۰ نفر

صرفه اقتصادی رزرو هم‌زمان هتل و بلیط سفر چیست؟

۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۲۷
کد خبر: 387922
صرفه اقتصادی رزرو هم‌زمان هتل و بلیط سفر چیست؟

در دنیای مدرن امروزی و حرکت به سمت و سوی دنیای خدمات آنلاین، اکثر ما تقریبا بخشی از فعالیت‌های زندگی روزمره خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهیم و خرید آنلاین به شیوه‌ای مرسوم برای صرفه جویی زمانی و مالی تبدیل شده است. از آخرین نرخ حراج‌ها و تخفیف‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن باخبر می‌شویم و درکمترین زمان ممکن خرید می‌کنیم. خرید اینترنتی بلیط و تور هم از این قاعده مثتثنی نیست. شرکت سفرهای علی بابا با ارائه بهترین خدمات در این زمینه خاطره خوبی را برای کاربران رقم زده و همین باعث شده تا به رتبه یک خدمات گردشگری آنلاین تبدیل شود.

راحتی در خرید در هر زمان از شبانه روز، فرار از ترافیک و شلوغی‌ها، صرف زمان و هزینه کمتر و امکان مقایسه قیمت‌ها، مزایای کمی به نظر نمی‌رسند، برای اینکه برنامه ریزی برای سفرهای خود را به صورت آنلاین انجام دهیم. اما اینکه بتوان همزمان بلیط و هتل را هم از طریق یک سامانه انجام داد، راحتی در خرید را دوچندان می‌کند. با ورود به سایت علی بابا همزمان هم می‌توانید بلیط سفر خود را تهیه کنید و هم هتل محل اقمتان را رزرو کرده و به صورت ریالی هزینه آن را پرداخت کنید.

کافی است در خانه یا محل کار در حین نوشیدن یک فنجان چای با دسترسی به اینترنت و داشتن کارت عضو شبکه شتاب  بلیط هواپیمای خارجی و هم زمان هتل یک سفر آرامش بخش یا ماجراجویانه خود را رزرو و خریداری کنید.

علی‌بابا، علاوه بر اینکه امکان خرید و رزرو آنلاین را در بیست و چهار ساعت شبانه‌روز، هفت روز هفته و خارج از ساعت‌های اداری برای شما فراهم می‌کند، همه‌ گزینه‌های موجود برای رزرو هتل از قیمت و موقعیت مکانی کرفته تا تصاویر مرتبط با آن هتل  و در مورد بلیط لیست پروازهای ارزان‌قیمت و امکان جستجو در تمامی کلاس‌های پروازی را فراهم کرده است. استرداد بلیط اعم از چارتری و سیستمی هم از دیگر مزیت‌های خرید از علی باباست. رزرو هتل خارجی در علی بابا و در مقابل پرداخت ریالی از دیگر مزیت‌هایی است که دغدغه داشتن کارت اعتباری را از بین می‌برد.

اگر تصمیم به گذراندن تعطیلات خود در خارج  و یا داخل از کشور دارید، با مراجعه به وب سایت علی بابا با  پیشنهادهای جذابی مواجه خواهید شد. جزئیات هتل ها و پروازها ، قیمت و بسیاری اطلاعات دیگر را می توانید در وب سایت علی بابا به راحتی مشاهده کنید.