۰ نفر

فستیوال‌ها، رویدادها و جشنواره‌های روسیه، پاییز۹۶

۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷
کد خبر: 218833
فستیوال‌ها، رویدادها و جشنواره‌های روسیه، پاییز۹۶

تور روسیه از مسکو تا سن‌پترزبورگ هر زمانی را که برای سفر به این کشور انتخاب کنید بهترین زمان سفر است. هر فصلی از سال به روسیه بروید معنای واقعی آن فصل را درک خواهید کرد.

 معماری، فرهنگ و هنر، اپرا و باله، غذا و نوشیدنی، زندگی شبانه و... را در همه فصول تجربه خواهید کرد. پس دست به کار شوید و با رزرو بلیط هواپیما و تور ارزان روسیه برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

تور روسیه، بهار

بهاران روسیه از آوریل تا مه یعنی فروردین و اردیبهشت هوا یی گرم را همراه با برف هایی که از زمستان به جا مانده تجربه خواهید کرد. فراموش نکنید اگر بهار در سن پترزبورگ هستید لباس گرم همراه داشته باشید. تور مسکو و تور سنت پترزبورگ روسیه همیشه برای شما مهیاست.

تور روسیه، تابستان

تور های مسافرتی تابستان همیشه از شلوغ ترین و پر طرفدار ترین ها بوده که تور روسیه نیز از این تورها مستثنا نیست. گردشگران برای دیدن روسیه با تورمسکو سن پترزبورگ به این شهر سفر کرده اند تا از ژوئن تا آگوست ( خرداد تا مرداد) نهایت لذت را ببرند.

تور روسیه پاییز 96

سفر به روسیه در همه فصول آنقدر متنوع و هیجان‌انگیز است که هر اهل سفری را عاشق خود می‌کنند. هوای دلچسب و خنک پاییز و رنگ‌‌های رویایی طبیعت مردم شهرهای مختلف را از سپتامبر تا نوامبر (شهریور تا آبان) برای دیدن هزار رنگ طبیعت به این شهر می کشاند. تور روسیه پاییز 96 می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای سفر باشد.

روسیه

تور روسیه زمستان 96

و اما سفرهای زمستانی از دسامبر(آذر) شروع و تا مارس (اسفند) را اگر برای سفر انتخاب کنید معنای واقعی سرما را درک خواهید کرد. برای کسانی که دوستدار ورزش ها و تفریحات زمستانی هستند بهترین انتخاب تور مسکو و تور سن پترزبورگ خواهد بود.

در این شهر پایین ترین دما  را غالبا ماه اکتبر با حداقل دمای منفی شانزده درجه و حداکثر دمای منفی نه درجه سانتی گراد و حداکثر دما را در فصل جولای با بیست و سه درجه سانتی گراد تجربه می کنید.

نمایشگاه های روسیه

مسکو و سن پترزبورگ چندین مرکز نمایشگاهی دارد که این سه مرکز از همه معروف‌تر هستند. مرکز نمایشگاهی Expocentre  ، مرکز نمایشگاهیVDNKh، مرکز نمایشگاهی Crocus Expo ، که در پاییز96 و زمستان96 نمایشگاه های زیادی در سراسر مسکو و سنپترزبورگ برگزار می شود. آژانس الفبای سفر نیز همه اقدامات رزرو بلیط، رزرو هتل، با بهترین قیمت تور روسیه به مسافران ارائه می دهد.

نمایشگاه پاییزه مد کودک و نوجوان مسکو (CJF)یکی از بهترین راه های ارتباطی صنعت مد کودک در جهان است. که از تاریخ 4 مهر 96 تا 7 مهر 96 با خرید تور مسکو از الفبای سفر می توانید در این ایونت فصل پاییز روسیه شرکت کنید.

روسیه

فستیوال های روسیه

رویدادهای روسیه یا بهتر بگوییم ایونت های روسیه بسیار زیاد است و مانند هر کشور دیگری طرفداران خود را دارد که موجب جذب گردشگر به این کشور شده است. بهترین و منحصر به فرد ترین فستیوال در روسیه جشن سال نو است که مردم هر سال شب 31 دسامبر (10  دی) در میدان سرخ شهر مسکو روسیه، جمع می شود تا با مراسم آتش بازی منحصر به فرد و جذابی که برگزار می شود جشن بگیرند.

جشنواره فیلم مستند فلاهرتینا روسیه در تاریخ 24 شهریور 96 تا 30 شهریور 96 در روسیه برگزار می شود که شما میتوانید با خرید تور لحظه آخری روسیه و تهیه بلیط ارزان قیمت با پایین ترین نرخ تور روسیه از الفبای سفر در این رویداد شرکت کنید.

جشنواره فیلم کوتاه و مستند پیام به انسان روسیه (Message To Man)نیز در تاریخ 31 شهریور تا 8 مهر در سن پترزبورگ برگزار می شود که اگر قصد رفتن به آن را دارید با خرید تور سن پترزبورگ برایتان میسر خواهد شد.

شما به هر قصدی که به روسیه سفر می کنید به یاد داشته باشید جاذبه های گردشگری روسیه منحصر به فرد بوده و در هر زمانی باید از آنها دیدن کنید پس فراموش نکنید با اطلاعات دقیق و کاملی از روسیه به این کشور سفر کنید

آژانس مسافرتی الفبای سفر مجری مستقیم برگزاری تورهای روسیه می باشد که برای هر زمان از سال که شما قصد سفر با تورهای روسیه، تور مسکو، تور سنت پترزبورگ یا هر تورهای ترکیبی (تور مسکو سنپترزبورگ) را داشته باشید آماده ارائه خدمات می باشد.