۰ نفر

راه اقتصادی خرید بلیط برای سفر چیست؟

۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳
کد خبر: 362315
راه اقتصادی خرید بلیط برای سفر چیست؟

اقتصادی‌ترین راه برای خرید بلیط سفر از نظر کدام است؟ وقتی حرف اقتصادی بودن به میان می‌آید، بیشتر افراد هزینه ریالی را مد نظر قرار می‌دهند و کمتر کسی به هزینه زمانی که صرف خرید حضوری یا تلفنی بلیط سفر می‌شود فکر می‌کند.

این درحالیست که برای گروه بزرگی، هزینه زمانی به اندازه هزینه ریالی خرید بلیط اهمیت دارد. اینکه بلیط سفر را در چند دقیقه و با چه خدمات پشتیبانی خریداری کنند و اینکه در صورت لغو سفر یا جا ماندن از پرواز یا قطار، تکلیف هزینه خرید بلیط چه می‌شود، برای بسیاری از مسافران اهمیت دارد. به این موارد، یافتن سریع بلیط ارزان قطار، هواپیما و اتوبوس را هم اضافه کنید که ممکن است زمان زیادی از خریداران حضوری بلیط سفر بگیرد.  این درحالیست که خرید آنلاین بلیط سفر از وب‌‎سایت‌های مطرح، پایانی است بر تمام این دغدغه‌ها.

در این زمینه علی بابا به عنوان رتبه یک فروش بلیط سفر از بهترین گزینه‌ها برای خرید بلیط سفر است.

علی بابا به عنوان رتبه یک فروش بلیط سفر، امکان خرید 4 محصول بلیط هواپیما داخلی، خارجی، قطار و اتوبوس را با چند کلیک از طریق وبسایت و اپلیکیشن خود فراهم کرده است. همچنین امکان خرید تور و هتل خارجی از طریق وبسایت و اپلیکیشن علی بابا فراهم شده است. به عنوان مثال، اگر قصد خرید تور کیش علی بابا را دارید، می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت به ساده‌ و سریع‌ترین روش ممکن، بلیط خود را خریداری کنید.

خرید اینترنتی بلیط سفر از وبسایت‌‌های معتبر حوزه گردشگری یک راهکار ساده و سریع است که به شما کمک می‌کند برای تمام مقاصد جهان با چند کلیک ساده، خریدی امن داشته باشید. اپلیکیشن علی بابا در 2 نسخه اندروید و آی‌او‌اس ارائه شده است و به این ترتیب شما کاربر هر نوع گوشی موبایلی باشید، می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری یا تماس تلفنی، بلیط سفر خود را خریداری و بهای آن را با کارت‌های شتاب بانکی پرداخت کنید. این وبسایت علاوه بر ارائه خدمات کامل در زمینه فروش بلیط سفر، امکاناتی در اختیار مسافران قرار می‌‍دهد که پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، پرداخت اینترنتی هزینه خرید بلیط سفر به هر نقطه از جهان با کارت‌های شتاب بانکی، امکان استرداد هزینه پرداختی بابت خرید بلیط در صورت لغو سفر، امکان بررسی و مقایسه قیمت بلیط سفر به صورت آنلاین و... برخی از آنها هستند.

پس اگر قصد خرید بلیط سفر به هر نقطه از کشور را دارید به وبسایت علی بابا مراجعه یا اپلیکیشن علی بابا را روی گوشی تلفن همراهتان نصب کنید. شک نکنید که اگر از افراد پرسفر باشید، علی بابا پرکاربردترین اپلیکیشن موبایل شما خواهد بود. همچنین برای اطلاع از قیمت بلیط اتوبوس، هواپیما و قطار، می‌توانید به وبسایت و اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید.