۰ نفر

سه کلیک تا رزرو ارزان بلیط هواپیما شیراز

۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۵۱
کد خبر: 509792
سه کلیک تا رزرو ارزان بلیط هواپیما شیراز

سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

6

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود. 

چرا سه کلیک بهترینه؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک می‌تونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک می‌تونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک می‌تونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

7

سه کلیک تا شیراز

حالا که بحث سفر شد، می‌خواهیم چند تا نکته درباره این که از کدام آژانس‌ها میتوان بلیط هواپیما شیراز ارزان را تهیه کرد؟ بهتون بگیم تا در سفر به شیراز از این نکات استفاده کنید...

از کدام آژانس‌ها می‌توان بلیط هواپیما شیراز ارزان را تهیه کرد؟

شهر شیراز شهر شعر و موسیقی همیشه طرفداران زیادی داشته است. گردشگران از سراسر ایران و جهان برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی این شهر بی نظیر به شیراز سفر می‌کنند. در تمام طول سال گردشگرانی را می‌بینید که در کنار مقبره حافظ، تفعلی به دیوان خواجه می‌زنند و یا در جوار مزار سعدی گلستان می‌خوانند. تعداد زیاد این گردشگران سبب شده است فرودگاه شهید دستغیب شیراز به یکی از پر رفت و آمد‌ترین فرودگاه‌های کشور تبدیل شود. مسافرانی که با اهداف مختلف به شیراز سفر می‌کنند، همیشه به دنبال خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما شیراز هستند.

فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز

فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز از مجهز‌ترین فرودگاه‌های ایران از منظر تجهیزات ناوبری و الکترونیک، چهارمین فرودگاه پر رفت و آمد ایران به شمار می‌رود. با داشتن قابلیت پذیرش تمام تایپ‌های پروازی، فرودگاه دستغیب از ایمن‌ترین فرودگاه‌های کشور است. روزانه بیش از 120 پرواز داخلی و 10 پرواز خارجی به بیش از 35 مقصد داخلی و بین المللی، در این فرودگاه صورت می‌گیرد.

قیمت بلیط هواپیما شیراز

8

اگر گشتی در اینترنت و آژانس‌های مختلف زده باشید می‌دانید که قیمت بلیط هواپیما شیراز بین 200 هزار تومان تا حدود یک میلیون تومان متغیر می‌باشد. متوسط قیمت بلیط تهران – شیراز 350 هزار تومان است. اگر بتوانید بلیطی با قیمت حدود 230 هزار تومان برای این مسیر پیدا کنید، کم‌ترین قیمت را برای خرید بلیط هواپیما شیراز پیدا کرده‌اید و دیگر بعید است بلیطی ارزان‌تر پیدا بشود. در تمام طول هفته می‌توانید پرواز‌هایی بین شیراز و تهران بیابید. تعداد پرواز‌های این مسیر 74 پرواز در هفته است و گاهی تا روزی 17 پرواز هم می‌رسد. اگر بخواهیم روزهای هفته را تفکیک کنیم باید بگوئیم دوشنبه و چهارشنبه با 17 پرواز پر تردد‌ترین روزهای هفته و جمعه با 11 پرواز کم تردد‌ترین روز هفته در مسیر پروازی تهران – شیراز محسوب می‌شوند. از طرفی شنبه‌ها با متوسط قیمت بلیط 282 هزار تومان ارزان ترین و جمعه‌ها با متوسط قیمت 390 هزار تومان گران‌ترین  روزهای هفته هستند.

قیمت بلیط هواپیما شیراز تهران

شرکت‌های هواپیمایی زیادی در مسیر پروازی تهران – شیراز فعالیت می‌کنند. توجه داشته باشید که قیمت بلیط هواپیما با عواملی مانند نوع کلاس پروازی، شرکت‌های هواپیمایی گوناگون، روز و ساعت پرواز و... کنترل می‌شود. به عنوان مثال اگر در زمانی مانند تعطیلات نوروز بخواهید به شیراز بروید باید بلیط گران‌تری خریداری کنید. برای خرید بلیط هواپیما شیراز باید مواردی که گفتیم را رعایت کنید. توجه داشته باشید که کلاس پروازی و شرکت هواپیمایی ارائه کنند بلیط هم بسیار مهم هستند. بلیط هواپیما شیراز در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس عرضه می‌شوند. در کلاس بیزینس خدمات مختلفی در اختیار مسافران گذاشته می‌شود و صندلی‌ها فضای بیشتری دارند و قیمت این نوع بلیط هم گران‌تر است. برعکس کلاس اکونومی خدمات خاصی را در اختیار مسافران نمی‌گذارند و صندلی‌های آن نیز فضای کم تری نسبت به بلیط بیزینس دارند اما ارزان‌تر هستند.

قیمت بلیط هواپیما شیراز در شرکت‌های هواپیمایی مختلف

همان طور که گفتیم شرکت‌های هواپیمایی متعددی در مسیر تهران – شیراز تردد می‌کنند. از بین این شرکت‌های هواپیمایی می‌توان به ایران ایر، ماهان، آسمان، کاسپین، کارون ( نفت)، تابان ، معراج، زاگرس و ... نام برد. از بین آن‌ها شرکت هواپیمایی ماهان با ارائه خدمات بهتر قیمت بیشتری نیز برای بلیط‌های خود تعیین می‌کند و گران‌ترین بلیط هواپیما شیراز را می‌فروشد.

بلیط هواپیما ارزان قیمت شیراز

نوع بلیط نیز در تعیین قیمت آن نقش به سزایی دارد. بلیط‌های سیستمی که توسط خود شرکت‌های هواپیمایی ارائه می‌شوند معمولا قیمت ثابتی دارند. درست است که سفر با این بلیط‌ها امن است اما انتظار کاهش قیمت نیز نمی‌توان از آن‌ها داشت. نوع دیگر بلیط، بلیط‌‍‌های چارتر هستند. برخی از آژانس‌های مسافرتی در مسیر‌های پرترددی مانند شیراز تمام یا بخشی از صندلی‌های یک هواپیما را از پیش خریداری می‌کنند و به تدریج می‌فروشند. بلیطپ‌های چارتر نوسان قیمت زیادی دارند و معمولا ارزان تر از بلیط‌های سیستمی هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت دلتابان و سه کلیک ارزان‌ترین بلیط‌های چارتری شیراز را خریداری کنید. وقتی قیمت بلیط شیراز را از آژانس‌های مسافرتی دلتابان و سه کلیک بخواهید علاوه بر تاریخ درخواست شده قیمت بلیط چند روز قبل و بعد این مسیر نیز به شما نشان داده خواهد شد تا بتوانید ارزان ترین بلیط را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

بلیط ارزان هواپیما دلتابان و سه کلیک

9

برای خرید بلیط ارزان هواپیما شیراز از دلتابان و سه کلیک یک گزینه دیگر نیز پیش روی شما می‌باشد. شما با مراجعه به هر یک از این آژانس‌های مسافرتی می‌توانید برای سفر خود بلیط لحظه آخری تهیه کنید. بلیط لحظه‌ی آخری همان بلیط چارتر است  که زمان کمی تا موعد پرواز آن مانده است. در چنین حالتی شرکت‌های چارتر کننده برای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر اقدام  به فروش بلیط پرواز با کم ترین قیمت ممکن می‌کنند. در حقیقت بلیط لحظه آخری را می‌توان نوعی معامله برد-برد دانست. هم مسافر بلیط هواپیما شیراز را ارزان تر می‌خرد و هم شرکت چارتر کننده ضررنمی‎کند. البته اگر بخواهید بلیط لحظه آخری بخرید، باید هر لحظه آماده سفر باشید. این نوع بلیط بیش تر مناسب سفرهای دانشجویی و کاری می‌باشد.