۰ نفر

با سرمایه در دستتان مقیم کانادا شوید

۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۳۲
کد خبر: 422064
با سرمایه در دستتان مقیم کانادا شوید

ترس اغلب همراه مهاجرت است. مهم نیست به چه علت قصد ترک وطن خود را دارید، به هر دلیلی که باشد، نگرانی و ترس همراه شماست. طبیعتا زمانی که حرف از مهاجرت اختیاری می شود، هرکدام از شما برای ترک کشورتان دلایلی شخصی دارید؛ هرگز نمی توان گفت که همه به یک دلیل خاص و یکسان مهاجرت می کنند. شما به هر دلیلی، از تحصیل و کار گرفته تا سرمایه گذاری، برای مهاجرت به کشوری دیگر باید با برنامه ریزی دقیق و اصولی دست به کار شوید.

مهم نیست شما کدام کشور را برای مهاجرت انتخاب می کنید؛ کانادا یا هر کشور پیشرفته ی دیگر، مهم این است که مهاجرت را جدی بگیرید. حتی اگر راهی کانادا هستید، تصور نکنید که مهاجرت مانند سفر به یک منطقه توریستی است. ابتدا خوب فکر کنید که چرا قصد مهاجرت دارید، برای مثال به دنبال رفاه کاری بیشتر هستید یا به ‌قصد ادامه تحصیل مهاجرت می‌ کنید؟ لازم است دقیق و جزیی وضعیت خود را مشخص کنید. شاید سرمایه ای در دست دارید و می خواهید به عنوان یک سرمایه گذار مقیم کانادا باشید؛ تفاوتی ندارد، شما باید با برنامه ریزی پیش بروید و از مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، اطلاعات بیشتری کسب کنید تا دیگر با ترس و نگرانی در این را قدم نگذارید. اگر سرمایه ای قابل توجه دارید و به دنبال راهی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

کانادا محلی مناسب برای سرمایه گذاری

تا به امروز بسیار کم دیده شده که فردی از مهاجرت به کانادا پشیمان شود. کانادا دارای اقتصاد قوی، رفاه بالای اجتماعی و نظام کاری قوی است و کشوری مهاجر پذیر است که از روش های مختلف به داوطلبان مهاجرت، با رعایت قوانین اقامت و تابعیت اجازه ورود می دهد. جالب است بدانید که قسمت بزرگی از اقتصاد این کشور در دست مهاجران است؛ زیرا 30 درصد جمعیت را این افراد تشکیل می دهند. علت اصلی این درصد بالا از جمعیت در این کشور سطح بالای رفاه اجتماعی است که دلیل اصلی مهاجران است.

رد رذ

سرزمین پهناور کانادا توانسته با ایجاد فرصت های متعدد کاری و از همه مهم تر بی طرفی سیاسی در منازعات بین المللی، توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت را به خود جلب کند. کانادا به عنوان یکی از معدود کشورهای دنیا در زمینه ارائه خدمات و امتیازات به مهاجرین به صورت برابر با شهروندان خود است. از دیگر دلایلی که موجب شده این کشور در میان مردم با عنوان بهشت مهاجران شناخته شود، می توان به عوامل محیطی و امکانات بسیاری که دولت آن به مهاجرین ارائه می دهد اشاره کرد.

رویای سرمایه گذاری و کار در کانادا فکر بسیاری از مردم را به خود مشغول کرده، چرا که آن ها و خصوصا افراد حرفه ای تر به خوبی می دانند که این کشور فرصت های بی شماری را برای بهبود کیفیت زندگی و موقعیت های شغلی هر فرد، مقابل شان قرار می دهد. در حقیقت اقامت دائم و ساختن زندگی ایده آل، کار و تحصیل بدون دغدغه در کانادا از جمله مواردیست که به راحتی برای افراد خارجی نیز امکان پذیر است.

پس اگر به دنبال راهی مناسب و تقریبا آسان برای مهاجرت به کانادا هستید، با خیالی آسوده مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را انتخاب کنید. اما اگر نمی دانید چطور اقدام کنید و ویزای آن را دریافت کنید، نیازی نیست استرس داشته باشید. ما می دانیم چطور به شما کمک کنیم تا بدون دردسر اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

سرمایه گذاری آسان در کانادا با موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

همه شما مهاجرت را با ترک دیار برای همیشه و زندگی در کشوری دیگر می شناسید. حال اگر انتخاب تان کانادا باشد، باید  حتما پیش از گرفتن هر تصمیمی درباره مهاجرت به آن، تحقیق کنید و شرایط زندگی و کار در آن را به خوبی بسنجید. اگر با سرمایه ای که دارید قصد رفتن به کانادا اقامت در آن را دارید پس باید بدانید که چه کاری لازم است انجام دهید.

یبلبیل

شاید در میان متقاضیان، سرمایه گذاری در کانادا روشی آسان برای مهاجرت باشد اما نمی توان گفت که این به معنای این است که خودتان می توانید برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا اقدام کنید و همین امشب به مقصد کانادا، بار سفر ببندید!!! همان طور که در ابتدای مطلب هم به آن اشاره کردیم، مهاجرت برای هر شخصی یک امر حساس و حیاتی است؛ ساخت یک زندگی جدید در کشوری دیگر یا استفاده از تنها سرمایه ای که با هزاران تلاش و زحمت بدست آورده اید، موضوع هایی نیستند که بشود به خاطر آن ها ریسک کرد.

یکی دیگر از مهم ترین دلایلی که سبب می شود حتما با مشورت و کمک یک وکیل مهاجرتی در این مسیر قدم بردارید این است که روش های سرمایه گذاری در استان های کانادا و همچنین مبلغ سرمایه گذاری نیز متفاوت است و روش های ارائه سرمایه و نشان دادن آن هم در هریک از استان ها با دیگر تفاوت دارد. بنابراین اگر برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا مصمم هستید، همین حالا با یکی از مشاوران یا وکلای مهاجرتی موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت ارتباط برقرار کرده و تمام امور مربوطه را به ان ها بسپارید.

به خاطر داشته باشید که انتخاب یک وکیل حرفه ای و معتبر و مشورت با آن برای دریافت ویزای سرمایه گذاری بسیار مهم است، چرا که موارد بسیاری دیده شده که افراد با انتخاب اشتباه، پس از صرف زمان و هزینه های گزاف، به آن جیزی که می خواهند دست نمی یابند و از هدف شان که سرمایه گذاری در استرالیاست، دور و دورتر می شوند. به همین علت، انتخاب موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت شما را با کمترین هزینه و حداقل زمان به نتیجه ای مطلوب می رساند.