۰ نفر

نام نویسی زائران نوروزی به عتبات عالیات آغاز شد

۶ بهمن ۱۳۹۷، ۹:۲۵
کد خبر: 331864
نام نویسی زائران نوروزی به عتبات عالیات آغاز شد

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت، از آغاز ثبت نام زائران حسینی به عتبات عالیات در نوروز 98 از امروز شنبه ششم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی آقایی روز شنبه افزود: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات از امروز تا پایان وقت اداری 12 بهمن ماه جاری برای نام نویسی در سامانه حج و زیارت یا یکی از دفاتر مجاز سراسر کشور فرصت دارند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت، اظهار داشت: اعلام نتایج قرعه کشی متقاضیان سفر به عتبات عالیات نیز متعاقباً از طریق سامانه سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه متقاضیان سفر به عتبات عالیات می‌توانند برای ثبت نام به یکی از 2400 دفتر مجاز و تحت پوشش سازمان حج و زیارت در سراسر کشور مراجعه کنند، تصریح کرد: این دوره از سفرهای نوروزی از 24 اسفند ماه جاری آغاز و تا 8 اردیبهشت ماه 98 ادامه خواهد داشت.

آقایی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته و نیز با هدف ایجاد هرچه بیشتر رفاه حال زائران نوروزی عتبات عالیات از متقاضیان این سفر معنوی می‌خواهیم با توجه به استقبال همه ساله مردم در این ایام، نام نویسی و تکمیل پرونده خود را به روزهای پایانی ثبت نام موکول نکنند.