۰ نفر

بهره برداری از ۲طرح گردشگری در میبد یزد

۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰:۰۹
کد خبر: 250961
بهره برداری از ۲طرح گردشگری در میبد یزد

۲پروژه گردشگری روز پنجشنبه در آیینی با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی در میبد یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، افتتاح بومگردی عمارت مادری و هتل رستوران سنتی میبد از طرح هایی بود که امروز افتتاح شد.

بومگردی عمارت مادری در زمینی به گستره 500 متر مربع و زیربنای 230 متر مربع با هزینه 6 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در منطقه شهیدیه میبد به بهره برداری رسید.

این مرکز دارای 6 اتاق سنتی، زیر زمین، سرداب و 3 بادگیر است و ظرفیت پذیرایی از 40 مسافر را داراست و برای 10 نفر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

هتل رستوران سنتی میبد نیز در زمینی به گستره 400 متر مربع و زیر بنای 350 متر مربع با هزینه 17 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در فضایی سنتی احداث شده و دارای 12 سوئیت است و رستوران آن هم ظرفیت پذیرایی از 200 میهمان را داراست.

معاون رییس جمهوری در بدو ورود به میبد به گلزار شهدای شهیدیه میبد رفت و با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

انصاری همچنین با حضور بر تربت مرحوم آیت الله اعرافی(ره) یاد و خاطره امام جمعه فقید میبد را گرامی داشت.

بازدید از کاروانسرای شاه عباسی، موزه زیلو و هتل سنتی گلشن از دیگر برنامه های سفر معاون رئیس‌ جمهور و استاندار یزد به میبد بود.