۰ نفر

یک مقام مسئول؛

ورود به مشهد ممنوع نیست

۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳
کد خبر: 568241
ورود به مشهد ممنوع نیست

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: چون مشهد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، ورود خودروهای غیربومی به این استان محدودیتی ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسین میش‌مست رییس پلیس‌راه خراسان رضوی در خصوص وضعیت تردد خودرو‌های غیربومی در خراسان رضوی گفت: تردد‌های خودرو بر اساس رنگ‌بندی شهر‌ها از سوی ستاد کرونا تعیین می‌شود؛ شهر‌های نیشابور، ششتمد، قوچان، گناباد، سبزوار، تربت‌حیدریه، کاشمر، بردسکن و درگز که در خراسان رضوی کماکان در وضعیت نارنجی قرار دارند، سفر به آن‌ها ممنوع نیست و تنها شامل محدودیت می‌شود، خودرو‌های غیربومی در صورت ورود به این شهر‌ها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

او در خصوص تردد خودرو‌های غیربومی به مشهد افزود: از آنجا که مشهد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، محدودیت و اعمال قانونی شامل ورود خودرو‌های غیربومی به مشهد نمی‌شود و ورود به مشهد ممنوع نیست.

رییس پلیس‌راه خراسان رضوی ضمن توصیه به هم‌وطنان ادامه داد: با توجه به اینکه مشهد به تازگی در وضعیت زرد قرار گرفته و وضع بیماری در این شهر کمی بهبود پیدا کرده با سفر‌های غیرضروری به مشهد وضعیت کرونایی در این شهر را مجددا تشدید نکنیم. حجم ترافیک و حضور مردم باعث تشدید بیماری می‌شود و تاکید می‌کنم که مردم این موضوع را رعایت کنند.

میش مست بیان کرد: با وجود تردد زائران پیاده در محور قدیم نیشابور به مشهد، از امروز صبح این مسیر مسدود شد و در اختیار زائران پیاده قرار گرفت. با توجه به اینکه سایر محورهای ورودی به مشهد را نمی‌توان مسدود کرد، نیروهای پلیس‌راه زائران پیاده را راهنمایی کرده تا به صورت ستون در کنار جاده حرکت کنند.