۰ نفر

بعد از کرونا، به کجا سفر کنیم؟

۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹
کد خبر: 424471
بعد از کرونا، به کجا سفر کنیم؟

این روزها، کرونا جهان را مانند جهان‌گردان حرفه‌ای درنوردیده و موجب نگرانی و استرس بسیاری از انسان‌ها شده است. آنچه مشخص است، آن است که نهایتاً این بیماری از بین می‌رود اما خستگی روانی آن برای افراد باقی می‌ماند. یکی از بهترین کارها برای دور کردن این خستگی، سفر است. آژانس آویسا در این‌جا، دو مقصد بی‌نظیر که برای چنین امری بهترین خواهند بود را به شما معرفی خواهد کرد.

استراحت در سواحل گرم با تور تایلند

تور تایلند همیشه می‌تواند هر مسافری را راضی کرده و بهترین امکانات را در اختیارش قرار دهد. تایلند جنبه‌های مختلفی از سفر را در خود جای داده است. از آثار باستانی و تاریخی تا سفرهای تفریحی سوپر لاکچری که برای سلیقه‌های مختلف پاسخگوست، در این‌جا اما به تورهایی خواهیم پرداخت که برای استراحت و تفریح می‌توانند مناسب باشند.

شهرهای تفریحی تور تایلند

لیست شهرهای توریستی تایلند بسیار مفصل است که شاید فقط تعداد محدودی از آن‌ها در تورهای از مبدأ ایران به صورت همیشگی برگزار می‌شود و عمده‌ی مسافران به آن‌ها سفر می‌کنند، چون سفر بیشتری به این مقاصد برگزار می‌شود طبیعتاً از نظر هزینه، آن‌ها به صرفه‌تر خواهند بود و همچنین امکاناتی که از طرف آژانس قابل ارائه است، در قالب گروه‌های گردشگری‌ست و این برای هر دو طرف، آسان‌تر و به صرفه‌تر است.

پیشنهاد اول ما برای یک سفر بی‌نقص استراحتی در تایلند، جزیره‌ی پوکت است. این جزیره که طبیعتی بسیار خارق‌العاده را در خود جای داده است، می‌تواند یک مقصد بی‌نظیر برای مسافران باشد. بهترین گزینه آن است که هتلی با کیفیت انتخاب کنید که امکانات لازم را در خود جای داده باشد. اگر بتوانید هتلی را برگزینید که در کنار ساحل واقع شده یا بهتر از آن، اتاق‌های آن دارای استخر اختصاصی هستند، می‌توانید یا سفر رویایی را تجربه کنید، به‌خصوص که می‌توانید برخی روزها، از ماساژهای تایلندی که در اکثر هتل‌ها هم وجود دارد بهره ببرید و خستگی و استرس را از خود دور کنید. در پوکت می‌توانید یک اسکوتر یا موتور هم اجاره کنید و جزیره را بگردید تا زیبایی‌های طبیعی آن بیشتر برای آشنا شود. از ویژگی‌های مثبت پوکت، امکانات بسیار فراوان توریستی، در کنار خلوتی سواحل آن است.

اما اگر دنبال مقصدی هستید که آٰرامش بیشتری داشته باشد و یک هفته را در سکوت و آسایش، با کمترین توریست سر کنید، پیشنهاد ما جزیره‌ی ساموئی است. اگر چه قیمت تورهای ساموئی از پوکت گران‌تر است اما مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد چرا که دولت تایلند، تلاش کرده تا این جزیره را به عنوان یک مقصد لاکچری برای مسافران جا بیندازد و در این امر هم بسیار موفق بوده است. فارغ از امکانات طبیعی که چنین امری را میسر کرده است، اماکن اقامتی آن نیز واقعاً بی‌نظیرند، پس اگر امکان‌ش را دارید، توصیه ما حتماً سفر به ساموئی است.

مسیرهای گردشگری در تایلند فراوانند اما این دو مسیر، شاید بهترین‌ها باشند و ما در آژانس آویسا امکان فراهم کردن بهترین خدمات را در آن، برای مسافران خواهیم داشت تا استراحتی بی‌نظیر را در آن تجربه کنند.

آرامش در طبیعت با تور ویتنام

اساساً یکی از بهترین نقاط جهان برای استراحت و آرامش، در جنوب شرق آسیا واقع شده است. آب و هوای گرم آن، دسترسی به سواحل با آب‌های گرم، طبیعت استوایی و نهایتاً فرهنگ آرام و مهمان‌نواز مردمان این کشورها، سبب شده تا محیطی استثنایی برای مسافران کشورهای این منطقه ایجاد شود. ویتنام هم یکی از بهترین‌هاست. علیرغم مشکلات مالی، مردمان آن یکی از شادترین‌ها در جهان هستند و این در زمان حضور در این کشور کاملاً محسوس است و انرژی مثبت آن‌ها به مسافران نیز منتقل خواهد شد.

مقاصد تفریحی تور ویتنام

اولین جایی که بدون هیچ شکی باید در بسته‌ی تور ویتنام شما وجود داشته باشد و تحت هیچ شرایطی حذف نشود، خلیج هالونگ است. این خلیج علاوه بر این که طبیعتی خارق‌العاده دارد و سبب شده تا در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گیرد، اقامت یک شبه در کشتی کروز را به شما ارائه می‌کند که علاوه بر امکانات تفریحی که در کشتی وجود دارد، مسافران می‌توانند در جزیره‌های این خلیج به آب‌تنی، حمام آفتاب، غواصی، قایق‌سواری و غارنوردی بپردازند که این می‌تواند برای آن‌ها یک سفر به یادماندنی را رقم بزند.

سس

اما سواحل ویتنام هم از نظر کیفی چیزی کم از تایلند ندارند، هتل‌های لاکچری بی‌نظیر هم در آن ساخته شده است که می‌تواند برای مسافران بسیار راحت و آرامش‌بخش باشد. مناطق ساحلی ویتنام بسیار گسترده‌اند چرا که به کلی بخش شرقی و جنوبی آن در کرانه‌ی دریا قرار گرفته‌اند. بهترین شهرهای ساحلی ویتنام، دانانگ، موی‌نه، فان‌تیت، نهاترانگ و نهایتاً جزیره‌ی فو کاوک است. این سواحل با شن‌های سفید و آب و هوای استوایی، می‌تواند بهترین شرایط را برای استراحت فراهم کند.

اگر هم عاشق دیدن اماکن تاریخی و فرهنگی هستید، می‌توانید به شهرهای هانوی یا هو شی مین هم سفر کنید، البته ویتنام در هیچ نقطه‌ای بدون جاذبه‌های طبیعی نیست و مسافران به هر شهری بروند، با یک جاذبه‌ی عجیب و جذاب طبیعی هم برخورد خواهند داشت و این می‌تواند برای کسانی که به دنبال آرامش هستند، بسیار بی‌نظیر باشد.

شاید ویتنام هنوز برای مسافران چندان به خوبی معرفی نشده باشد، مهم‌تر آن که کمتر کسی به آن سفر کرده و همین سبب شده تا افراد، خاطرات کمتری از دوستان و آشنایان خود در مورد این کشور شنیده باشند و به همین دلیل، این کشور را در گزینه‌های خود برای سفر نداشته باشند. ما در آژانس آویسا این اطمینان را می‌دهیم که این کشور، یکی از جذاب‌ترین مقاصد در جنوب شرق آسیا و اگر به دنبال آسایش، خلوتی و راحتی هستید، حتماً تور ویتنام را به عنوان یک گزینه، در لیست سفر خود قرار دهید.

 

منبع : ویرلن