۰ نفر

جانشین فرماندهی ناجا:

بازگشت بیش از ۲۰درصد زائران اربعین

۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۷:۰۹
کد خبر: 310987
بازگشت بیش از ۲۰درصد زائران اربعین

جانشین فرماندهی ناجا با بیان اینکه بیش از ۲۰ درصد زائران تاکنون به کشور بازگشتند، گفت: در ایام اربعین امسال شاهد کاهش ۶۷ درصدی تصادفات جاده‌ای و ۵۰ درصدی تعداد جان‌باختگان در جاده‌ها بودیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سردار ایوب سلیمانی در پایانه مرزی مهران با بیان اینکه عملیات خروج از کشور زائران با همکاری تمامی شرکت‌کنندگان در این مراسم عظیم، مسئولان مربوطه و دستگاه‌های ذیربط با موفقیت انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات بازگشت زائران در حال انجام است.

جانشین فرماندهی ناجا با بیان اینکه بیش از 20 درصد زائران تاکنون به کشور بازگشتند، گفت: زمان بازگشت زائران، دور‌ه‌ای فشرده است، امیدواریم با همکاری مردم و دستگا‌ه‌ها بتوانیم این دوره فشرده بازگشت را به طور مطلوب مدیریت کنیم تا همه بتوانند با سهولت به کشور بازگردند.

وی به کاهش تلفات حوادث جاده‌‌ای در ایام اربعین امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: امسال شاهد کاهش 67 درصدی تصادفات جاده‌ای و 50 درصدی تعداد جان‌باختگان در جاده‌ها بودیم که این امر با همت تمامی مسئولان و دستگاه‌های ذیربط در این زمینه محقق شده است.

سلیمانی تصریح کرد: امسال با همکاری مردم و همت مسئولان مسئله خروج غیرقانونی در مرزها را شاهد نبودیم؛ این موضوع در سالهای گذشته به عنوان یک مشکل محسوب می‌شد که امسال خوشبختانه با همکاری مردم با پلیس این مشکل وجود نداشت.

جانشین فرماندهی ناجا با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بازگشت زائران به کشورمان، خاطرنشان کرد: امیدواریم مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم کارها را انجام دهیم و شاهد مشکل خاصی نباشیم، همانگونه که در عملیات خروج زائران نیز شاهد مشکلی نبودیم.