۰ نفر

هتل‌های قیمت مناسب مشهد

۸ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۱
کد خبر: 493408
هتل‌های قیمت مناسب مشهد

میان همه هتل های مشهد علی بابا که قیمت مناسبی برای رزرو اعلام کرده‌اند، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. هر زائر یا مسافری که به مشهد می‌رود، اگر بتواند میان هتل‌های این شهر جستجو کند، حتما مکان قیمت مناسب خود را پیدا خواهد کرد. اما با توجه به اینکه مشهد شهر بسیار بزرگ و شلوغی است، دسترسی به همه هتل‌ها و گرفتن اطلاعات آن‌ها ممکن نیست؛ به‌همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در این مطلب اطلاعات قیمت مناسب‌ترین هتل‌های این شهر را به‌صورت مختصر دراختیار شما قرار دهیم. شما می‌توانید با آگاهی از این گزینه‌ها، به‌راحتی اقدام به رزرو هتل مشهد با مناسب‌ترین قیمت‌های موجود کنید.

هتل‌های قیمت مناسب مشهد کدامند؟

اطلاعات هتل‌های قیمت مناسب شهر مقدس مشهد به‌قرار زیر هستند:

  • هتل پنج ستاره الماس 1 مشهد

هتل الماس 1 به نسبت سایر هتل‌های پنج ستاره و لوکس مشهد، قیمت مناسب‌تری دارد. بنابراین اگر می‌خواهید در قیمت مناسب‌ترین هتل پنج ستاره شهر مشهد اقامت داشته باشید، الماس 1 بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این هتل در خیابان امام رضا واقع شده و فاصله نزدیکی با حرم دارد. قیمت هرشب اقامت در هتل الماس 1 از 350 هزارتومان شروع می‌شود.

  • هتل چهار ستاره خورشید تابان مشهد

شما فقط با 20 دقیقه پیمودن راه با ماشین می‌توانید به یکی از قیمت‌ مناسب‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌ های مشهد برسید. هتل خورشید تابان در مرکز شهر قرار گرفته و علاوه‌بر نزدیکی با حرم، فاصله چندانی با دیگر مراکز مهم توریستی و تجاری شهر ندارد. این هتل برای رفت‌وآمد به حرم امام هشتم نیز سرویس رایگان درنظر گرفته است. قیمت هرشب اقامت در این هتل هم برای اتاق‌های دونفره آن از 230 هزارتومان شروع می‌شود.

  • هتل سه ستاره دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات هم یکی دیگر از هتل‌های قیمت مناسب مشهد است که در خارج از محدوده طرح ترافیک این شهر هم قرار دارد. فضای شیک، ویوی مناظر شهر از پنجره‌های تمام شیشه‌ای، استخر و فضای بازی کودکان رایگان از دیگر امکانات ویژه این هتل هستند. قیمت هر شب اقامت در هتل دیپلمات برای اتاق‌های دو تخته فولبرد آن از 200 هزارتومان شروع می‌شود.

  • هتل چهار ستاره فردوش مشهد

فضای متفاوت اتاق‌های هتل فردوس، شما را بیشتر در حال‌وهوای حرم مطهر غرق می‌کند. آرامش فضای این هتل یکی از دلایلی است که باعث شده اکثر مسافران برای دفعات پی‌در‌پی به این هتل مراجعه کنند. قیمت اقامت در اتاق‌های دو تخته دابل این هتل از 300 هزار تومان شروع می‌شود.

هتل‌هایی که نام بردیم، جزو هتل‌های قیمت مناسب و البته محبوب شهر مشهد بودند که بیشترین تعداد رزرو در بین رزرو هتل مشهد را به خود اختصاص داده بودند. از دیگر هتل‌های لوکس اما به‌صرفه‌تر مشهد می‌توان به هتل‌های پاویون، بهارستان، الوند، تابش، نیکا، هورام، قصد آیدین، امیر، فرهنگ و هنر، معجزه، میامی و هتل ملل مشهد اشاره کرد. این هتل‌ها فاصله نزدیکی با حرم و دیگر مکان‌های مهم کلان‌شهر مشهد دارند. لازم به‌ذکر است که هتل‌های دور از حرم قیمت‌های پایین‌تری نیز دارند. اگر با وسیله شخصی به مشهد سفر می‌کنید و برای رفت‌وآمد در شهر نیاز به گرفتن تاکسی‌های متعدد ندارید، هتل‌های قیمت‌مناسب دور از حرم نیز گزینه‌های خوبی برای اقامت شما خواهند بود.

مقاله مرتبط : از مشهد تا تهران با هواپیما چند ساعت راه است؟

مزیت اقامت در هتل‌های قیمت مناسب مشهد چیست؟

ممکن است بیشتر افراد تصور کنند که مشهد فقط شهری برای زیارت است؛ اما با اطمینان می‌توان گفت که شهر مشهد علاوه‌بر جایگاه بالای مذهبی که در کشورمان دارد، یکی از بهترین و توریستی‌ترین شهرهای کشورمان است که می‌تواند مقصد خوبی برای تفریح و گردش باشد. اگر شما بتوانید در هتل‌ های مشهد با مناسب‌ترین قیمت‌ها اقامت داشته باشید، می‌توانید هزینه باقی‌مانده سفرتان را به گردش در داخل و اطراف این شهر اختصاص دهید.

مم

البته رزرو هتل مشهد کنار حرم برای شما بهتر است؛ چراکه می‌توانید در اسرع وقت به حرم رفته و پس از زیارت به گردش بروید. به‌هرحال گذشتن از مکان‌ها و جاذبه‌های متعدد تاریخی، طبیعی و تفریحی مشهد پشیمانی بزرگی دنبال خواهد داشت. یادتان باشد سفر به مشهد کنار زیارت می‌تواند یک سفر کاملا تفریحی و نشاط‌انگیز برای شما و خانواده‌تان باشد.

اگر ساکن مشهد هستید و قصد سفر به صرفه از کیش به مشهد را دارید حتما لیست تور کیش از مشهد علی بابا را ببینید.

روستاهای گردشگری، طرقبه، شاندیز، بزرگ‌ترین پیست اسکی شرق کشور، مجتمع‌های تجاری بزرگ، رستوران‌های لوکس، مقبره فردوسی، سرزمین موج‌های آبی و پارک‌های طبیعی مشهد ازجمله جاذبه‌هایی هستند که در هر سفر شما باید در لیست بازدیدهایتان قرار بگیرند. این مکان‌ها همچنین در برنامه اکثر تورهای گردشگری مشهد هم قرار دارند. اگر شما با تور گردشگری – مذهبی به مشهد بروید، حتما این مکان‌ها را از نظر خواهید گذراند. این درحالی است که تورهای مذهبی این امکان را ارائه نمی‌دهند. بنابراین بهتر است با تورهای گردشگری به مشهد بروید تا ضمن زیارت، بتوانید به گردش هم بپردازید.