۰ نفر

اقتصاد آنلاین به مناسبت روز زمین گزارش می‌دهد؛

هتل‌های سازگار با محیط زیست جهان کدامند؟

۲۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۴۵
کد خبر: 347045
هتل‌های سازگار با محیط زیست جهان کدامند؟

مجله فوربز، به تازگی، لیستی از 8 هتل لوکس و زیبای جهان که به مناسبت روز جهانی زمین، در راستای اقدامات سازگار با محیط زیست عمل می‌کنند را ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، با توجه به نزدیک شدن به روز زمین (22آوریل)، جشنی بهاری که اغلب نادیده گرفته می‌شود، برخی هتل‌های پیشرفته در سراسر جهان، با توجه ویژه به عوامل سازگار با محیط زیست و ابتکارات جالب، اقدام به برگزاری این جشن نموده‌اند.

در ادامه، به معرفی 8مورد از این هتل‌ها می‌پردازیم:

1-  هتل چهار فصل Peninsula Papagayo کاستاریکا

هتل های محیط زیستی1-RESORT COSTA RICA

این هتل که در سواحل اقیانوس آرام در کاستاریکا قرار دارد، به افراد، فرصت یک تجربه دریایی منحصر به فرد را می‌دهد، که در طی تور ماجراجویی دو روزه ،صحنه‌های زیبا و نادر حیات وحش را به مسافران ارائه می‌دهد.

2-هتل Carillon Miami Wellness

هتل های محیط زیستی2-CARILLON MIAMI WELLNESS RESORT

این مجتمع چهار ستاره که در ساحل شمالی میامی قرار دارد، در طی این دوره، خدماتی سازگار با محیط زیست، همچون درمان‌های آب گرم و خدمات درمانی پوست به وسیله مواد طبیعی ارائه می‌دهد.

3-هتل Bardessono Hotel and Spa

هتل های محیط زیستی3-BARDESSONO HOTEL AND SPA

این هتل لوکس پنج ستاره در شهر ناپا واقع در ایالات متحده قرار دارد که دارای 62 اتاق است که محیط آن با چوب و سقف آن با پنل‌های خورشیدی پوشیده شده است. در راستای اقدامات به مناسبت روز زمین، این هتل امکان استفاده از یک باغ زینتی بسیار زیبا را به مسافران خود می‌دهد. علاوه بر این، این هتل، حوله‌ها و ملحفه‌هایی که مجدد قابل استفاده هستند را مصرف می‌کند که کمکی برای محیط زیست محسوب می‌شود.

4-هتل Edgewood Tahoe

هتل های محیط زیستی4-EDGEWOOD TAHOE

این هتل لوکس در سواحل ایالت کالیفرنیا آمیریکا قرار دارد که محل بسیار مناسبی برای دوست‌داران بازی گلف (دارای زمینی با مساحت 235هکتار) و ماجراجویان ( دارای تفریحاتی همچون اسکی و قایقرانی) است. به واسطه قابلیت‌هایی همچون، لذت بردن از محیط زیبای بیرونی این هتل، امکان استفاده از مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، امکان استفاده از قایق‌های ماهیگیری و اسکی‌بورد، سبب لذت‌بخش بودن این هتل برای مسافران شده است.

5-هتل کوهستانی Sundance

هتل های محیط زیستی5-SUNDANCE MOUNTAIN RESORT

در میان بسیاری از سیاست‌گذاری‌های سازگار با محیط زیست توسط این هتل، همچون بازیافت و سیستم آبرسانی از کوهستان، که توسط صاحب این مجتمع، رابرت ردفورد انجام می‌شود، اقدام منحصر به فرد دیگری در زمینه بازیافت شیشه‌ها نیز انجام می‌شود. در این هتل از شیشه‌های نوشیدنی‌های مختلف، برای ساختن قطعات تزئینی و دکوری استفاده می‌شود که در محل‌های مختلف آن به چشم می‌خورد.

6-هتل چهار فصل Hualalai

هتل های محیط زیستی6-FOUR SEASONS RESORT HUALALAI

این هتل پنج ستاره بسیار زیبا و لوکس، در جزایر هاوایی قرار دارد که دارای منظره‌ای بسیار زیبا و خیره‌کننده است. این هتل که در محلی رو به اقیانوس قرار دارد، به مسافران فرصت ماجراجویی در محیط زیر دریا را ارائه می‌دهد.

7-هتل South Beach

هتل های محیط زیستی7-ERIC LAIGNEL

با نگاهی به ظاهر این هتل که دارای دکوراسیون و مجسمه‌های چوبی و دیوار سبز است، جای تعجبی ندارد که این هتل واقع در میامی، در لیست هتل‌های سازگار با محیط زیست به مناسبت روز زمین قرار گرفته باشد. در ساحل خصوصی این ملک، مسافران می‌توانند از مواردی همچون ورزش یوگا، موزیک‌ها و حرکات موزون محلی و مراسم‌های خاص و جذاب مذهبی لذت ببرند.

8-هتل Jean-Michel Cousteau

هتل های محیط زیستی8-Partake In Preservation In Fiji

در این هتل زیبای واقع در فیجی، اقدامات جدیدی به مناسبت روز زمین، در راستای حفاظت از گونه‌های نادر گیاهی انجام می‌شود. جانی سینگ، متخصص زیست شناسی دریایی نیز آمادگی خود را برای کمک به این عملکرد اعلام کرده است. همچنین در این هتل، مسافران از ماجراجویی‌های دریایی و غواصی نیز می‌توانند لذت ببرند.