۰ نفر

جاذبه‌های تفریحی تورنتو

۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۳
کد خبر: 398757
جاذبه‌های تفریحی تورنتو

سفر به کشورهای خارجی علاوه بر لذت سفر، چیزی به دانسته‌ها و تجربه‌های زندگی شما اضافه خواهد کرد. از طرفی تورنتو یکی از شهرهای اصلی کانادا است که علی بابا خرید بلیط هواپیما تورنتو تهران و تهران تورنتو، دسترسی به آن را به طور مستقیم امکان‌پذیر‌ کرده است. استفاده از این فرصت طلایی برای به دست آوردن تجربه‎های زیبا و تفریح در کنار دیدن شگفتی‌های طبیعی کانادا بسیار لذت بخش است. برنامه‌ریزی برای تفریح در کانادا بسیار آسان است، زیرا تورنتو دارای تفریحات مدرن و طبیعی فراوانی است. فقط کافی است قبل از خرید بلیط پرواز تهران تورنتو، کمی مطالعه برای شناخت تفریحات آن انجام شود.

تورنتو ترکیبی از تنوع فرهنگ و تفریح

تورنتو مرکز استان انتاریو و بزرگ‌ترین شهر کانادا است که با جمعیت حدود دو میلیون و هشتصد هزار نفر‌ی خود در سال 2016 به عنوان چهارمین شهر پرجمعیت آمریکای شمالی پس از مکزیکو سیتی، نیویورک و لس آنجلس شناخته شده است. وقتی به تورنتو سفر می‎کنید و در پیاده‌روهای آن راه قدم می‌زنید، به سختی دو نفر را پیدا می‌کنید که به یک زبان مشترک صحبت کنند. تنوع فوق‌العاده زبان، نژاد و حضور توریست‌هایی از چهار گوشه جهان باعث شده تورنتو شهری چند فرهنگی و بین‌المللی باشد علت اصلی این تنوع بحران‌های‌ خاورمیانه و پناهندگی مردم به این کشور امن جهان است.

  • تنوع غذایی و تفریح

همین تنوع نژادی باعث ایجاد تفاوت‌هایی زیبا در یکی از شگفت‌انگیزترین و جذاب‌ترین نمادهای شهری که یکی از مهمترین تفریحات سفر  حساب می‌شود، شده است. شما اهل هرکجای دنیا که باشید، به احتمال زیاد می‌توانید غذای کشورتان را در این شهر بخورید. از غذاهای اصیل کانادایی و آمریکایی تا طعم تند غذاهای مکزیکی و مزه آشنای غذاهای آسیایی را در یکی از رستوران‌های کانادا تجربه کنید. اگر طرفدار غذاهای غربی هستید، رستوران ایتالیایی پیتزاریا و رستوران مکزیکی ال کاترین را از دست ندهید.

چه طور برای سفر خارجی هتل ارزان پیدا کنیم؟

رستوران‎‌های دربار، درویش و انار هم بخش ِ ایرانی و جذاب فرهنگ غذای تورنتو هستند که اگر در مدت اقامت در این شهر دلتان برای خانه تنگ شد، با صرف غذا کمی دلتنگی خود را رفع کنید. 

  • برجی شبیه برج میلاد با امکانات تفریحی

برج سی‌ان با 553 متر ارتفاع، نماد شهر تورنتو محسوب می‌شود که شاید با دیدنش به یاد برج میلاد بیافتید، در این برج با آسانسور شیشه‌ای، رستوران‎ها و کافه‌های مختلف و نمای خوبی رو به شهرمواجه می‎شوید. با مترو می‌توانید به راحتی به این برج برسید. قبل از خرید بلیط بازدید این برج، حتما هوا را چک کنید چون در صورتی که هوا طوفانی یا نامناسب باشد به شما اجازه بازدید نخواهند داد و پول بلیطتان را هم نمی‌توانید پس بگیرید.

تت

  • آکواریومی ریپلی سرگرمی چند ساعته

یکی از جاذبه‎‌های دیگر شهر تورنتو، آکواریوم ریپلی است. در این آکواریوم ماهی‌ها و جانداران مختلف دریایی کنار هم جمع شده‌اند. از لاک‌پشت تا کوسه و از خزه‌های دریایی تا دلقک ماهی‌ها. بلیط‌‎های این آکواریوم را می‌توانید به یکی از این سه شکل تهیه کنید:

  1. بلیط‌های35 دلاری با یک سال فرصت استفاده
  2. بلیط‌های 31 دلاری با ساعت بازدید نه صبح تا هفت شب
  3. بلیط‌های سی دلاری برای بزرگسالان که فرصت بازدید آن‌ها از آکواریوم از هفت شب به بعد است.
  • آبشار نیاگارا بزرگترین جاذبه تفریحی، طبیعی کانادا

اما اگر به کانادا می‌روید حتما باید به جاذبه‌های طبیعی شگفت‌انگیز این کشور هم توجه کنید. شاید بتوان گفت آبشار نیاگارا معروف‌ترین آبشار جهان است. صدای ریختن آب به پایین کَرکننده است اما پس از مدتی احتمالا به آن عادت می‌کنید و حتی لذت می‌برید. در محل آبشار، توریست‌ها و طبیعت‌گردهای بسیاری را خواهید دید و می‌توانید با کسانی که از بخش‌های مختلف آمریکا و جهان علایق مشترک دارند و برای دیدن طبیعت به آن جا آمده‌اند هم‌صحبت شوید. پس اگر بیلط هواپیما تهران تورنتو را تهیه کردید، حتما تور آبشار نیاگارا را رزرو کنید و یا خودتان به آن‌جا بروید تا از این شاهکار طبیعی لذت ببرید. بعضی از این تورهای تفریحی مراسم آتش‌بازی در شب دارند، که بسیار دیدنی‌ است. نورهایی که در هوا پخش می‌شوند آبشار را به رنگ‌های مختلف مانند نارنجی، قرمز، سبز و زرد درمی‌آورند. آبشار نیاگارا مرز بین آمریکا و کانادا است.

تتت

  • جاذبه تفریحی روح انسان : موسیقی

کانادا کشوری شیفته‌ موسیقی‌ است و این شیفتگی تنها در موسیقی‌های سنتی منطقه خلاصه نمی‌شود. این کشور هنرمندهای بین‌المللی زیادی را به هنردوستان جهان معرفی کرده و سالن‌های اجرای تئاتر و موسیقی زیادی هم در آن پیدا می‎شوند. از تالار روی تامسون شروع کنیم که سقفش چشم‌ها را خیره می‌کند و بدنه بیرونی آن در زیر آفتاب می‌درخشد. با نگاه کردن به نمای بیرونی، خود را غرق شده در موسیقی متن فیلم‌های کیشلوفسکی پیدا می‌کنید.

اگر قصد خرید بلیط پرواز تهران کانادا را دارید بهتر است همین الان با کلیک روی قسمت پروازهای خارجی، بلیط پرواز تهران تورنتو را بخرید و با خیال راحت شروع به تحقیق و خواندن درمورد تفریحاتی کنید که قرار است در این شهر انجام بدهید. قیمت بلیط تهران تورنتو در حال حاضر از شش میلیون تومان شروع می‌شود. پس برای سفر به تورنتو منتظر چه چیزی هستید؟