۰ نفر

طرح هدیه نیم میلیونی برای سفرهای نوروزی!

۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۳۶
کد خبر: 251891
طرح هدیه نیم میلیونی برای سفرهای نوروزی!

به مناسب دوازدهمین سالگرد فعالیت ایران هتل آنلاین و در آستانه جشن سال نو، این شرکت در حرکتی شگفت انگیز به تمامی میهمانانی که اقدام به عضویت در سایت نمایند نیم میلیون هدیه بدون قرعه کشی اهدا می نماید.

همچنان که گاه شمار نوروزی به سرعت رو به پایان می رود و به شروع سال نو نزدیک می شویم تب و تاب مردم برای رزرو هتل در شهرهای بزرگ و کوچک ایران برای سفرهای سال نو بسیار بالا می رود.

به گزارش روابط عمومی ایران هتل آنلاین این شور و استقبال از سفرهای نوروزی به حدی بالاست که ظرفیت بسیاری از هتل های ایران در شهرهای پر طرفدار و توریستی همچون یزد و کیش و شیراز و ...رو به اتمام است. از این رو شرکت آی هو بر آن است تا با اهدا هدیه نیم میلیون تومانی به تمامی میهمانانی که تا تاریخ 25 بهمن ماه اقدام به عضویت در سایت ایران هتل آنلاین اقدام نموده و تا پایان سال و در اوج سفرهای نوروزی اولین رزرو خود را انجام می دهند این عزیزان را در شادمانی دوازدهمین سالروز خود شریک کند.

تنها با این حرکت ساده هدیه نیم میلیونی برای اعضای فعال شده و تا پایان تابستان 97 در هر رزرو می توانند از 30 هزار تا 200 هزار تومان از اعتبار نیم میلیونی خود بهره ببرند.

لازم به ذکر است تنها ثبت نام های صورت گرفته از طریق صفحه جایزه نیم میلیونی از این اعتبار برخوردار خواهند بود.

خبر خوش دیگر برای میهمانان ایران هتل آن است که این شرکت بیش از 1700 هتل و اقامتگاه را تحت پوشش قرار داده و بهترین هتل ها در بسیاری از شهرهای توریستی ایران همچون یزد، اصفهان، شیراز و.. را نیز گارانتی نموده است. از این رو انتخاب های بسیار متنوعی همسو با سلیقه های گوناگون با محدوده قیمتی گسترده در دسترس اعضا قرار دارد. بنابراین برای رزرو هتل در کیش، مشهد، یزد، اصفهان و ... برای سفرهای نوروزی میهمانان سهل و ممکن ترین در کنار پایین ترین نرخ و بهره مندی از اعتبار 500 هزارتومانی بهترین گزینه برای هر شخصی است که در حال برنامه ریزی سفرهای نوروزی می باشد.

همچنین تجربیات بسیار اثبات کرده است که به دلیل کم ترافیک بودن کلان شهر تهران در نوروز و به دنبال آن کاهش آلودگی هوا، از بهترین زمان های سفر به پایتخت ایام عید می باشد. ضمن اینکه شرکت ایران هتل جهت تامین و تحقق هرچه بیشتر رضایتمندی مسافران نوروزی برای رزرو هتل در تهران در این ایام نیز تا سقف 62 درصد تخفیف را در نظر گرفته است.