۰ نفر

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران:

ترافیک در محدوده فیروزکوه و هراز سنگین‌تر شد

۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۵۹
کد خبر: 462983
ترافیک در محدوده فیروزکوه و هراز سنگین‌تر شد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک در محدوده فیروزکوه و هراز به طرف مازندران سنگین است و خودروها به کندی تردد دارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو ترافیک در مسیرهای هراز و فیروز کوه لحظه به لحظه سنگین تر می شود و در ساعات پایانی روز شاهد ترافیک خیلی سنگین در مسیرهای یاد شده هستیم.

وی ادامه داد: تردد انواع خودرو سنگین در مسیرهای هراز و فیروز کوه ممنوع است و ماموران پلیس راهور شبانه روزی ترافیک جاده های کوهستانی منتهی به استان های شمالی را  پایش می کنند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: در محدوده امامزاده هاشم و قبل از دماوند شاهد پس زدگی ترافیک هستیم، خودروهای زیادی در محدوده های یاد شده تردد دارند و برخی از خودروها در ترافیک قفل شده و امکان حرکت ندارند.

محبی افزود: وضعیت ترافیک مسیرهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم ازجنوب به شمال محور هراز، پرحجم و سنگین در جریان است و خودروها به کندی در مسیرهای یاد شده تردد دارند.

وی گفت: در جاده های کوهستانی منتهی به استان های شمالی گره ترافیکی نداریم و تاکنون حادثه ای گزارش نشده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، افزود: هموطنان ضمن رعایت مدیریت زمان سفر، مسافرت خود را زمانبندی کنند تا به ساعات پر ترافیک جاده برخورد نکنند.

محبی گفت: رانندگان با پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ و همچنین رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر داشته باشند.​