۰ نفر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی؛

تجهیز منابع اعتباری جدید با استفاده از فاینانس و ال سی برای شهرک‌های کشاورزی

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۱۳
کد خبر: 268361
تجهیز منابع اعتباری جدید با استفاده از فاینانس و ال سی برای شهرک‌های کشاورزی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی، از تجهیز منابع اعتباری جدید با استفاده از فاینانس و ال سی جهت تکمیل زیرساخت شهرک‌های کشاورزی خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مهندس منصوری در جلسه شورای هماهنگی مدیران این شرکت با هدف بررسی عملکرد برنامه‌های در دست اقدام واحدهای مختلف و استان‌ها گفت: پیگیری استفاده از کمک‌های فنی و اعتباری استان‌ها برای کاهش سود بانکی در ایجاد شهرک‌های کشاورزی در مناطق مختلف کشور ضروری است.

وی، توجه به بازار و آینده‌نگری، انتقال فنآوری و تکمیل زنجیره‌ها در شهرک‌های کشاورزی را مورد تأکید قرار داد و از دفتر توسعه بازار و بازرگانی خواست برنامه‌های خود را در این زمینه ارائه کند.

این مسوول، دستور تشکیل و شروع فعالیت کمیته‌های فنی ساخت سازه‌های گلخانه‌ای و کمیته فنی صادرات و الگوی کشت را با بهره‌گیری از تجربیات بخش خصوصی صادر کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌‌های کشاورزی، مهمترین و محوری‌ترین هدف شرکت را کمک به تولید و اشتغال دانست و افزود: مدیران شرکت باید با استفاده از ردیف‌های اعتباری ملی و تعامل با سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان‌ها و همچنین بهره‌برداری از مصوبات سفرهای استانی هیات دولت و توجه به تجهیز منابع جدید تلاش کنند تا شاهد تسریع در تکمیل زیرساخت‌ها و شروع تولید و بهره‌برداری از شهرک‌های کشاورزی باشیم.

وی رعایت قوانین و مقررات و سلامت در انجام امور را به عنوان نکته کلیدی در ارجاع کار، واگذاری‌ها، فراخوان جذب سرمایه‌گذاران و صدور مجوزها دانست.

منصوری حساسیت خود را نسبت به تسریع در انجام کارها با اعمال دقت و رعایت چارچوب‌های قانونی و بهره‌گیری از دانش روز اعلام و تاکید کرد: کلیه مدیران باید در مستندسازی املاک و اجرای به موقع، ارائه آمار به موقع و صحیح کلیه فعالیت‌های شرکت اهتمام جدی داشته باشند.

وی اعلام داشت: خط قرمز شرکت استفاده از فرصت‌ها و دقت در انجام امور بوده و به هیچ وجه فرصت‌سوزی پذیرفتنی نیست.

در پایان جلسه کلیه معاونین و مدیران ستادی شرکت، گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی حوزه خود را ارائه کردند و مقرر شد هر دو هفته یکبار معاونت‌ها و مدیران ستادی مجموعه اقدامات گذشته و برنامه‌های آتی خود را به صورت کمی و کیفی در شورای هماهنگی شرکت ارائه کنند.