۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

10 هتل برتر جهان را بشناسید +عکس

۹ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۳۳
کد خبر: 405818
10 هتل برتر جهان را بشناسید +عکس

مجله فوربس، به تازگی لیستی از 10 هتل برتر جهان ارائه کرده است.

اقتصادآنلاین مهسا نجاتی؛ به تازگی، مجله فوربس، با در نظر گرفتن معیارهای خاص و منحصر به فرد، به معرفی 10 هتل برتر جهان پرداخته است.

در ادامه، به معرفی 10 هتل برتر جهان می‌پردازیم:

1-هتل موراکا (Muraka)

1-هتل موراکا (Muraka)

این هتل بسیار جذاب و دیدنی که در جزیره رنگالی کونارد مالدیو واقع است، در حدود عمق 5 متری از سطح دریا قرار دارد. از ویژگی‌های محصر به فرد این هتل می‌توان به اتاق‌خواب‌های آن اشاره کرد که سر تا سر آن با شیشه ساخته شده و می‌توان ماهی‌ها و موجودات دریایی را مشاهده کرد. از دیگر مزایای جالب توجه این هتل، قرار دادن قایق‌های موتوری در اختیار مسافران، دارا بودن سالن بدنسازی و داشتن حمامی با چشم‌انداز اقیانوس، هستند.

2-هتل منهتن (Manhattan Sky Suite)

2-هتل منهتن (Manhattan Sky Suite)

این هتل لوکس که یک برج 59 طبقه است، در محدوده پارک مرکزی نیویورک قرار دارد. از ویژگی‌های چشم‌نواز فضای داخلی این هتل نیز می‌توان به متراژ حدود 1300 متری آن، دارا بودن سه اتاق خواب، 4 حمام، آشپزخانه‌ای با تمام امکانات و یک اتاق نشیمن با شومینه‌ای شیشه‌ای اشاره کرد.

3-هتل ابوظبی (Abu Dhabi Suite)

3-هتل ابوظبی (Abu Dhabi Suite)

این هتل چهار ستاره، یکی از عمارت‌های برجسته امارات متحده عربی به شمار می‌رود. این هتل با متراژ 12056 متر مربع دارای ویژگی‌هایی همچون فرش‌های دستباف، اسباب لوکس و خیره‌کننده، استخر آب گرم مدرن و یک تئاتر پنج نفره است.

4-هتل Presidential Suite

4-هتل Presidential Suite

این هتل پنج ستاره که در شانگهای قرار دارد، یکی از نفیس‌ترین مکان‌های آسیای شرقی به شمار می‌رود. اگر طرفدار ترکیب دکوراسیون مدرن با سنتی هستید، این محل قطعا توجه شما را به خود جذب خواد کرد. این کاخ 2585 متر مربعی، مشرف به دو باغ  شگفت‌انگیز است که چشم‌اندازی شگرف را برای میهمانان فراهم می‌کند.

5-هتل  Royal Residence

5-هتل  Royal Residence

این هتل لوکس که با متراژ 6480 متر مربع بزرگترین هتل در اروپا به شمار می‌رود، در شهر زوریخ سوئیس قرار دارد. از ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌توان به دارا بودن یک تراس 360 درجه، اتاق غذاخوری اختصاصی 18 نفره با سرآشپز خصوصی، دارا بودن هشت اتاق خواب و حمام، یک سالن شیشه‌ای با خدمه‌های شبانه‌روزی، استخرهای لوکس آب گرم و در اختیار گذاشتن خودروهای لوکس رولزرویس اشاره کرد.

6-هتل Seven South

6هتل Seven South

این هتل با فضای داخلی 6100 متری که اخیرا رونمایی شده، بزرگترین مجموعه هتل لوکس در منطقه کارائیب به شمار می‌رود. این ساختمان هفت طبقه، برای هر واحد دارای 9 اتاق خواب، یک سالن سینما، یک اتاق نشیمن با فضای مختص غذاخوری، آشپزخانه و یک تراس مشرف به ساحل است.

7-هتل Ty Warner Villa

7-هتل Ty Warner Villa

این مجموعه جدید که در سانتا باربارا کالیفرنیا قرار دارد، یک مجموعه لوکس به شمار می‌رود که دارای امکاناتی همچون استخر در اقیانوس، دوش بارانی در فضای باز، چمن مخصوص برای بازی گلف و دو تراس سرگرم کننده در فضای بیرونی است.

8-هتل پنت هاوس رویال (Royal Penthouse Suite)

8-هتل پنت هاوس رویال (Royal Penthouse Suite)

این هتل لوکس 5486 متری که یکی از بزرگ‌ترین سوئیت‌های اروپا به شمار می‌رود، دارای 12 اتاق خواب است. از دیگر ویژگی‌های خاص آن می‌توان به دارا بودن ال‌سی‌دی‌های 103 اینچی، پیانوهای بزرگ و گران قیمت، آسانسور اختصاصی و تراس مجهز به تلسکوپ برای مشاهده مناظر بی‌نظیر این محدوده همچون دریاچه ژنو اشاره کرد.

9-هتل رویال سوئیت (Royal Suite)

9هتل رویال سوئیت (Royal Suite)

این هتل لوکس که در برج العرب جمیرا، دبی قرار دارد، با فضای 2560 متری، دارای دو اتاق خواب، راه‌پله مرمری زینتی، یک آسانسور داخل اتاق و یک سینمای خصوصی است. این هتل پنج ستاره، دارای امکانات جالب توجه دیگری همچون دوش پنج سر و تخت خواب‌های فوق لوکس سوئدی DUX که روی سکوهای گردان قرار دارد و با ملحفه‌های خاص و پنبه‌ای مصری پوشیده شده، است. افراد سرشناس بسیاری همچون تایگر وودز و جاستین بیبر، در این هتل اقامت داشته‌اند.

10-هتل لالیک (Suite Lalique)

10-هتل لالیک (Suite Lalique)

این هتل چهار ستاره که در پاریس فرانسه قرار دارد، 90 سال قدمت دارد. دکوراسیون هنری پاریسی آن، دارا بودن آثار هنری کریستالی، حمامی با سنگ مرمر جذاب، نمایی رو به برج ایفل و تراس 305 متر مربعی آن، از ویژگی‌های جذاب این هتل به شمار می‌رود.