۰ نفر

اطلاعات عمومی درباره‌ کانادا

۱۴ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۲۰
کد خبر: 406941
اطلاعات عمومی درباره‌ کانادا

در این مقاله قصد داریم کشور کانادا را مورد بررسی قرار دهیم و به نکاتی که قبل از تهیه‌ی ویزا کانادا و مهاجرت به این کشور، لازم است بدانید، اشاره کنیم.

کانادا کشوری بزرگ است

این کشور با مساحت بیش از ۱۰ میلیون کیلومتر مربع، توانسته از نظر اندازه‌ی خشکی از روسیه پیشی گرفته و دومین کشور جهان از نظر مساحت باشد. شاید برای دارندگان ویزای کانادا جالب باشد که طولانی‌ترین مرز زمینی جهان، مرز بین کانادا و امریکا است. کانادا با سه اقیانوس ارتباط دارد، با اقیانوس آرام از سمت غرب، اقیانوس اطلس از شرق و برخورد آن با اقیانوس قطب شمال در شمال است.

 کانادا با وجود بزرگ بودن، اما حدودا ۳۳ میلیون نفر جمعیت آن را تشکیل می‌دهند و این جمعیت حدود ۴ میلیون نفر از ایالت کالیفرنیا کمتر است.

 دلیل پذیرفتن مهاجر و دادن ویزای کانادا به آن‌ها همین موضوع است، فضای خشکی زیاد در مقابل جمعیت بسیار کم.

کک

تاریخ کوتاه کانادا

مردم بومی در کانادا تاریخی طولانی دارند و این مردم از ابتدا در کانادا بوده‌اند. اما تاریخ این کشور نسبتا کوتاه است.

 اگر شما برای مهاجرت، ویزا کانادا را دریافت کرده‌اید باید بدانید که بیشتر تاریخ کانادا مربوط به ایستادگی در مقابل امریکا برای جلوگیری از تصرف کانادا بوده است.

 در حدود سال ۱۰۰۰ میلادی وایکینگ‌ها برای اولین بار این کشور را کشف کرده و مدتی در آن زندگی کردند که امروزه محل زندگی موقتی وایکینگ‌ها در کانادا کشف شده است.

پس از آن در قرن پانزدهم فرانسوی‌ها و بریتانیایی‌ها موفق به کشف کانادا شدند. در سال ۱۸۶۷ کانادا به کشوری مستقل تبدیل شد که حکومت آن به صورت دموکراسی پارلمانی فدرال و پادشاهی مشروطه است. ملکه الیزابت دوم در حال حاضر بر این کشور حکومت می‌کند.

 در ابتدا این کشور دارای ۴ استان بود اما به مرور زمان ۶ استان و ۳ قلمروی دیگر هم به آن اضافه شد.

دموکراتیک بودن کانادا

ممکن است شما ویزای کانادا را داشته باشید اما با یک کشور فدرال با دموکراسی پارلمانی آشنایی نداشته باشید. در این کشور نمایندگان، در مجلس عوام واقع در اتاوا توسط مردم کانادا انتخاب می‌شوند. چون کانادا یک پادشاهی مشروطه است هنوز ملکه انگلستان رئیس دولت کانادا به حساب می‌آید.

 دارندگان ویزا کانادا می‌دانند که کانادا دارای دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسوی است.

 زندگی، امنیت فردی و آزادی شهروندان کانادایی به دلیل وجود منشور حقوق و آزادی‌های فردی، تضمین شده است که این موضوع برای کسانی که عقیده دارند برای اقامت دائم در این کشور ویزای کانادا بگیرند بسیار مهم است.

ککک

تفریح و ورزش در کانادا

هاکی ورزشی شناخته شده در کانادا است که بخش بزرگی از ورزش و فرهنگ کانادا را شامل می‌شود و در تمامی شهرهای کوچک و بزرگ کانادا بصورت سرگرمی و یا حرفه‌ای بازی می‌شود.

 با همه‌ی این وجود، هاکی ورزش رسمی این کشور نبوده و لاکراس ورزش رسمی کانادا محسوب می‌شود. این ورزش که به سرعت و هیجان زیادی نیاز دارد اغلب خشن بوده و در سطحی محکم بازی می‌شود.

اما در مورد فرهنگ کانادا باید بگوییم که عناصر فرهنگی این کشور را در درجه‌ی اول در کبک و انتاریو می‌توان به خوبی یافت. دانستن فرهنگ این کشور برای افراد خارجی دارای ویزا کانادا امری مهم است.

آژانس هواپیمایی سام سیر، در زمینه ویزای توریستی شنگن و بلیط خارجی و تور اروپا از طریق سفارت بالی در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در تور اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این مسیر که با این آژانس هواپیمایی سام سیر افتخار همراهی را داده اند، را دارا می باشد.

آژانس هواپیمایی سام سیر با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه و بلیط خارجی و تور اسپانیا می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور اروپا، تور ایتالیا، تور فرانسه، تور پاریس و تور موریس بلیط خارجی… را به شما در کمترین زمان ممکن این آژانس هواپیمایی سام سیر ارائه بدهد.

شهرهای مهم کانادا

اگر ویزای کانادا در دستان شماست و به دنبال مهمترین شهرهای کانادا هستید، اسامی این شهرهای اصلی از غرب به شرق به شرح ذیل است:

ونکوور، ادمونتون، کلگری، ساسکاتون، وینپیگ، تورنتو، اتاوا، مونترال، فردریکتون، شارلوت تاون، هالی فکس و سنت جان.

هنگام اقامت در کانادا شیرینی معروف BeaverTails  را که شبیه دم سمور آبی است و در روغن داغ به خوبی سرخ شده و با شربت یا شکر قهوه‌ای سرو می‌شود را از دست ندهید.