۰ نفر

مجموعه کارت سبز چیست؟

۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۱
کد خبر: 470568
مجموعه کارت سبز چیست؟

اکنون که بحث لاتاری داغ است و افراد به دنبال مطمئن ترین و راحت ترین راه ثبت نام هستند، حتما با نام کارت سبز مواجه شده اید؟ چرا که این مجموعه معتبر و رسمی سالهاست در این زمینه فعالیت می کند و می تواند مناسبترین گزینه برای انجام کلیه امور مربوط به لاتاری باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه و خدماتی که به شما ارایه می دهد، در این مقاله با ما همراه باشید.

20

پیش از هر سخنی می بایست بدانید لاتاری گرین کارت امریکا چیست و چه مزایایی برای شخص برنده دارد. لاتاری در لغت به معنای قرعه کشی و در ایران تحت عنوان یکی از راه های مهاجرت به ایالات متحده امریکا معروف است. در واقع لاتاری، یک قرعه کشی است که هر ساله توسط اداره مهاجرت امریکا برگزار و برای شمار زیادی از افراد در سراسر جهان، بعد از یک سری مراحل، گرین کارت صادر می شود. فرد برنده در صورت اخذ گرین کارت، می تواند به عنوان مقیم دائم امریکا در این کشور سکونت داشته باشد و از کلیه مزایا و امکاناتی که در اختیار شهروندان امریکا قرار می گیرد، استفاده نماید. از جمله این مزایا می توان به برخورداری از مشاغل دولتی و خصوصی، بیمه تأمین اجتماعی، خدمات بازنشستگی، سفر به 170 کشور دنیا بدون اخذ ویزا و ... اشاره کرد.

اما شرایط ثبت نام لاتاری چیست؟ اولین شرط آن است که شما در کشور مجاز به ثبت نام متولد شده باشید که خوشبختانه نام ایران نه تنها همواره در لیست کشورهای مجاز به ثبت نام لاتاری که از سوی اداره مهاجرت امریکا منتشر می شود، قرار میگیرد بلکه ایران دارای بیشترین سهمیه در بین کشورهای دنیاست. در واقع لاتاری به منظور جذب نیروی کار مستعد خارجی و مهاجرین از کشورهایی است که هر ساله مهاجر کمتری به ایالات متحده دارند و از آنجایی که ایران هر ساله نسبت به سایر کشورها مهاجر کمتری به امریکا دارد بنابراین عجیب نیست که چرا در لاتاری سهمیه ای بیشتر از سایر کشورها دارد. شرط دوم برای ثبت نام مستقل در لاتاری، داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم و یا دو سال سابقه کار قابل اثبات طی پنج سال گذشته می باشد. همچنین می بایست برای ثبت نام در لاتاری پاسپورت معتبر داشته باشید.

21

اما دارا بودن کلیه این شرایط برای ثبت نام لاتاری کفایت نمی کند و شما باید از کلیه امور مربوط به لاتاری، مراحل بعد از برنده شدن و راه های افزایش شانس اخذ ویزا و گرین کارت آشنایی داشته باشید تا بتوانید بدون هیچ گونه مشکل امور مربوط به لاتاری خود را پیش ببرید. متأسفانه بارها، خصوصا طی سالهای اخیر، دیده شده است که افراد به علت عدم آگاهی از روند قرعه کشی حذف و یا بعد از برنده شدن با مشکلات بسیاری مواجه شده اند و یا حتی بسیار مشاهده شده که برندگان لاتاری سالهای اخیر بدون آشنایی با روند کار و تنها براساس اطلاعات تکمیلی به سفارت برای مصاحبه مراجعه کرده اند و نتوانسته اند آفیسر را برای اخذ گرین کارت متقاعد نمایند. بنابراین، برای آنکه روند اخذ گرین کارت شما بدون نقص پیش رود و بتوانید شانس دریافت آن را به حداکثر ممکن برسانید، مشورت با کارشناسان خبره و واگذاری امور مربوط به لاتاریتان به آنان ضروری می باشد.

22

کارت سبز یک مجموعه معتبر و رسمی بوده که با اخذ کلیه مجوزهای لازم در این زمینه،  با سالها دانش و تجربه  و با آگاهی کامل از کلیه امور می تواند رهگشای شما باشد و شانستان را برای اخذ ویزا بالا ببرد. از جمله اقداماتی که این مجموعه برای شما انجام می دهد آن است که از همان ابتدای کار اطلاعات و شانس اخذ ویزای شما توسط کارشناس مهاجرت بررسی و در صورت نقص به شما اطلاع داده می شود. دیگر مزیت این مجموعه آن است که شما فرم ثبت نامی را به صورت فارسی تکمیل می نمایید و بعد از تایید، اطلاعات شما توسط کارشناسان زبده به صورت استاندارد به انگلیسی ترجمه می شود. همچنین عکس مخصوص لاتاری و صفحه اول پاسپورت شما بررسی می شود. بعد از اتمام کلیه مراحل،PDF  رسمی  و کد رهگیری خدمتتان ارسال خواهد شد. همچنین علاوه بر پشتیبانی تلفنی تمام وقت، می توانید پیش از ثبت نام مشاوره رایگان بگیرید. لازم به ذکر است بعد از برنده شدن، مجموعه کارت سبز در کلیه مراحل از پر کردن فرم ds260 گرفته تا مرحله اخذ ویزا با شما همراه خواهد بود. در واقع کارت سبز گام به گام و مرحله به مرحله جهت دستیابی به بهترین نتیجه ممکن، به شما یاری می رساند و شانس شما را برای اخذ ویزا بعد از برنده شدن چندین برابر می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کارت سبز به نشانی https://www.cartesabz.net/  مراجعه نمایید.