۰ نفر

رئیس پلیس تهران خبر داد:

ممنوعیت مطلق حضور در پارک‌ها در روز ۱۳فروردین

۱۲ فروردین ۱۳۹۹، ۸:۴۰
کد خبر: 427903
ممنوعیت مطلق حضور در پارک‌ها در روز ۱۳فروردین

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در روز ۱۳ فروردین به هیچ عنوان چه داخل پارکها و چه اطراف آنها اجازه توقف، پهن کردن وسایل و اتراق کردن را نمی‌دهیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سردار حسین رحیمی در برنامه تلویزیونی در تشریح تدابیر پلیس برای مقابله با ویروس کرونا در پایتخت طی روزهای آتی، اظهار کرد: نیروی انتظامی از اویل اسفند با تمام توان وارد عرصه شده تا بتوانیم با سرعت بیشتری وضعیت را سر و سامان دهیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: از هشتم فروردین با ابلاغ اجرای طرح ویژه فاصله‌گذاری اجتماعی، هفت کارگروه را تشکیل دادیم و مسئولیت یک کارگروه نیز جلوگیری از بحث تردد شهروندان در پارکها و بوستانها است.

وی تصریح کرد: هم برای فردا (12 فروردین) و هم برای 13 فروردین، پیش‌بینی کامل را انجام دادیم، بالغ بر هزار و 400 پارک در تهران وجود دارد اما 107 پارک بزرگتر و مهمتر هستند و برای تمام پارکها برنامه‌ریزی کامل صورت گرفته است.

این مقام انتظامی متذکر شد: در روز 13 فروردین به هیچ عنوان چه داخل پارکها و چه اطراف آنها اجازه توقف، پهن کردن وسایل و اتراق کردن را نمی‌دهیم و از ساعت پنج صبح همکاران در پارکها حضور پیدا می‌کنند البته این ممانعت امروز انجام شده و فردا (12 فروردین) نیز انجام می‌شود اما طبیعتاً در روز 13 فروردین جدی‌تر و با شدت بیشتر صورت می‌گیرد.