۰ نفر

رضایت ۷۰درصدی شهروندان از میادین میوه و تره بار

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۱
کد خبر: 268658
رضایت ۷۰درصدی شهروندان از میادین میوه و تره بار

بر اساس گزارش مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، شاهد رضایت ۷۰ درصدی شهروندان از میادین میوه و تره بار هستیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، گزارش مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از میادین میوه و تره بار ابتدا رضایت از کیفیت محصولات ارائه شده را مورد بررسی قرار داده است. بدین ترتیب در هر قلم میوه و سبزی، میزان رضایت مردم (زیاد و خیلی زیاد) بالای ۵۰ درصد بود و میزان نارضایتی پایین تر از ۱۵ درصد.

در نظرسنجی قیمت میوه وس بزی، آمار قابل توجهی به دست آمده است. چنانچه میزان رضایت شهروندان بالاتر از ۷۰ درصد بوده و نارضایتی از قیمت ها کمتر از ۶ درصد را نشان می دهد.

تخفیف در محصولات ارائه شده مورد سومی بود که این نظرسنجی به آن پرداخت. ۵۳.۵ درصد از پاسخگویان اعلام رضایت از میزان تخفیفات را داشتند و ۲۵.۶ درصد عنوان کردند تخفیف ها چندان چشمگیر نبوده است.

در مورد سوال دیگر درباره کیفیت محصولات میدان ها با سایر فروشگاه ها، ۳۱ درصد از مراجعه کنندگان اعلام کردند کیفیت محصولات بهتر از جاهای دیگر بود. ۴۰ درصد گفتند کیفیت محصولات تفاوتی با فروشگاه های دیگر ندارد. همین مقایسه این بار درباره قیمت مطرح شد که ۷۲ درصد از شهروندان اعلام کردند قیمت ها بسیار ارزان تر بوده و ۲۴ درصد گفتند قیمت ها تفاوت محسوسی با بیرون نداشته است.

حاضران در این نظرسنجی در مورد کیفیت میوه ها و سبزیجات عنوان کردند. ۶۶ درصد آنها با پاسخ زیاد و خیلی زیاد به کیفیت دادند. این رضایتمندی در مورد گوشت قرمز ۷۰ درصد، آبزیان ۸۱ درصد و تخم مرغ ۸۳ درصد و مرغ ۸۶ درصد بوده است.

بنا بر این گزارش بیشترین نارضایتی مربوط به امکانات استراحت و صندلی در میدان ها بود که ۱۹ درصد از مراجعه کنندگان درباره آنها ابراز نارضایتی کردند. ۱۲ درصد عنوان کردند که سرویس های بهداشتی مطلوبی وجود ندارد، اما در زمینه نظافت عمومی، روشنایی، ساعات کار و سهولت رفت و آمد بیشتر مخاطبان پاسخی مبنی بر رضایت دادند.

گفتنی است این نظرسنجی مربوط به دوره زمانی 25 اسفند تا 25 فرودین و مربوط به تخفیفات نوروزی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بوده است.