۰ نفر

بدترین‌ ایرلاین‌ها برای پروازهای طولانی کدامند؟

۱ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۴۸
کد خبر: 403829
بدترین‌ ایرلاین‌ها برای پروازهای طولانی کدامند؟

نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که بریتیش ایرویز و آمریکن ایرلاین بدترین شرکت‌های هواپیمایی برای پروازهای طولانی نام گرفته‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، به تازگی نظرسنجی های جدیدی از سوی مشتریان و مسافران ایرلاین های مختلف در سراسر جهان صورت گرفته است که نتایج آن نشان می دهد که آنها از خدمات مختلف ارائه شده در هواپیماهای دو شرکت بریتیش ایرویز (British Airways) و آمریکن ایرلاین (American Airlines) رضایت کافی را نداشته و آنها را به عنوان بدترین ایرلاین ها برای پروازهای طولانی (Long-haul flights) انتخاب و معرفی کرده‌اند.

از جمله خدمات مورد پرسش که برای مسافران ایرلاین‌های مذکور از اهمیت بالایی برخوردار بوده است، می‌توان به تفریحات و سرگرمی، میزان راحتی صندلی‌ها، صرفه اقتصادی در قبال خدمات ارائه شده و کیفیت و تنوع غذا و انواع نوشیدنی‌های سرو شده اشاره کرد.

سوالات این نظرسنجی از بالغ بر شش هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران ایرلاین‌های بریتیش ایرویز در انگلستان و آمریکن ایرلاین در ایالات متحده پرسیده شده است.

آمریکن ایرلاین بعد از انجام این نظرسنجی، با کسب ۴۸ درصد از نمره موردنظر و بریتیش ایرویز با کسب نمره ۵۵ درصد، جزو بدترین شرکت‌های هواپیمایی برای سفرهای بلندپرواز انتخاب و عنوان شدند.

رایان ایر (Ryan Air) نیز در این نظرسنجی، با کسب نمره ۴۴ درصد عنوان بدترین ایرلاین کوتاه پرواز را به خود اختصاص داد.  

سخنگوی شرکت آمریکن ایرلاین ضمن اشاره به نتایج ناامیدکننده این شرکت هواپیمایی معروف و بزرگ در ایالات متحده، در این خصوص به گزارشگر CNN گفت: جای تعجب است که مسافران با وجود تلاش های بی وقفه آمریکن ایرلاین و خدمه پروازی و سایر مسئولان مربوطه از خدمات ارائه شده برای رفاه و آسایش آنها در طول پروازهای طولانی رضایت نداشته اند ولی با این حال این نتایج موجب شد که ما با دقت بیشتری، پاسخگوی نیازهای مشتریان و مسافران خود باشیم و در جلب اعتماد و رضایت صد در صدی آنها بکوشیم.