۰ نفر

اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری، سرمایه گذاری مطمئن برای آینده!

۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۴۶
کد خبر: 434693
اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری، سرمایه گذاری مطمئن برای آینده!

سرمایه گذاری در اروپا مقوله ای است که از سال های پیش مورد توجه افراد بسیاری بوده یکی از بهترین راه های ممکن برای اخذ اقامت اروپا است. خصوصا که با توجه به شرایط مساعدی که در بیشتر کشورهای اروپایی وجود دارد همواره از نظر رشد و ثبات اقتصادی دارای آسودگی خاطر هستید. علاوه بر این بسیاری از افرادی که اقدام به اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری می کنند به دنبال شرایط بهتری از نظر رفاه اجتماعی، نظام آموزشی، سودآوری در سرمایه گذاری و بسیاری فاکتورهای دیگر هستند. در ادامه با موسسه حقوقی سایرس همراه باشید تا به بررسی تمام نکات مهم در زمینه اقامت اروگا از طریق سرمایه گذاری بپردازیم.

بهترین اقامت اروپا از نوع سرمایه گذاری است!

امروزه سرمایه گذاری در علاوه بر اینکه متقاضیان بسیاری دارد اگر به شیوه صحیح و توسط مراجع مطمئنی انجام شود، می تواند زمینه ساز دستیابی به منافع بسیار زیادی باشد. به همین دلیل همواره توصیه می شود برای اخذ اقامت اروپا به شیوه سرمایه گذاری، تمکن مالی، بلوکارت و یا انواع دیگر حتما از خدمات شرکت های حقوقی معتبر استفاده کنید.

سرمایه گذاری در اروپا برای اخذ اقامت روش های بسیاری دارد و خوشبختانه بسیاری از کشور های اروپایی نیز خدمات بسیاری را برای اخذ اقامت در اختیار افراد قرار می دهند. برای مثال خرید سهام و ملک نیز از جمله روش های اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری هستند. اما پیش از آنکه به انواع سرمایه گذاری در اروپا بپردازیم، به این سوال پاسخ می دهیم که چه کشورهایی امکان اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری را در اختیار افراد قرار می دهند؟

یونان، بهترین کشور اروپا برای اخذ اقامت سرمایه گذاری اروپا

یونان به جرات یکی از زیباترین کشور های اروپایی است که سابقه ای بسیار دیرین در تاریخ و فلسفه دنیا نیز دارد. در همین راستا کشور یونان همواره یکی از بهترین کشور های موجود در قاره اروپا بوده است که افراد بسیاری تمایل به زندگی در آن داشته اند.

قق

خوشبختانه در عصر حاضر نیز کشور یونان روش های بسیاری را برای اخذ اقامت در اختیار افراد قرار می دهد. در کشور یونان می تواند با خرید ملک، دریافت اقامت تمکن مالی و یا ثبت شرکت به اخذ اقامت یونان بپردازید که مجوز رسمی شما برای زندگی در اروپا است.

برای اخذ اقامت سرمایه گذاری اروپا در یونان حداقل مبغلی نیز از طرف سیاستمداران این کشور درنظر گرفته شده است که برابر با حداقل 250 هزار یورو است. خوشبختانه هزینه های زندگی در یونان نیز در مقایسه با دیگر کشور های اروپایی بسیار مناسب است. همچنین با اخذ اقامت سرمایه گذاری اروپا در یونان تمام خدمات زندگی در یونان همانند یک فرد متولد شده در یونان در اختیار شما قرار می گیرد.

اقامت سرمایه گذاری اروپا را در فرانسه بگیرید

زندگی در فرانسه به جرات یکی از بهترین آروزهایی هر فردی است که در دنیا زندگی می کند. فرانسه کشور و شهر بسیار زیبایی است و علاقمندان بسیاری در سراسر دنیا دارد. حتی با اینکه در دیدگاه مقایسه با دیگر کشور های اروپایی فرانسه مقصد گران قیمتی برای زندگی است، اما با اینحال جذابیت های بسیار این کشور می تواند دلایل کافی برای اقدام به اخذ اقامت سرمایه گذاری در فرانسه را در اختیار افراد قرار دهد.

ققق

در فرایند اخذ اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری نکته مهمی که وجود دارد این است که خرید ملک در فرانسه به تنهایی برای اخذ اقامت کافی نیست. اما اگر به ثبت شرکت در فرانسه بپردازید به راحتی اقامت شما نیز ارائه می شود.

فرانسه از این لحاظ مشابه با آلمان است،  در آلمان نیز با خرید ملک لزوما نمی تواند اقامت بگیرید و سال هاست که این قانون دیگر وجود ندارد. در سال های گذشته چنین امکانی در اختیار افراد قرار می گرفت اما درحال حاضر چنین امکانی وجود ندارد و بلوکارت آلمان به انتخاب مناسبی برای اخذ اقامت اروپا تبدیل شده است.

از دیگر کشور هایی که با استفاده از سرمایه گذاری در آنها می توان اقامت اروپا گرفت باید از اسپانیا، پرتغال، قبرس، سوئد، سویس و اتریش اشاره کنیم.

مهمترین معیارهای ممکن برای اخذ اقامت سرمایه گذاری در اروپا چیست؟

به عنوان یک سرمایه گذار در یک کشور خارجی پیش اقدام به دریافت اقامت اروپا باید به نکات بسیار مهمی توجه کنید تا سرمایه علاوه بر سوددهی دارای امنیت کافی نیز باشد. تولید ناخالص داخلی یکی از مهمتریم معیار های سرمایه گذاری در هر کشوری است و به همین دلیل از جمله مهمترین نکاتی می باشد که برای اخذ اقامت سرمایه گذاری اروپا و یا افتتاح حساب بین المللی باید به آن توجه داشته باشید.

در بین تمام کشور های اروپایی موناکو یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت اروپا است. در موناکو میزان تولید ناخالص داخلی بر اساس اطلاعات موجود بیشترین مقدار ممکن در مقایسه با دیگر کشور های قاره اروپا است.

قققق

نکته مهم دیگر برای اخذ اقامت اروپا به شیوه سرمایه گذاری بررسی نرخ تورم است. نرخ تورم و ثبات اقتصادی دو عامل مهمی است که می تواند تعیین کننده نحوه زندگی و سرمایه گذاری در یک کشور باشد. براساس بررسی های انجام شده دو کشور نروژ و اتریش دارای بهترین شرایط ممکن در این زمینه هستند. پس انتخاب های بسیاری مناسبی برای اقدام به دریافت اقامت اروپا هستند.

نکته دیگری که برای اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری باید به آن توجه داشته باشید نرخ بیکاری است. در نظر سرمایه گذاران نرخ بیکاری از جمله عوامل مهمی است که در شاخص های اقتصادی یک کشور اثرگذار است. در واقع، نرخ بیکاری نشان می دهد که در هر کشوری تا چه اندازه افراد می توانند به کاریابی امید داشته باشند.

در نهایت مجددا توصیه می کنیم که برای اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری از خدمات موسسات حقوقی معتبر استفاده کنید.