۰ نفر

پرواز به کدام کشورها انجام می‌شود؟

۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۴۳
کد خبر: 435112
پرواز به کدام کشورها انجام می‌شود؟

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پرواز فوق العاده میلان-تهران روزهای چهارشنبه این هفته و شنبه هفته بعد و یک پرواز فوق العاده تفلیس-تهران فردا دهم اردیبهشت انجام می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد: به اطلاع هموطنان متقاضی حضور در پرواز فوق العاده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از میلان می‌رساند، به دنبال هماهنگی‌های انجام پذیرفته و اخذ مجوزهای مورد نظر نهایتاً پرواز مذکور برای روزهای چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت (۲۹ آوریل) و شنبه ۱۳ اردیبهشت (۲ می ۲۰۲۰) در نظر گرفته شده است.

در این اطلاعیه آمده: هموطنان متقاضی خصوصاً دانشجویانی که پیش از این درخواست خود را برای عزیمت به سرکنسولگری کشورمان در میلان اعلام کرده اند می‌توانند اطلاعات تکمیلی در خصوص چگونگی تهیه بلیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از طریق دفاتر ایران ایر کسب کنند.

پرواز فوق العاده تفلیس- تهران

همچنین بر اساس اعلام شرکت هواپیمایی زاگرس، این شرکت در نظر دارد پروازی را در روز چهارشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹(۶ ماه می ۲۰۲۰) در ساعت ۱۳.۰۰ در مسیر تفلیس به تهران برقرار کند.

این اطلاعیه می‌افزاید: هموطنان می‌توانند نسبت به تهیه بلیت از طریق دفاتر مجاز و آژانس‌های طرف قرارداد با شرکت هواپیمایی زاگرس در تهران یا تفلیس نسبت به تهیه بلیت این پرواز اقدام کنند.