۰ نفر

توقف پروازهای امارات به ایران

۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۰۵
کد خبر: 419750
توقف پروازهای امارات به ایران

امارات متحده عربی در واکنش به مشاهده موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا، تمامی پروازهای خود از مبدا و به مقصد ایران را به مدت حداقل یک هفته تعلیق کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، این تعلیق طبق دستورالعمل سازمان هواپیمایی امارات متحده عربی انجام می گیرد و بر اساس آن، پروازهای مسافری و باری شرکتهای هواپیمایی امارات و فلای دوبی که از دوبی خدمات دهی می کنند و ایر عربیا که از شارجه پرواز دارد و شرکتهای هواپیمایی ایرانی متوقف می شود.

سازمان هواپیمایی امارات متحده عربی اعلام کرده که تمامی پروازهای مسافری و باری از مبدا و به مقصد ایران به مدت یک هفته به حال تعلیق درمی آید و مدت توقف پروازها ممکن است تمدید شود.

دوبی که یکی از پررفت و آمدترین فرودگاههای جهان است، هاب ترانزیتی مهمی برای مسافران از مبدا و به مقصد ایران به شمار می رود و امارات یکی از بزرگترین شرکتهای هواپیمایی جهان است.

در امارات هم از ۲۸ ژانویه ۱۳ مورد ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده که دو نفر آنها ایرانی بودند.

بر اساس گزارش رویترز، بحرین که دومین مورد آلودگی به ویروس کرونا را گزارش کرد، اعلام کرد تمامی پروازهای دوبی را تا اطلاع ثانوی متوقف می کند.

همچنین در خبر جداگانه دیگری که رویترز منتشر کرد، شرکت مرافی که اپراتور بندر خصب عمان است، در حساب توییتری خود اعلام کرد بندر خصب واردات و صادرات کالا از مبدا و به مقصد ایران را از ۲۶ فوریه به دلیل شیوع ویروس کرونای جدید متوقف می کند.