۰ نفر

فهرست بهترین تورهای مقرون به‌صرفه در پاییز ۹۷

۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳
کد خبر: 304228
فهرست بهترین تورهای مقرون به‌صرفه در پاییز ۹۷

در برنامه‌ریزی برای سفر‌های مختلف باید به دو نکته توجه کرد، زمان و مقصد سفر، با اطلاعات کافی از شهر‌های توریسی و گردشگری می‌توان در فصل‌های مختلف سال بسیار ارزان‌تر از دیگر روز‌های سال این شهر‌های گردشگری را دید.

photo_2018-10-01_09-53-52

تور تایلند؛ زمانی برای آبتنی در آب‌های شفاف دریای آندمان

تور تایلند برای سفری آرامش بخش و توام با خوشگذرانی بسیار انتخاب مناسبی است. سواحل زیبای پوکت و پاتایا با تفریحات آبی در تمام دنیا پر طرفدار است البته تجربه گشت و گذار در بانکوک شبیه هیچ کجای دیگر نیست؛ این شهر یکی از مقاصد گردشی دنیاست که در طول ۴ فصل سال برای تفریح و خوشگذرانی مناسب است. به جز آب و هوای گرمسیری، این شهر امکانات بی‌نظیری از جمله موقعیت‌های خرید، گردش در طبیعت، غذاهای رنگی و شگفت‌انگیز و ماساژ است که از آن پکیجی همه چیز تمام می‌سازد.

 بانکوک با داشتن سالن‌های تفریحی و شهربازی، کافه‌ها و رستوران‌های رنگی از مقاصد جذاب برای کودکان هم محسوب می‌شود.

تایلند هتل‌های ارزانی دارد در بانکوک هتل سه یا چهار ستاره انتخاب خوبی است البته توجه داشته باشید که به خیابان سخومویت و میدان سیام دسترسی راحتی داشته باشد. توصیه می‌کنیم حتما در پاتایا یا پوکت این هتل‌های چهار و پنج ستاره ساحلی و زیبا را انتخاب کنید این هتل‌ها دارای استخر های زیبا و سالن‌های ماساژ هستند که اقامتی آرامش بخش را تجربه ‌کنید. تمامی هتل‌ها هر روز صبح برای گردشگران صبحانه تایلندی سرو می‌شود.

تمامی تور‌های تایلند در آژانس آویسا با پرواز‌های ماهان انجام می شوند و همگی دارای ترنسفر‌های فرودگاهی نیز هستند تا مسافران به راحتی به هتل برسند.

پاتایا بدون شک برای کسانی که قصد سفر به یک شهر هیجان انگیز و پر از ماجراجویی را دارند، جایی عالی است. بسیاری از سرگرمی‌های ماجراجویانه‌ای که شاید به ندرت در شهرهای دیگر وجود داشته باشند مثل بانجی جامپینگ، سقوط آزاد و غواصی در این جزیره زیبا همه یک جا برای گردشگران فراهم است. این هیجانات به یادماندنی را در کنار هتل‌های زیبای ساحلی این کشور برای شما تعطیلاتی همه چیز تمام می سازد.

وارد شدن به  این سرزمین تازه همیشه تجربه‌ای خوب است با آژانس آویسا تماس بگیرید و تدارک سفر ببینید.

photo_2018-10-01_09-54-03

تور استانبول؛ قدم زنی در خیابان استقلال

تور استانبول بدون تردید یکی ازانتخاب‌های مناسب برای سفر‌های کوتاه و چند روزه به همراه خانواده و دوستان است. با توجه به اینکه این روز‌های مهر ماه هوا خنک شده و دیگر داغی تابستان را ندارد فرصت بیشتری دارید که استانبول را بگردید.

این شهر قرن‌هاست پایتخت ترکیه است و دیدنی‌های فراوان دارد. مسجد ایاصوفیه که از قرن ششم به جای مانده را ببینید؛ قصر توپکاپی یا توپکاپی سارایی جایی در استانبول است که نمی‌توانید بازدید از آن را در طول اقامت و استراحت در این شهر از دست دهید. این مجموعه متشکل از کوشک‌ها و سالن‌هایی است که به وسیله چهار باغ سرسبز و مجلل محاصره شده و برای نیم قرن محل زندگی خانواده سلطنتی بوده است. از دیدنی‌های گردشگری توپکاپی می‌توان به هارم، جواهرات زنان سلطنتی، خزانه‌داری که محل ذخیره طلا بود و سالن اسلحه اشاره کرد دیدن این مجموعه زیبا را از دست ندهید.

تور‌های استانبول برای مهر ماه در آژانس آویسا با پرواز‌های قشم ایر برنامه‌ریزی می‌شوند این آژانس چارتر کننده اصلی پرواز‌های قشم ایر بوده و با نرخ به صرفه‌ای با ترنسفر‌های رایگان فرودگاهی تور های استانبلو را ارائه میکند.

با هر بودجه‌ای به راحتی در استانبول خوش می‌گذرانید انواع نوشیدنی‌ها و غذاها با قیمت‌های مختلف مثل همین تهران خودمان در دسترس هستند. خوبی استانبول در این است که هتل سه ستاره ارزان و با کیفیت زیاد دارد و به راحتی با بررسی وب‌سایت آژانس آویسا یک تور مناسب با هتل سه یا چهار ستاره خوب می‌توانید انتخاب کنید.

فرصت را از دست ندهید و تا هوا سرد نشده و روز‌های آفتابی قشنگی در پاییز داریم برای سفر و خرید در فروشگاهای ترکیه برنامه‌ریزی کنید و به استانبول بروید.

photo_2018-10-01_09-54-00

تور گرجستان؛ سفر به سرزمین زیبای مردم گرجی

گرجستان سرزمین سر سبز و خوش آب و هوای مردم گرجی است؛ که خودشان اعتقاد دارند خداوند بخشی از بهشت را به آنها هدیه داده است. بهترین وقت دیدن تفلیس پاییز است هوا دلچسب شده در نسیم خنک این روز‌ها میتوانید قدم بزنید و کوچه پس‌کوچه های تفلیس را کشف کنید.

مردم گرجی بسیار مهمان دوست هستند که با غذاهای خوش طعم و لذیذ همه ساله پذیرای گردشگران از تمام نقاط دنیا هستند در خیابان روستا ولی و اطراف میدان آزادی انواع رستوران‌ها و کافه‌های خوب شهر را می توانید ببینید.

در سال‌های دور پادشاهان ایرانی بر این سرزمین حکومت می‌کردند به دیدن کاخ‌‌ها و موزه‌های زیبای تفلیس بروید و از شهر قدیمی دیدن کنید. تفلیس آمیزه‌ای ازگذشته‌ و امروز است و در کنار بناهای مدرن خانه های قدیمی و بامزه را هم می‌بینید.

مْتْسْخِتا و صومعه جواری در نزدیکی تفلیس بسیار دیدنی است با حدود ۴۰ دقیقه ماشین سواری به آنجا می رسید؛ این منطقه باستانی که در میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده،

و یکی از مراکز معنوی کلیسای ارتدوکس گرجستان برای سال‌هاست که گردشگران را به سوی خود می‌کشد.

اگر به طبیعت علاقه دارید یک روز را برای رفتن به دریاچه لاکپشت خالی کنید و از منظره زیبای دریاچه که برروی تپه‌ای قرار داد و تفلیس را در زیر پاهایتان نمایان می‌کند لذت ببرید.

در گرجستان بهتر است هتل چهار ستاره و پنج ستاره انتخاب کنید تمام تور‌های آژانس آویسا با پرواز‌های به صرفه قشم ایر برنامه‌ریزی شده‌اند.

تور‌های پاییزه گرجستان را بررسی کنید و چهار یا پنج روز را با تور گرجستان سفر کنید.

 

منبع : ویرلن