۰ نفر

ظرفیت مرز مهران تکمیل شد

۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰:۴۲
کد خبر: 157867
ظرفیت مرز مهران تکمیل شد

فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: ظرفیت مرز بین‌المللی مهران برای عزیمت زائران به عتبات عالیات پر شده است.

سردار حسن کرمی در مرز مهران، اظهار کرد: امروز مجبور به اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی در مسیر ایلام به مهران شده‌ایم به طوری که امکان تردد خودروها از مسیر ایلام به مهران جز برای خودروهای امدادی و وسایل حمل و نقل عمومی وجود ندارد. وی با بیان اینکه تعداد زائران مستقر در مسیر ایلام به مهران و پایانه مرزی به حدی زیاد است که روند خدمات رسانی به آنان را با مشکل روبرو کرده است، افزود: با توجه به اینکه صدور ویزا برای گروه‌های پنج و 10 نفره صادر می شود، این گروه ها به دلیل ازدحام جمعیعت ممکن است از یکدیگر جدا شده و مشکلاتی را ایجاد کنند که به همین دلیل مسئولان ارائه کپی ویزا را نیز برای اجازه خروج، ممکن می‌دانند.

 

اعزام 120 اتوبوس از تهران به خاک عراق

همچنین سرهنگ صحرایی فرمانده هنگ مرزی مهران از اعزام 120 دستگاه اتوبوس خط واحد تهران از مرز مهران به خاک عراق خبر داد و اظهار کرد: طی هماهنگی‌های انجام‌شده جهت تسریع و تسهیل در تردد زوار حسینی به کربلای معلی، 120 دستگاه اتوبوس از خط واحد شهرداری تهران برای انتقال زائران از پایانه مرزی عراق به شهر کود این کشور اعزام شدند. وی بابیان اینکه این اتوبوس‌ها از مرز مهران به خاک عراق اعزام شدند افزود: با تمام توان پای‌کار هستیم.

 

خروج زائران از مرز مهران غیرممکن است

محمدجواد زاده کمند، جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: به دلیل خیل عظیم جمعیت تردد و خروج زائران از مرز مهران غیرممکن شده است. وی اظهار کرد: تعدادی از زائران هم باوجود همه تأکیدهایی که در خصوص همراه داشتن گذرنامه و ویزا شده است بدون اینکه موفق به اخذ ویزا شوند در مرز مهران حضور پیداکرده‌اند که حضور این افراد مشکلاتی را برای مأموران و تردد سایر زائران که دارای گذرنامه و ویزا هستند، ایجاد کرده است. وی افزود: به دلیل خیل عظیم جمعیت، تردد و خروج زائران از مرز مهران غیرممکن شده است.