۰ نفر

از رویاهای سفری تا سفرهای رویایی

«سفرزون» میانبری برای تحقق رویاهای سفری شما

۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۴:۰۷
کد خبر: 341061
 «سفرزون» میانبری برای تحقق رویاهای سفری شما

سفرزون یکی از کامل‌ترین و خلاق‌ترین برندهای دانش بنیان در زمینه خدمات اینترنتی سفر، گردشگری و برنامه‌ریزی اوقات فراغت است. این برند در راستای تقویتِ ظرفیت‌های گردشگری داخلی و همچنین ارائه‌ تجربه‌‌ای لذت‌بخش و هوشمند در سفر، محصول جدید «برنامه ریز هوشمند سفر» را در اختیار کاربران قرار داده است.

اهل سفر و گردشگری هستید؟ زیاد به فکر چیدن برنامه‌ی متناسب برای تعطیلی‌ها و سفرهای خود هستید؟ آرزوی دیدن شهرها یا روستاهایی را دارید که کمتر اطلاعی از جاذبه‌های دیدنی آن دارید؟ نمی‌دانید بهترین فصل سر زدن به مناطق رویایی‌ سفری شما چه زمانی است؟ هوس معاشرت و همفکری با متخصصان گردشگری کشور به سرتان زده است و دلتان می‌خواهد که از مطالب تخصصی و داغ‌ترین مقاصد دیدنی داخلی و خارجی روی بورس، باخبر شوید؟ اگر جواب شما به همه‌ی این سوال‌ها بله است، کمربندتان را محکم ببندید! در این یادداشت، یکی از مفیدترین و جدیدترین وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها‌ی مرتبط با صنعت گردشگری داخلی، یعنی برنامه ریز هوشمند «سفرزون» معرفی خواهد شد! محصول جدیدی که پاسخی بسیار آسان و البته شیرین و سرشار از جایزه‌های جورواجور، به اهالیِ سفردوستِ کشور ایران، ارائه می‌دهد.

13970503306939242-images-03

کاربرد و آموزشِ اجمالی برنامه‌ریز سفرزون

برنامه‌ریز سفرزون به عنوان نخستین زیربنا یا بستر هوشمند که با برخورداری از الگوریتم پیشرفته‌ی هوش مصنوعی، قادر به طراحی رایگان برنامه‌های سفر و گردشگری یک روزه تا 8 روزه است، نوآوری جدیدی از برند سفرزون به حساب می‌آید که که در راستای ترویج «تجربه‌ی لذت بخش سفر و گردشگری برای تمام مسافران ایرانی» به همت تیم توسعه‌ی جوان خود، چندی است که روانه‌ی بازار دیجیتال کشور شده و از طریق مراجعه به وبسایت سفرزون یا دریافت نسخه‌ی اپلیکیشن موبایلی آن، قابل استفاده برای تمامی اهالی سفر و گردشگری کشور است.

برای دریافت یک برنامه‌ی سفر بی نقص و کاربردی در سفرزون، تنها کافی است که اول «کشور» مورد نظر را مشخص کرده بعد «شهر» مورد نظر را انتخاب کنید. قدم بعدی این است که «تاریخ» سفر خیالی یا واقعی‌ را به شکل «از کی» و «چند روزه» مشخص کنید. سپس چنانچه تمایل به نوع خاصی از بازدید و گردشگری دارید، در قسمت «نوع مکان گردشگری» انتخاب کنید و در انتها نیز در صورت تمایل، «سرعت بازدید» را مشخص کنید. (منظور از سرعت بازدید این است که شما هر کدام از جاذبه‌ها را با چه سرعتی می‌خواهید ببینید، اینکه سریع و سرپایی از جاذبه‌ها بازدید می‌کنید یا سر فرصت و به همراه عکاسی و با جزییات بیشتر)، در پایان وقتی که تمام موارد بالا پر شد، با فشار دادن دکمه‌ی «بزن بریم» در کسری از زمان، برنامه‌ی سفر مناسب سفر و گردشتان را دریافت خواهید کرد. تا اینجای کار شما به‌طور کاملا رایگان، یک برنامه‌ی سفر هوشمند، متفاوت و حرفه‌ای، آنهم بدون نیاز به هیچ گونه کارشناس و مشاوره‌، دریافت خواهد شد. اما این تنها هنر و مزیت کاربردی سفرزون نیست! برای کاربران سفرزون، دریافت برنامه‌ی دلخواه سفر و گردش، تنها یک بخش از تجربه‌ی لذت‌بخش عضویت در این بستر نرم‌افزاری است. خیلی از امکانات سفرزون، تازه از اینجا به بعد شروع می‌شود.

پاتوق سفرزون، جایی برای تعامل و نوشیدن یک فنجان چای با متخصصان گردشگری

پروژه‌ی سفرزون با هدف اصلی «ایجاد شهامت و انگیزه‌ی سفر» و با فراهم ساختن بستر مناسب جهت معرفی و ارائه‌ی پیشنهادات مقرون به‌صرفه‌ی مرتبط با حوزه‌ی گردشگری و برنامه‌ریزی اوقات فراغت، ایجاد شده است. پلتفرم هوشمند و تعاملی (قابل ویرایش توسط هر کاربر) برنامه‌ریز سفرزون از امکانات بسیار زیادی برخوردار است که برخی از این امکانات در نوع خود، جزء نخستین‌ ابداعات در زمینه‌ی گردشگری دیجیتال و هوشمند کشور به حساب می‌آیند.

پروژه و پلتفرم سفرزون، از چهار بخش اصلی تشکیل یافته است:

1- بخش موتور هوشمند برنامه ریز سفر و گردشگری سفرزون (که امکان طراحی برنامه‌ی سفر کاربران را به دو صورت انتخاب هوشمند، یعنی به انتخاب هوش مصنوعی سفرزون، و انتخاب دستی یعنی طراحی برنامه با انتخاب شخص کاربر را دارا است!)

2- بخش پاتوق سفرزون که قابلیت به اشتراک‌گذاری نظرات تخصصی و پیشنهادات حرفه‌ای کاربران در بستر سفرزون جهت ایجاد تعامل و نقد و بررسی را دارد. ( پاتوق سفرزون بستری امروزی است که قابلیت‌هایی چون برقراری تعامل با راهنمایان (یا همان تورلیدرها)، متخصصان و حرفه‌ای‌های گردشگری کشور را دارا است و در راستای تقویت بسترهای ارتباطاتی و سهولت فضای همفکری چندجانبه، جهت دریافت نقد و بررسی برنامه‌های سفر دیگر سفرزونی‌ها، طراحی شده است.)

3- بخش دریافت خدمات بلیط و رزرواسیون (که جهت رفاه بیشتر کاربران و پاسخگویی همه‌جانبه -360 درجه- به خواسته‌های مسافران در زمینه‌ی خرید به صرفه‌ی بلیط‌های هواپیمای داخلی و خارجی، تورهای داخلی و خارجی، رزرو هتل‌های داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس و بلیط قطار است.)

4- بخش درآمدزایی مخصوص راهنمایان حرفه‌ای گردشگری و برگزارکنندگان تور و اقامتگاه‌های بوم‌گردی (در این قسمت از پلتفرم سفرزون، کلیه راهنمایان حرفه‌ای گردشگری کشور و صاحبان کسب و کارهای مرتبط با صنعت گردشگری و اوقات فراغت می‌توانند با ثبت‌نام و ارسال مدارک مربوطه جهت تایید صلاحیت، با ثبت حساب کاربری رسمی خود در سفرزون، تمامی خدمات فروشی و قابل ارائه‌ی خود را به اشتراک دیگر کاربران قرار دهند و از طریق این بستر، برای پکیج‌های خدماتی خود بازاریابی کنند و از دیگر امکانات این بستر، بهره‌مند شوند.)

13970503306939242-images-04

از رویاهای سفری، سفرهایی رویایی بساز!

در سفرزون، رویاها و آرزوهای سفری کاربران همانقدر مهم هستند که سفرهای واقعی آنها! چرا که مهمترین ارزش برای سفرزون، تزریق شهامت و تقویت قدرت رویاپردازی‌های مرتبط با گردشگری، در دل و جان تمام مسافران و کاربرانش است. به این معنی که سفرزون، برای ترویج فرهنگ صحیح سفرگردی و گردشگری، هر ماه به فعال‌ترین کاربران خودش، (یعنی تمام کسانی که یا از رویاهای سفری و برنامه‌های سفرهای خیالی‌شان، در فضای پاتوق سفرزون، مطالبی را به اشتراک می‌گذارند، یا جاذبه‌ی جدیدی به سفرزون اضافه می‌کنند و یا در اظهار نظرها و لایک کردن سایر پست‌های همسفرزونی‌ها، شرکت می‌کنند!) جوایز جالبی از جمله تحقق رویاهای گردشگری داخلی کاربران از طریق ارسال آنها به سفرهای دو سه روزه‌ی رایگان داخلی، اهدا می‌کند.

با این اوصاف، تمام کاربران سفرزون می‌توانند با رویاپردازی‌های خود، به واقعیت پل بزنند و میانبری جذاب و دوست داشتنی برای تحقق رویاهای‌شان، ایجاد کنند. سفرزون به تمامی فعالیت‌های کاربران، بر حسب نحوه‌ی امتیازبخشی خود، امتیاز اعطا می‌کند که در پایان هر ماه، در صورت رسیدن امتیاز کاربران به حد نصاب مربوطه، جوایز ماهانه‌ی خود را قرعه‌کشی می‌کند.

در کنار همه‌ی این موارد فراموش نکنید که شعار اصلی سفرزون در ترویج فرهنگ صحیح سفرگردی و گردشگری و پاسداشت محیط زیست، چنین است: « بیایید در گردش‌های‌مان، هیچ چیزی-حتی ردپای‌مان را- در طبیعت از خود به جا ‌نگذاریم، الا خاطرات شیرین سفرهای‌مان را!»

علاقه‌مندان جهت دریافت اپلیکیشن سفرزرون می‌توانند به وبسایت سفرزون به آدرس safarzon.com مراجعه کنند.