۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

13روز مانده تا انتخابات اتاق بازرگانی تهران/ پیش بینی افزایش تعداد رای دهندگان در انتخابات دوره نهم

۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۰۴
کد خبر: 336516
13روز مانده تا انتخابات اتاق بازرگانی تهران/ پیش بینی افزایش تعداد رای دهندگان در انتخابات دوره نهم

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق تهران با اشاره به زمان انتخابات گفت: کمتر از دو هفته به برگزاری انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور باقی مانده است.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم بهادرانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره جزییات انتخابات دوره نهم اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور توضیح داد: مطابق با جدول زمان‌بندی که از سوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های بازرگانی تنظیم شده، روز چهارشنبه اول اسفندماه جاری، فهرست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده اعلام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به روز انتخابات و نحوه رای گیری اظهار کرد: انتخابات نهمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران روز 11 اسفند ماه سال جاری در محل هتل لاله تهران برگزار می‌شود و در همین راستا 80 دستگاه رأ‌ی‌‌دهی مکانیزه در سه ناحیه در سالن طبقه هم‌کف هتل لاله تهران برای روز انتخابات مستقر خواهد شد.

بهادرانی ادامه داد: در هر یک از قسمت‌های رأی‌گیری، دستگاه‌های رأی‌دهی مکانیزه تعبیه شده که روی هر کدام از نمایشگرهای آن نام و کد مربوط به نامزدهای انتخابات درج شده است و رأی‌دهندگان با در دست داشتن کارت بازرگانی یا کارت عضویت عکس‌دار معتبر که حداقل یک‌سال سابقه داشته باشد، اجازه ورود به محل اخذ رأی را پیدا خواهند کرد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، پیش‌بینی می‌شود فرآیند رأی‌دهی هر یک از فعالان اقتصادی از طریق دستگاه‌های مکانیزه، به طور متوسط پنج دقیقه به طول انجامد.

وی همچنین پیش‌بینی کرد: در دور قبل انتخابات هیات نمایندگان اتاق تهران، حدود 3 هزار و 500 فعال اقتصادی رأی دادند و پیش‌بینی می‌شود در این دوره تعداد بیشتری از فعالان اقتصادی و دارندگان کارت بازرگانی و عضویت در این انتخابات مشارکت داشته باشند.

به گفته بهادرانی، انتخابات روز یازدهم اسفندماه جاری از ساعت 8 صبح تا 18 برپا خواهد شد و بلافاصله پس از اتمام رأی‌گیری، شمارش آرا آغاز خواهد شد.