۰ نفر

مقاصد لاکچری در گردشگری

۳ اسفند ۱۳۹۸، ۲۳:۰۲
کد خبر: 419006
مقاصد لاکچری در گردشگری

در طول سفر انسان همواره برنامه ریزی های متعددی را مد نظر دارد. یافتن جاذبه های بکر و زیبا و آشنا شدن با فرهنگ و تاریخ مقصد می تواند جزئی از این برنامه ریزی ها باشد.

 اما در این رهگذر رفاه و آسایش در طول سفر نیز یکی از مواردی است که برای گردشگران از اهمیت بالایی برخوردار است. خورد و خوراک، انتخاب اقامتگاه و شیوه حمل و نقل از نمونه مواردی هستند که انسان در هنگام سفر مد نظر و برای داشتن گشت و گذاری مفرح به آن ها اهتمام ویژه ای خواهد داشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خراسان، دردوره کنونی که تفاوتی فاحش درسبک زندگی، درآمد ومعیشت انسان ها حاکم شده است، انجام سفر برای بسیاری از مردم تبدیل به آرزویی دست نیافتنی شده است و به عنوان پدیده ای که نیاز اساسی انسان به شمار نمی رود از برنامه ریزی های افراد کنار گذاشته می شود. در مقابل افرادی نیز هستند که مناطقی از جهان را برای سفر انتخاب می کنند که هزینه های هنگفتی را برای آن ها در پی دارد.

در سال 2019 بیزینس اینسایدر گزارشی از سفرها ارائه کرد که در آن 15 کشور که  مقصد ثروتمندان دنیا بوده معرفی شده اند و ما به شرح هفت مورد از آن ها می پردازیم:

مونته نگرو

از جمهوری های سابق یوگسلاوی به پایتختی پودگوریتسا واقع در قاره اروپا که در همسایگی یونان و کرواسی قرار دارد. هرچند این کشور تا کنون به عنوان مقصد گردشگری به شمار نمی رفته است اما در چند سال اخیر از این مکان به عنوان یکی از مناطق خاص و مورد علاقه ثروتمندان یاد می شود؛ چرا که با داشتن وسعتی کم و جمعیتی حدود یک میلیون نفریکی از مناطق زیبا در جهان است.

عمان

شنیدن نام عمان تداعی کننده صحرایی خشک و بدون پوشش گیاهی یا به عبارتی طبیعتی خشن است که سفربه آن می تواند یکی از چالش های زندگی انسان به شمار رود. اما سرمایه گذاری های وسیع در حوزه گردشگری به دست مسئولان و مردم این کشور به خصوص گروه هتلداری آنانترا و برخورداری از طبیعت منحصر به فرد دریایی، عمان را تبدیل به مقصد گردشگری ثروتمندان کرده است.

فرانسه

کشورفرانسه و جاذبه های گردشگری فراوانش از اولین مواردی است که پس از شنیدن واژه گردشگری به ذهن انسان خطور می کند. از این کشور می توان به عنوان بهشت گردشگران یاد کرد. لازم به ذکر است که منطقه شامپانی این کشور مقصد اول گردشگران دنیا در سال 2019بوده است .

انگلستان

کشوری که به عنوان زادگاه گردشگری مدرن شناخته و با داشتن جاذبه های فراوان به عنوان یکی از مقاصد سفرهای لاکچری در دنیا محسوب می شود .

هندوستان

کشور مهاراجه و کشور هفتاد و دو ملت القابی است که با شنیدن نام هند به ذهن انسان خطور می کند. کشوری با غنا و تنوع فرهنگی بسیار فراوان که در کنار جاذبه های گردشگری اعجاب انگیزش به عنوان مقصدی فراموش نشدنی برای گردشگران به شمار می رود. بازدید از بنای تاج محل به عنوان یکی از عجایب هفتگانه دنیا و مشاهده مراسم مذهبی بوداییان از دیگر دلایل سفر به این سرزمین است.

شیلی

از کشور های واقع در آمریکای جنوبی که پایتخت آن شهر سانتیاگو است.کشوری که نامش ما را به یاد کودتای پینوشه بر علیه آلنده می اندازد و یکی از مراکز مهم و تمدن خیز آمریکای جنوبی به شمار می رود. طبیعت چشم نواز این کشور موجب جذب گردشگران ثروتمند از سراسر دنیا می شود.

سیشل

شاید تا کنون هرگز نام این کشور را نشینده باشید یا اطلاعی از مکان جغرافیایی آن نداشته باشید.این کشوردر اقیانوس هند واقع شده است و در تقسیم بندی های بین المللی از کشورهای آفریقایی محسوب می شود. جزیره ای به پایتختی شهر ویکتوریا که تا 1976از مستعمرات انگلستان بوده است. طبیعتی زیبا این جزیره را به بهشتی برای گردشگران تبدیل کرده است.