشورت با وکلا و مشاورین مهاجرتی و بررسی شرایط تان روش بهتر و قانونی را انتخاب نمایید.

این مطلب رپرتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.